Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

live-tv blijft hangen/laden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • live-tv blijft hangen/laden

    Koppeling tussen Delta en Zeelandnet is nu in orde maar live tv-kijken lukt niet doordat ie steeds blijft hangen/laden. Ook nadat de app verwijderd is van de iPad en opnieuw er op gezet is.

  • #2
    Hoi belle,

    Welkom op het forum.

    Het steeds blijven hangen/laden van de app hoeft nog niet direct in de app zelf te zitten. Het kan ook zijn dat de data die binnengehaald moet worden niet soepel binnenkomt. Ik zag dat je modem al een tijdje geen herstart meer heeft gehad. Herstart hem even en als je een losse router gebruikt herstart deze dan minimaal vijf minuten later.

    Controleer of de app dan nog steeds blijft hangen/laden. We horen graag het resultaat terug.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Hoi Matthijs,
      Zojuist gedaan (modem en router herstart) maar resultaat blijft hetzelfde. Loading blijft maar doorgaan...

      Reageer


      • #4
        Nog eens geprobeerd en nu blijkt na ongeveer 3 (!) minuten laden er live tv gekeken kan worden. Zal het later vanavond nog eens testen.

        Reageer


        • #5
          Hoi belle,

          Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit probleem ook heb ervaren helaas Ik ga dit sowieso aankaarten als zijnde een bug bij de betreffende afdeling. Wat je voor nu zou kunnen doen om toch gebruik te maken van de app, is de resolutie op de laagste kwaliteit zetten. Beeld is dan kwalitatief gezien niet zo goed, maar dan blijft de app wat minder vaak hangen heb ik ondervonden. Ideaal is het niet, maar er wordt aan gewerkt

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Sheena
            Hoi belle,

            Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit probleem ook heb ervaren helaas Ik ga dit sowieso aankaarten als zijnde een bug bij de betreffende afdeling. Wat je voor nu zou kunnen doen om toch gebruik te maken van de app, is de resolutie op de laagste kwaliteit zetten. Beeld is dan kwalitatief gezien niet zo goed, maar dan blijft de app wat minder vaak hangen heb ik ondervonden. Ideaal is het niet, maar er wordt aan gewerkt
            Ik heb nog steeds hetzelfde probleem (loading tijdens live -tv via app op iPad). Had graag Champions League willen zien nu maar lukt dus weer niet.

            Reageer


            • #7
              Zie [url=https://forum.zeelandnet.nl/delta-interactieve-tv-delta-tv-app-29/delta-live-tv-3280] deze topic, belle.

              het is bekend en er wordt aangewerkt.
              Ik ben het met je eens dat het zo niet erg prettig kijken is en hoop dat dit toch wel heel snel opgelost kan worden.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door belle
                Koppeling tussen Delta en Zeelandnet is nu in orde maar live tv-kijken lukt niet doordat ie steeds blijft hangen/laden. Ook nadat de app verwijderd is van de iPad en opnieuw er op gezet is.
                We kunnen weer genieten van de geweldige live TV van Delta,als meerdere mensen kijken u het voetbal is lukt het van geen kanten,steeds uitvallen, nu vanaf minuut 30 allemaal vreemde vlekken op het veld met mensen die nauwelijks te herkennen zijn ,de bal vertoont lange strepen en het gras is soms bruin in plaats van groen.Kortom waardeloos en om je dood aan te ergeren,breng iets fatsoenlijk of anders niets.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X