Oorspronkelijk gepost door lambrechtse
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Problemen met DELTA TV app op iPad
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door CarolineHallo lambrechtse,
Welkom op ons Serviceforum
Je maakt gebruik van een eigen router dus ik kan je niet vertellen of er misschien problemen zijn met de instellingen van je router.
Wat je wel kunt proberen is de Delta TV app verwijderen. Hierna de iPad volledig uitzetten en 20 seconden later weer opstarten (dus niet op standby). Hierna installeer je de Delta TV app opnieuw.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door arupamOorspronkelijk gepost door CarolineHallo lambrechtse,
Welkom op ons Serviceforum
Je maakt gebruik van een eigen router dus ik kan je niet vertellen of er misschien problemen zijn met de instellingen van je router.
Wat je wel kunt proberen is de Delta TV app verwijderen. Hierna de iPad volledig uitzetten en 20 seconden later weer opstarten (dus niet op standby). Hierna installeer je de Delta TV app opnieuw.
Wat bedoel je moet bovenstaande reactie?Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)
Reageer
-
@ arupam
Ik heb je een persoonlijk bericht terug gestuurd
Voor de anderen die deze problemen ook ervaren. Dit topic gaat ook over deze problemen: https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...ta-tv-app-3184Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Linda van GiezenOok maar hier: Updates gepland voor 3, 8 en 10 november a.s.
Uiteraard werken we hard aan het verbeteren van de app en opgeven doen we zeker niet
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer