Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bugjes...

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Ik krijg wederom de netwerk foutmelding in beeld maar de stream blijft nu gewoon doorspelen :?. Vol wifi signaal en hoge bitrate stream.

[img]a5d42030-ff14-42bf-be13-f7f3e23c1ff7.png[/img]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door danc
      Helaas, de log-in blijft niet automatisch behouden.
      Zojuist na starten app alle streams weer op slot. Niets met mijn telefoon gedaan zoals herstarten. Zolang de app in het geheugen blijft staan zou de log-in behouden moeten blijven, helaas nog niet het geval. De app heeft zo te zien geen keep-alive functie.
      Ik heb zojuist mijn smartphone opnieuw opgestart en daarna de DELTA TV App. Ik krijg dan ook slotjes. Vervolgens ga ik naar inloggen. Klik hierop en ik hij logt in. Ik hoef niets meer in te vullen. Ik begrijp van jou dat dat bij jou anders is?
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Betreffende bovenstaande posts:

1. ik weet dat de zenders met slotjes in het pluspakket zitten. Heb ik niet dus hoef ik ze ook niet te zien. Dit kan voor elke abonnee ingesteld worden aangezien de gegevens per abonnee bekend zijn. Maw, als de app opent kan hij alleen die zenders laten zien die bij het betreffende abbo horen .......
        Ik krijg wederom de netwerk foutmelding in beeld maar de stream blijft nu gewoon doorspelen :?. Vol wifi signaal en hoge bitrate stream.
        Ik heb jouw opmerkingen bij de betreffende afdeling neergelegd. Dank je wel voor deze feedback
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Misschien zou het ook wel handig zijn als er een soort login/wachtwoord onthouden functie komt, soms moet je bij het openen van de app even klikken op inloggen en dan ben je ingelogd zonder dat je opnieuw je login/wachtwoord moest invullen, maar ik heb ook vaak dat ik het wel weer alles moet invullen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caroline
            Helaas, de log-in blijft niet automatisch behouden.
            Zojuist na starten app alle streams weer op slot. Niets met mijn telefoon gedaan zoals herstarten. Zolang de app in het geheugen blijft staan zou de log-in behouden moeten blijven, helaas nog niet het geval. De app heeft zo te zien geen keep-alive functie.
            Ik heb zojuist mijn smartphone opnieuw opgestart en daarna de DELTA TV App. Ik krijg dan ook slotjes. Vervolgens ga ik naar inloggen. Klik hierop en ik hij logt in. Ik hoef niets meer in te vullen. Ik begrijp van jou dat dat bij jou anders is?
            Nee, hetzelfde maar jij maakt het anders door je telefoon opnieuw te starten
            Het komt er op neer dat als je (eenmaal) ingelogd bent dit niet meer hoeft te doen (tenzij je weer uitlogt/reboot).
            Met andere woorden, waarom logt de app zelf uit na een bepaalde tijd?

AH...iemand heeft het blijkbaar veranderd.
            Vandaag na starten van de app hoef ik niet meer opnieuw in te loggen.

Reageer

Het probleem (bij mijn telefoon) na aanraken scherm met het in beeld schuiven van de notificatiebalk is er nog steeds. Balk blijft in beeld en gaat niet meer weg. Omdat de balk naar beneden schuift wordt het beeld ook verkleind zodat aan beide zijden zwarte balken verschijnen (beeld wordt gecropped)

WIE HEEFT DIT OOK?
              [img]37e229a4-df8f-408b-b31b-7a60e9bff1ea.jpg[/img]

Reageer

Tevens wordt de log-in nog steeds niet behouden. Elke keer als ik de app na een tijd niet gebruikt te hebben start moet ik weer inloggen, hoort automatisch te gaan, kan de app zelf doen.
                [img]720a61d3-4a80-4f0e-a1f1-afadaae09207.png[/img]

Reageer

Nog een nieuwe bug gevonden...
                  Als ik tijdens bekijken van een stream mijn telefoon op stand-by zet (aan-/uit knop kort indrukken) blijft de stream hoorbaar gewoon doorspelen. Vind ik knap! App hoort dan af te sluiten, het is geen radiozender danwel muziekspeler...tv kijken tijdens stand-by van de telefoon heeft weinig zin

Reageer

Hey DanC,

Bedankt voor je feedback ^^ We hebben dit doorgezet naar de juiste partij

(P.s. Ik zal hierin maar niets markeren, de vraag is, is het een vraag? )

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Laura
                      (P.s. Ik zal hierin maar niets markeren, de vraag is, is het een vraag? )
                      Ik zie geen vraagtekens :8
                      Bedankt voor het doorzetten, misschien krijgen we nog feedback terug ook

Reageer

Hmm nee het teken ontbreekt inderdaad... de letters 'Question' voor je topic suggereren dat het om een vraag gaat

Zodra ik reactie krijg, of er meer bekend is posten we dit uiteraard

Reageer

Hmm nee het teken ontbreekt inderdaad... de letters 'Question' voor je topic suggereren dat het om een vraag gaat
                          Kom op Laura, dat staat automatisch voor elk topic (tenzij een mod er een sticky van maakt of het topic sluit.)
                          Is ook de enigste optie die beschikbaar is op dit forum, ligt niet aan de topic starters :P Niet elk topic is een vraag, vaak ook een op-/aanmerking of zelfs een verwijt.
                          Zou het laten veranderen in "start een topic" oid en dan het woord "vraag" voor elke topic titel weglaten

[img]7ebceba8-4552-4fb5-a709-56dfba5d5cd5.jpg[/img]

Reageer

Och DanC, ik kan toveren. Vraag is weg, topic blijft en is niet gesloten maar ook niet sticky, verwijten zijn weinig constructief, feedback pakken we op & waar mogelijk lossen we problemen op.

Reageer

Och DanC, ik kan toveren. Vraag is weg, topic blijft en is niet gesloten maar ook niet sticky, verwijten zijn weinig constructief, feedback pakken we op & waar mogelijk lossen we problemen op.
                              Dank je wel

Reageer

Even een update:

- Het behouden van log-in is zo te zien opgelost, ik hoef niet steeds opnieuw in te loggen bij openen van de app.
                                - Dat de notificatieblak na aanraken scherm in beeld verschijnt is normaal, wat niet normaal is is dat hij vervolgens niet meer verdwijnt (na een paar seconden) zoals in elke vergelijkbare app standaard is. Nu blijven we zitten met een verkleind beeld met zwarte balken zoals hieronder is te zien:
                                [img]529aadf3-3e09-4b8e-a1d5-417ac401083c.png[/img]
                                - Na stand-by zetten van telefoon blijft de stream (hoorbaar) doorspelen. De app hoort dan te stoppen met afspelen van betreffende stream. Dit werkt ook zo bij elke willekeurige streaming danwel video app.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X