Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bugjes...

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Gisteren avond weer dikke pret, de servercapaciteit van zeelandnet/delta is nog steeds onvoldoende.
    Veel gebuffer, slecht beeld en stoppende streams, geluid loopt vaak wel door.
    De twee bugs die ik eerder heb aangekaart zijn ook nog niet opgelost middels een app update.
    [img]abca77d7-e764-41dd-a973-3e0ab8f2bdf2.png[/img]
    [img]75d708db-a4d2-4f5f-969a-599a45b40dee.png[/img]
    [img]aeac1830-a4f5-48aa-ab9d-b680787f6854.png[/img]

Reageer

Net de nieuwe app versie gedownload.
      Het probleem met het in beeld blijven van de notificatiebalk na aanraken scherm is bijna opgelost
      Echter, het beeld blijft zich verkleinen als de balk in beeld komt met zwarte zijbalken tot gevolg. Notificatiebalk (en zijbalken) verdwijnt weer na een paar seconden zoals het hoort, gaat dus wel gepaard met verspringen beeld naar volledig scherm.
      Verbeterpuntje: laat het beeld ongemoeid (niet resizen) en laat de balk over het beeld schuiven.
      Nu:
      [img]e1f0d3e5-900a-4ec6-abb5-0d5b0cde20e4.jpg[/img]
      Beter:
      [img]437575fa-c308-4f7d-87ff-b531abe1dab3.jpg[/img]

De player blijft gewoon doorspelen na standby zetten telefoon, nog niet opgelost.

Na stoppen en later weer opstarten gaat de app gewoon weer verder met de stream die gekozen was.
      Dat ziet er heel wat beter uit dan telkens terug gaan naar de homepage.
      Is ook makkelijker als je een andere zender wil zien, met "pijltje terug" zit je gelijk in de streamlijst, keurig!

Nog geen haperingen en vervelende storingen gezien bij afspelen streams maar nu (16:00) is het ook niet zo druk op het net.

Stapje voor stapje...

Reageer

Mijn telefoon zit inmiddels op Android 6 (CM13) en de login word niet behouden.
        Dit bugje was voor 5.5 opgelost maar is dus weer terug in 6.
        Voor de rest werkt de app probleemloos op mijn geroote Oneplus One behalve op drukke tijdstippen maar dat is bekend.
        [img]98b396d9-6866-4bc4-8c74-3553327746c7.png[/img]

Reageer

Apart DanC, bij mij is dit niet het geval. Na de update moest ik wel kiezen voor 'inloggen' en was daarna meteen ingelogd, zonder iets in te vullen.
          Na afsluiten van de app en opnieuw starten, blijf ik ingelogd.

Kan het zijn dat je in je default browser / Webview iets hebt ingesteld zoals altijd cookies verwijderen c.q. geen cookies accepteren?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
            Apart DanC, bij mij is dit niet het geval. Na de update moest ik wel kiezen voor 'inloggen' en was daarna meteen ingelogd, zonder iets in te vullen.
            Na afsluiten van de app en opnieuw starten, blijf ik ingelogd.

Kan het zijn dat je in je default browser / Webview iets hebt ingesteld zoals altijd cookies verwijderen c.q. geen cookies accepteren?
            Nog aparter, net app gestart en niet meer in moeten loggen
            Ik denk dat het te maken heeft met de app permissies die nieuw zijn in android 6.
            Apps kunnen niet zo maar bepaalde acties uitvoeren die voorheen normaal waren, daar moet nu toestemming voor gegeven worden door de gebruiker, eenmalig hoop ik :P

Reageer

Reageer

Helaas, ik moest de afgelopen week steeds opnieuw inloggen bij openen app.
                [img]507d6b2f-e531-4226-9a87-d51094fd8733.png[/img]

Reageer

Hoi Dan,

Dat klopt, vandaag is er iets veranderd in de app waardoor je vandaag weer opnieuw moet inloggen. Als je dit 1 keer doet echter, hoef je het niet nog een keer te doen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sheena
                    Hoi Dan,

Dat klopt, vandaag is er iets veranderd in de app waardoor je vandaag weer opnieuw moet inloggen. Als je dit 1 keer doet echter, hoef je het niet nog een keer te doen.
                    Ok, bedankt.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X