Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bugjes...

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Bugjes...

ELKE KEER als ik de app start moet ik opnieuw inloggen, soms twee keer :?
    Daarna werkt de app wel...auto log-in zou wel handig zijn.
    Soms krijg ik een netwerk foutmelding.

Edit Caro, moderator: Ik heb je plaatjes ietsje kleiner gemaakt

[img]7aa05f05-6719-4f9f-bfc3-96eae00e4fee.png[/img]
    [img]1513a462-5127-49d8-9231-3abe898634fa.png[/img]
    [img]114bfc1b-a1c1-4a1a-aba8-9922c9655b87.png[/img]

Vannochtend app geopend, wederom inlogscherm.
    Nu echter zonder cookies melding.
    Na invullen en drukken op "inloggen" wederom hetzelfde scherm.
    Na tweede log-in poging een donker scherm met daarop de tekst "an error occured"

[img]b2cf05c8-17dc-4b64-8c7a-7719874e4ad9.png[/img]
    [img]50fd994c-a976-46bd-bf0e-07dda80b7a94.png[/img]

Reageer

Ik heb het nu zojuist ook geprobeerd op mijn Android App. Wil jij het nog eens proberen? Bij mij start hij op en kan ik op inloggen klikken en hoef ik niets meer in te voeren.
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Ik heb even een verse start gedaan, na inloggen (1 keer) uitgelogd en mobiel herstart.
        Na openen van de app het log-in scherm zoals het hoort (was immers uitgelogd)
        Daarna direkt naar homescreen zonder log-in popup (want ik moest voorheen 2X inloggen)
        Live TV aangeklikt en na kiezen zender direct beeld, dat werkt nu naar behoren!

Ik zal kijken of de log-in actief blijft na stoppen app (delta gebruikt tenslotte cookies, zie bovenaan) zolang ik niet uitlog/ de telefoon herstart.

Reageer

Dat is een mooie test Laat je even weten wat de uitkomst is?

Reageer

Volgens mij had DanC in een ander topic gezegd dat het nu werkt. Als je dat hier nogmaals zou willen bevestigen :?
            A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
              Volgens mij had DanC in een ander topic gezegd dat het nu werkt. Als je dat hier nogmaals zou willen bevestigen :?
              Staat in mijn post hier boven

Login blijft behouden als de app een paar uur niet is gebruikt (app staat natuurlijk wel in geheugen al die tijd)
              Echter, als je de app afsluit vanuit een livestream en een tijd later weer start dan volgt onderstaande foutmelding.
              Na OK komt het livestream scherm met de zenders tevoorschijn.

[img]09106cb1-d362-4b66-86b8-4df72dc800a4.png[/img]

Reageer

Nog iets wat ik tegen kwam.
                De zenders die niet in mijn pakket zitten (12 stuks in de app) worden wel getoond maar met slotje.
                Ik meen mij te herinneren dat dit bij de vorige app (die van 2 jaar geleden) niet het geval was.
                Het zenderpakket van elke gebruiker is bekend, app zou daar op aangepast kunnen worden.

[img]7144f22f-4d57-455f-a3a9-577e1bfdb6a7.png[/img]

Reageer

Gisteren avond even nieuwsuur gevolgd, diverse malen foutmelding netwerkproblemen (onvoldoende buffering wellicht). Terug naar hoofdscherm, stream weer kiezen en dan gaat ie weer.
                  Met mijn wifi stream ik ook fullHD blu-ray films naar mijn tv dus daar ligt het niet aan.

[img]36d35f7e-718e-45ea-bd64-f8930b728e2b.png[/img]
                  [img]08bc42c4-8322-4c8e-a78f-13d4c185c786.png[/img]
                  [img]71ecae50-7240-4c31-a176-6cd8dc19343c.png[/img]

Reageer

Als je tijdens afspelen van een stream het scherm aanraakt (bv om de stream te pauzeren) komt de notificatiebalk in beeld. Deze gaat vervolgens niet meer weg en blijft dus een deel van het beeld bedekken.

[img]4bf40f3d-4bf5-4017-af0a-4620d78bb739.png[/img]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door danc
                      Nog iets wat ik tegen kwam.
                      De zenders die niet in mijn pakket zitten (12 stuks in de app) worden wel getoond maar met slotje.
                      Ik meen mij te herinneren dat dit bij de vorige app (die van 2 jaar geleden) niet het geval was.
                      Het zenderpakket van elke gebruiker is bekend, app zou daar op aangepast kunnen worden.
                      Dat is ook het geval. De 12 zenders die jij niet kunt openen zitten in het PLUS pakket. De gebruikers die het PLUS pakket voor DELTA Digitale TV afnemen, kunnen deze 12 zenders dus ook bekijken.

Reageer

Gisteren avond even nieuwsuur gevolgd, diverse malen foutmelding netwerkproblemen (onvoldoende buffering wellicht). Terug naar hoofdscherm, stream weer kiezen en dan gaat ie weer.
                        Met mijn wifi stream ik ook fullHD blu-ray films naar mijn tv dus daar ligt het niet aan.
                        Zoals ik kan zien op je printscreens geeft je smartphone/tablet aan dat er geen goede draadloze verbinding is. Wil je je instellingen in je router eens nakijken? Misschien zit je wel op een kanaal waar het op dat moment erg druk is. Het beste is om de kanaalinstelling niet op auto te zetten, maar op 1, 6 of 11. Wel even een aantal dagen testen om te zien of het beter wordt/is.

Dat je met blu-ray geen problemen hebt komt omdat je dit gebruikt binnen je eigen netwerk. De snelheden (misschien wel 1 Gbit) zijn hier veel hoger dan wat via het modem komt (max 100 Mbit als dit bekabeld is).

Reageer

Als je tijdens afspelen van een stream het scherm aanraakt (bv om de stream te pauzeren) komt de notificatiebalk in beeld. Deze gaat vervolgens niet meer weg en blijft dus een deel van het beeld bedekken.
                          ik weet niet precies welke notificatiebalk je bedoelt. Het enige dat ik op dit plaatje zie is een soort lichtkrant van de NPO 2 zelf.

Reageer

Betreffende bovenstaande posts:

1. ik weet dat de zenders met slotjes in het pluspakket zitten. Heb ik niet dus hoef ik ze ook niet te zien. Dit kan voor elke abonnee ingesteld worden aangezien de gegevens per abonnee bekend zijn. Maw, als de app opent kan hij alleen die zenders laten zien die bij het betreffende abbo horen (per abonnee verschillend). Een verbetervoorstel dus.

2. Mijn draadloze wifi verbinding is wel degelijk goed (6-10 MB/s), en niet geheel gevuld "wifi taartpuntje" wil niet zeggen dat de verbinding slecht is, alleen minder goed. Vliegertje gaat overigens niet op omdat op het derde screenshot de maximale kwaliteit (volle taartpunt) zichtbaar is, ik zit slechts een paar meter van mijn router. Ik heb een 100Mbps (12,5MB/s) internetverbinding die zelfs op de meest drukke "internetverbindingsdagen" ruimschoots voldoende is voor streamen van (delta) tv zenders via mijn wifi netwerk. Mijn router kiest automatisch en continue het beste signaal (1, 6 of 11 omdat deze elkaar niet overlappen) Nooit geen problemen mee, ook niet met bijvoorbeeld youtube of Kodi op mijn mobiel. Het lijkt er op dat de delta app de hoogste bitrate stream kiest, deze af en toe niet kan bufferen en dan ook niet terug valt op een lagere bitrate stream (zoals youtube wel doet bijvoorbeeld) maar "gewoon" een foutmelding geeft.

3. De notificatiebalk (op elke mobiel te vinden) is de zwarte balk bovenaan met o.a de tijd er in.
                            De streams spelen op volledig scherm af maar na aanraken scherm schuift de notificatiebalk in beeld. Dit hoort niet en de balk hoort er ook zeker niet te blijven. Deze balk kun je (bv tijdens afspelen van een video) in beeld krijgen door van bovenaan het scherm naar beneden te swipen. Na een aantal seconden hoort hij automatisch te verdijnen. Bij de delta app komt hij dus ongevraagd tevoorschijn en je krijgt hem niet meer weg. De notificatiebalk blijft dus in beeld staan

Reageer

Helaas, de log-in blijft niet automatisch behouden.
                              Zojuist na starten app alle streams weer op slot. Niets met mijn telefoon gedaan zoals herstarten. Zolang de app in het geheugen blijft staan zou de log-in behouden moeten blijven, helaas nog niet het geval. De app heeft zo te zien geen keep-alive functie.

[img]d9d8bc3b-ab66-486e-8c42-99c97e8c89ec.png[/img]

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X