Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmeldingen inloggen DELTA TV App

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door wfg
    App. heeft het een paar dagen, tot vanmorgen zelfs, gedaan. Krijg nu de volgende melding: "Dit account is maximaal aantal,keren ingelogd. Contacteer de helpdesk". App. staat op 1 tablet. Accountgegevens alleen bij mij bekend. Iemand ook deze ervaring en eventueel een oplossing??
    Dit probleem zou verholpen moeten zijn, klopt dat?
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #32
      Het probleem met het maximaal inloggen zou verholpen moeten zijn. Ervaar je nog problemen met DELTA Interactieve Televisie maak dan zelf een topic aan, dit houdt het overzichtelijk.
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Caroline
        Oorspronkelijk gepost door wfg
        App. heeft het een paar dagen, tot vanmorgen zelfs, gedaan. Krijg nu de volgende melding: "Dit account is maximaal aantal,keren ingelogd. Contacteer de helpdesk". App. staat op 1 tablet. Accountgegevens alleen bij mij bekend. Iemand ook deze ervaring en eventueel een oplossing??
        Dit probleem zou verholpen moeten zijn, klopt dat?
        Ja hoor. Het werkt weer.

        Reageer


        • #34
          Net een account aangemaakt en Ik zie dat ik niet de enige ben blijft bij mij ook in een loop hangen. Is het nog niet opgelost dan. Helaas geen tv vanavond

          Reageer


          • #35
            Hoi Lietje,

            Ik heb zojuist een spreekwoordelijk schopje gegeven. Wil je eens testen hoe het nu gaat?
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Caroline
              Hoi Lietje,

              Ik heb zojuist een spreekwoordelijk schopje gegeven. Wil je eens testen hoe het nu gaat?
              Bedankt het werkt nu wel

              Reageer


              • #37
                Is er al een oplossing voor wanneer je niet kunt inloggen? Heb zo'n beetje alles geprobeerd...

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Nathalie89vliss
                  Is er al een oplossing voor wanneer je niet kunt inloggen? Heb zo'n beetje alles geprobeerd...
                  Hoi Nathalie,

                  Dit inlogprobleem is al een behoorlijke tijd opgelost. Als je zelf een specifriek inlogprobleem hebt kun je daar beter even een nieuw onderwerp voor aanmaken.

                  Reageer


                  • #39
                    Lukt niet , zowel via laptop als App alles geprobeerd zoals beschreven. wie kan dit in orde krijgen?

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door jeffrygold
                      Lukt niet , zowel via laptop als App alles geprobeerd zoals beschreven. wie kan dit in orde krijgen?

                      Reageer


                      • #41
                        Ik kom ook in een Loop terecht. Heb dit inmiddels ook al gemeld bij de klantenservice. Hoop op een snelle oplossing, maar schijnt een week te kunnen duren voordat we live tv via de app kunnen kijken.

                        Reageer


                        • #42
                          Hoi mihajur,

                          Je krijgt hier netjes een mail van of je wordt opgebeld als het opgelost is.
                          Zodat je alles netjes kunt gebruiken.

                          Reageer


                          • #43
                            Thnx Ferry

                            Reageer


                            • #44
                              en nog steeds niks veranderd. nieuwe ipad ios 10 weer hetzelfde probleem. op laptop lukt inloggen wel op ipad van geen meter. nieuwe account aanmaken werkte ook niet.

                              Reageer


                              • #45
                                Ik zag dat je ergens anders ook had gereageerd. Je kan proberen op de iPad om de browsegeschiedenis en cookies te verwijderen. Misschien dat dit voor problemen zorgt.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X