Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Melding maximaal aantal keren inloggen is bereikt

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Melding maximaal aantal keren inloggen is bereikt

    Ik krijg de melding dit account is maximaal aantal keren ingelogd terwijl er momenteel maar op 1 apparaat gekeken wordt. Kunnen jullie dit oplossen?

  • #2
    Had ik net ook. 1 apparaat 1 keer proberen in te loggen en de App begint te mekken dat je teveel keer hebt ingelogt.
    Probeleem los je op door je Ipad te herstarten.
    Daarna lukte het wel om in te loggen. Niet dat je dan wel TV zenders kan bekijken, want nu krijg ik niets anders dan Loading Loading Loading, maar geen goede verbinding.
    Sinds de nieuwe APP is het TV kijken via Delta verleden tijd. Wat een k*t app.

    Reageer


    • #3
      Krijg hier ook dezelfde melding op IMac computer,terwijl er niemand kijkt.Ben alleen thuis.
      Maar ja ,we wachten het wel weer af,heb mijn TV maar weer opgestart.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bibi
        Ik krijg de melding dit account is maximaal aantal keren ingelogd terwijl er momenteel maar op 1 apparaat gekeken wordt. Kunnen jullie dit oplossen?
        Idem

        Reageer


        • #5
          Hier ook de zelfde melding, wederom heeft delta weer een app die niet werkt. Men krijgt steeds meer het idee dat de ontwikkelaars van de delta tv app nog steeds op de kleuterschool zitten :@

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door peterz
            Hier ook de zelfde melding, wederom heeft delta weer een app die niet werkt. Men krijgt steeds meer het idee dat de ontwikkelaars van de delta tv app nog steeds op de kleuterschool zitten :@
            De app doet het prima. Dat er nog wat problemen zijn met de toegang heeft niets te maken met de app zelf. Zoals overal al te lezen is zijn ze druk bezig om de problemen te inventariseren en op te lossen. Dus take a chill pill en wacht het rustig even af.

            Reageer


            • #7
              Vulpen, dit is echter een foutmelding die we de eerste dagen niet voorbij zagen komen.
              Daar waar het eerst probleemloos ging bij de klanten, kan men nu niet meer inloggen.

              Ik heb deze foutmelding niet bij de bekende fouten in het sticky van Laura voorbij zien komen hoor.

              De app mag het dan volgens jou prima doen, de systemen die het mogelijk moeten maken dat men de app kan openen draaien "falen".

              Jammergenoeg doet dat zich nu voor op zondag.
              Ongetwijfeld zal dit morgen opgepakt worden door Moderators van ZeelandNet.

              Reageer


              • #8
                Hier het zelfde probleem.
                Opnieuw de ipad opstarten helpt ook niks.
                Op . Mijn delta krijg je de zelfde melding...

                Reageer


                • #9
                  Ook ik heb het zelfde probleem :?

                  Reageer


                  • #10
                    Hier werkt het wel, echter op Twitter zie ik dat het een bekend probleem is en dat er aan een oplossing gewerkt wordt:

                    [img]eeaa4c33-6145-4d3d-a535-5107d9ee60dc.png[/img]

                    Reageer


                    • #11
                      Dat klopt, Goeroe, maar deze foutmelding heb ik niet eerder gezien in de afgelopen dagen. Inloggen was bij sommigen steeds een probleem.

                      Nu komt echter dit bij mensen die eerst geen problemen hadden:
                      [img]854f9fe2-cbcd-4d76-98ba-cb1cf0e3e3b4.jpg[/img]

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door bvdw
                        Ook ik heb het zelfde probleem :?
                        Nog een probleem is dat als je plm. een uurtje aan het kijken bent gewoon uitgelogd wordt. Probleem al eerder aangegeven tijdens de test periode, maar blijkbaar is dit probleem ook nog niet opgelost.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door bvdw
                          Ook ik heb het zelfde probleem :?
                          En opeens kan ik weer inloggen! :S

                          Reageer


                          • #14
                            Zelfde probleem.......:@

                            Reageer


                            • #15
                              Zelfde probleem.......

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X