Ik krijg de melding dit account is maximaal aantal keren ingelogd terwijl er momenteel maar op 1 apparaat gekeken wordt. Kunnen jullie dit oplossen?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Melding maximaal aantal keren inloggen is bereikt
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Had ik net ook. 1 apparaat 1 keer proberen in te loggen en de App begint te mekken dat je teveel keer hebt ingelogt.
Probeleem los je op door je Ipad te herstarten.
Daarna lukte het wel om in te loggen. Niet dat je dan wel TV zenders kan bekijken, want nu krijg ik niets anders dan Loading Loading Loading, maar geen goede verbinding.
Sinds de nieuwe APP is het TV kijken via Delta verleden tijd. Wat een k*t app.
-
Oorspronkelijk gepost door peterzHier ook de zelfde melding, wederom heeft delta weer een app die niet werkt. Men krijgt steeds meer het idee dat de ontwikkelaars van de delta tv app nog steeds op de kleuterschool zitten :@
Reageer
-
Vulpen, dit is echter een foutmelding die we de eerste dagen niet voorbij zagen komen.
Daar waar het eerst probleemloos ging bij de klanten, kan men nu niet meer inloggen.
Ik heb deze foutmelding niet bij de bekende fouten in het sticky van Laura voorbij zien komen hoor.
De app mag het dan volgens jou prima doen, de systemen die het mogelijk moeten maken dat men de app kan openen draaien "falen".
Jammergenoeg doet dat zich nu voor op zondag.
Ongetwijfeld zal dit morgen opgepakt worden door Moderators van ZeelandNet.
Reageer
-
Dat klopt, Goeroe, maar deze foutmelding heb ik niet eerder gezien in de afgelopen dagen. Inloggen was bij sommigen steeds een probleem.
Nu komt echter dit bij mensen die eerst geen problemen hadden:
[img]854f9fe2-cbcd-4d76-98ba-cb1cf0e3e3b4.jpg[/img]
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door bvdwOok ik heb het zelfde probleem :?
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer