Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Melding maximaal aantal keren inloggen is bereikt

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Zelfde probleem na een kleine test:
    In app uitgelogd, app afgesloten daarna weer opgestart en JAWEL, "dit account is maximaal aantal keren ingelogd". Ik begrijp niet dat dit tijdens de testperiode niet is opgevallen!

Tevens het verzoek om bij openen app AUTOMATISCH in te laten loggen op delta account.
    Ben niet te lui om elke keer op een pop-up te moeten klikken maar het staat zo lullig...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bibi
      Ik krijg de melding dit account is maximaal aantal keren ingelogd terwijl er momenteel maar op 1 apparaat gekeken wordt. Kunnen jullie dit oplossen?
      goedemorgen, wanneer mag ik een reactie van de moderator verwachten?

Reageer

Ik kreeg deze melding gisteren ook, ik ben wel op meerdere apparaten ingelogd. Is er geen overzicht beschikbaar waarop je de huidige ingelogde apparaten kan inzien? en waar je ook (oude) apparaten eruit kan gooien?

Reageer

ik ondervind nog steeds problemen...
          en er is geen toestel ingelogd:?

Reageer

Hoi allen,

(Ook dit) probleem is bekend, er wordt aan gewerkt. Blijkbaar gaat er iets mis met het "loslaten" van de inlog. De server denkt vervolgens dat de verbinding nog actief is, dat gebeurt vervolgens 5 keer (vaak ook door herhaaldelijk inloggen ivm de andere issues) en dan krijg je dus deze melding.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Frans
              Hoi allen,

(Ook dit) probleem is bekend, er wordt aan gewerkt. Blijkbaar gaat er iets mis met het "loslaten" van de inlog. De server denkt vervolgens dat de verbinding nog actief is, dat gebeurt vervolgens 5 keer (vaak ook door herhaaldelijk inloggen ivm de andere issues) en dan krijg je dus deze melding.
              Ik heb via het app keuzemenu uitgelogd (server weet dat dan ook daadwerkelijk?) en vervolgens ingelogd. Nergens anders en maar 1 apparaat. Geen sigaar...
              Nu, een dag later, krijg ik twee maal het login venster voor mij, de app laat vervolgens ca. 1 minuut een wachtsymbool zien en daarna een bijna zwart scherm met daarop (amper leesbaar) "an error occurred".
              App afgesloten en weer opgestart. Vervolgens na een tijdje dit scherm:
              [img]c0fec960-c29c-4180-ba74-304266ad80c6.png[/img]
              Na weer stoppen en starten dan eindelijk de app aan de praat gekregen.

Reageer

Hi Bibi,

Als het goed is zou deze melding gefixt moeten zijn. Krijg je de foutmelding nog of kun je inmiddels probleemloos van de app genieten?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X