Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bij koppelen accounts krijg ik de melding: De opgevraagde gegevens ...

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bij koppelen accounts krijg ik de melding: De opgevraagde gegevens ...

    ik krijg steeds de melding bij koppelen " de opgevraagde gegevens staan bij een andere klant geregistreerd. neem contact op met de klantenservice"

    maar die konden mij ook niet verder helpen

  • #2
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      heb ik gedaan, alvast bedankt voor de hulp

      Reageer


      • #4
        Hier hetzelfde probleem, al 2 uur bezig geweest met de helpdesk, resultaat, geen TV meer via d ipad

        Reageer


        • #5
          sheena heeft mij geholpen via PM en alles werkt nu bij mij

          Reageer


          • #6
            Hopelijk neemt Sheena ook cotact op met mij........

            Reageer


            • #7
              je kan haar best zelf een pm sturen

              Reageer


              • #8
                Maar ik zie alleen Caroline staan

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door danny
                  Maar ik zie alleen Caroline staan
                  Wil je eens proberen hoe het nu gaat?
                  Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                  Reageer


                  • #10
                    Nee helaas....

                    Edit Caroline: ik heb je plaatje verwijderd ivm privacy gevoelige informatie.

                    Reageer


                    • #11
                      https://account.delta.nl. Zorg er ook voor dat jouw klantgegevens van ZeelandNet zijn gekoppeld aan uw account, zodat je gebruik kunt maken van de DELTA TV app. Dit kun je doen in het account-beheerscherm, wat je te zien krijgt na inloggen op https://account.delta.nl.

                      Je kunt hier ook je login-gegevens opvragen, als je er niet meer helemaal zeker van bent.

                      Ook kun je proberen om een heel nieuw Delta account aan te maken met een ander e-mailadres.
                      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                      Reageer


                      • #12
                        Hey danny,

                        is het inmiddels gelukt?

                        Reageer


                        • #13
                          Nee helaas, nog steeds geen mogelijkheid om te koppelen, dus te kijken. Bij koppelen geeft hij nog steeds " Opgevraagde gegevens staan bij een andere klant geregistreerd"

                          Reageer


                          • #14
                            Dan ga ik dit morgen even voor je nakijken

                            Reageer


                            • #15
                              Is prima, bedankt

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X