Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met DELTA TV app op iPad

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen met DELTA TV app op iPad

    Oorspronkelijk gepost door lambrechtse
    Als ik via de delta app tv kijk op mijn iPad staat het beeld heel vaak stil en moet ik weer opnieuw opstarten Hoe komt dit en kan ik er wat aan doen
    Zelfde probleem hier, ik ga bovenstaande proberen...hopelijk weet ik van beide accounts mn ww nog...2 accounts om naar 1 tv app te kunnen kijken is niet handig

  • #2
    Helaas probleem blijft...haperend beeld, regelmatig geen geluid..voorheen werkte alles perfect hier! Hellup!

    Reageer


    • #3
      Ligt niet aan de wifi, op laptop werkt alles wel..ipad is niet jailbroken..hopelijk is het een herkenbaar probleem?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Caroline
        Hallo lambrechtse,

        Welkom op ons Serviceforum

        Je maakt gebruik van een eigen router dus ik kan je niet vertellen of er misschien problemen zijn met de instellingen van je router.

        Wat je wel kunt proberen is de Delta TV app verwijderen. Hierna de iPad volledig uitzetten en 20 seconden later weer opstarten (dus niet op standby). Hierna installeer je de Delta TV app opnieuw.
        Ik heb dezelfde problemen: zie onder

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door arupam
          Oorspronkelijk gepost door Caroline
          Hallo lambrechtse,

          Welkom op ons Serviceforum

          Je maakt gebruik van een eigen router dus ik kan je niet vertellen of er misschien problemen zijn met de instellingen van je router.

          Wat je wel kunt proberen is de Delta TV app verwijderen. Hierna de iPad volledig uitzetten en 20 seconden later weer opstarten (dus niet op standby). Hierna installeer je de Delta TV app opnieuw.
          Ik heb dezelfde problemen: zie onder
          Ik heb je vraag in een eigen topic gezet om het wat overzichtelijk te houden

          Wat bedoel je moet bovenstaande reactie?
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6
            Bovenstaande was omdat nog niemand mijn berichten had gezien. Ik dacht als ik een moderator antwoord geef kriigt men vast een notificatie en word mn probleem opgepakt

            Reageer


            • #7
              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

              Reageer


              • #8
                @ arupam
                Ik heb je een persoonlijk bericht terug gestuurd

                Voor de anderen die deze problemen ook ervaren. Dit topic gaat ook over deze problemen: https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...ta-tv-app-3184
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer


                • #9
                  Het is weer doffe ellende met de tv app...al twee weken....hoor het van veel mensen. Stop er gewoon mee en maak de abo's goedkoper! Dit speelt on and off al bijna een jaar voor velen.

                  Reageer


                  • #10
                    Is bekend.
                    Lees topic waarom nog steeds haperen maar eens.
                    Ik heb het als volgt opgelost: ik kijk gewoon niet meer, alleen analoog tv

                    Reageer


                    • #11
                      Dat is hier geen optie, app moet gewoon werken en anders nogmaals zou ik zeggen laat ze ermee stoppen maar dan wel de abo's goedkoper. Anders is overstappen naar kpn simpelweg voordeliger...

                      Reageer


                      • #12
                        Scheelt een hoop ergernis als je een jaar wacht en dan nog es kijkt denk ik, daarom heb ik t opgegeven.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Marie
                          Scheelt een hoop ergernis als je een jaar wacht en dan nog es kijkt denk ik, daarom heb ik t opgegeven.
                          . Dat kan de bedoeling niet zijn van een bedrijf he...

                          Reageer


                          • #14
                            Ook maar hier: Updates gepland voor 3, 8 en 10 november a.s.
                            Uiteraard werken we hard aan het verbeteren van de app en opgeven doen we zeker niet

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                              Ook maar hier: Updates gepland voor 3, 8 en 10 november a.s.
                              Uiteraard werken we hard aan het verbeteren van de app en opgeven doen we zeker niet
                              Ik wacht het af, zou fijn zijn als het betrouwbaar werd, nu zit ik serieus na te denken om over te gaan stappen want heb mn tv al weggegeven omdat via ipad kijken prima ging na de initieele opstartproblemen. Dat er nu opeens weer problemen zijn is niet leuk om het netjes te zeggen. Succes met de updates!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...