Koppeling tussen Delta en Zeelandnet is nu in orde maar live tv-kijken lukt niet doordat ie steeds blijft hangen/laden. Ook nadat de app verwijderd is van de iPad en opnieuw er op gezet is.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
live-tv blijft hangen/laden
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Hoi belle,
Welkom op het forum.
Het steeds blijven hangen/laden van de app hoeft nog niet direct in de app zelf te zitten. Het kan ook zijn dat de data die binnengehaald moet worden niet soepel binnenkomt. Ik zag dat je modem al een tijdje geen herstart meer heeft gehad. Herstart hem even en als je een losse router gebruikt herstart deze dan minimaal vijf minuten later.
Controleer of de app dan nog steeds blijft hangen/laden. We horen graag het resultaat terug.A prudent question is one-half of wisdom
-
Hoi belle,
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit probleem ook heb ervaren helaasIk ga dit sowieso aankaarten als zijnde een bug bij de betreffende afdeling. Wat je voor nu zou kunnen doen om toch gebruik te maken van de app, is de resolutie op de laagste kwaliteit zetten. Beeld is dan kwalitatief gezien niet zo goed, maar dan blijft de app wat minder vaak hangen heb ik ondervonden. Ideaal is het niet, maar er wordt aan gewerkt
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SheenaHoi belle,
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit probleem ook heb ervaren helaasIk ga dit sowieso aankaarten als zijnde een bug bij de betreffende afdeling. Wat je voor nu zou kunnen doen om toch gebruik te maken van de app, is de resolutie op de laagste kwaliteit zetten. Beeld is dan kwalitatief gezien niet zo goed, maar dan blijft de app wat minder vaak hangen heb ik ondervonden. Ideaal is het niet, maar er wordt aan gewerkt
Reageer
-
Zie [url=https://forum.zeelandnet.nl/delta-interactieve-tv-delta-tv-app-29/delta-live-tv-3280] deze topic, belle.
het is bekend en er wordt aangewerkt.
Ik ben het met je eens dat het zo niet erg prettig kijken is en hoop dat dit toch wel heel snel opgelost kan worden.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door belleKoppeling tussen Delta en Zeelandnet is nu in orde maar live tv-kijken lukt niet doordat ie steeds blijft hangen/laden. Ook nadat de app verwijderd is van de iPad en opnieuw er op gezet is.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer