Oorspronkelijk gepost door Marie
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Foutmeldingen inloggen DELTA TV App
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Ik ben alle topics nog eens aan het lezen en het blijkt dat er bij de lancering van de testapp waar mensen voor uitgenodigd werden, het merendeel helemaal niet KON testen omdat het niet werkte. Dan praat je dus over half februari. We zijn nu 6 weken verder.........en nog niets opgelost?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door vaisonneIk ben alle topics nog eens aan het lezen en het blijkt dat er bij de lancering van de testapp waar mensen voor uitgenodigd werden, het merendeel helemaal niet KON testen omdat het niet werkte. Dan praat je dus over half februari. We zijn nu 6 weken verder.........en nog niets opgelost?
Er zijn hier inderdaad wel een aantal opmerkingen gemaakt over het testen en bij een aantal mensen lukte dat in eerste instantie niet, maar later wel. Het aantal gemaakte opmerkingen staat n.m.m. in geen verhouding tot het aantal mensen dat daadwerkelijk aan de test heeft meegewerkt.
Het helpt ook niet om je frustratie ook in elk topic dat met de app te maken heeft te blijven ventileren. Je hebt je probleem onder de aandacht gebracht en ik ben er van overtuigd dat er aan een oplossing gewerkt wordt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door vaisonneIk ben alle topics nog eens aan het lezen en het blijkt dat er bij de lancering van de testapp waar mensen voor uitgenodigd werden, het merendeel helemaal niet KON testen omdat het niet werkte. Dan praat je dus over half februari. We zijn nu 6 weken verder.........en nog niets opgelost?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door VulpenOorspronkelijk gepost door vaisonneIk ben alle topics nog eens aan het lezen en het blijkt dat er bij de lancering van de testapp waar mensen voor uitgenodigd werden, het merendeel helemaal niet KON testen omdat het niet werkte. Dan praat je dus over half februari. We zijn nu 6 weken verder.........en nog niets opgelost?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door vaisonneOorspronkelijk gepost door VulpenOorspronkelijk gepost door vaisonneIk ben alle topics nog eens aan het lezen en het blijkt dat er bij de lancering van de testapp waar mensen voor uitgenodigd werden, het merendeel helemaal niet KON testen omdat het niet werkte. Dan praat je dus over half februari. We zijn nu 6 weken verder.........en nog niets opgelost?
Reageer
-
App. heeft het een paar dagen, tot vanmorgen zelfs, gedaan. Krijg nu de volgende melding: "Dit account is maximaal aantal,keren ingelogd. Contacteer de helpdesk". App. staat op 1 tablet. Accountgegevens alleen bij mij bekend. Iemand ook deze ervaring en eventueel een oplossing??
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door wfgApp. heeft het een paar dagen, tot vanmorgen zelfs, gedaan. Krijg nu de volgende melding: "Dit account is maximaal aantal,keren ingelogd. Contacteer de helpdesk". App. staat op 1 tablet. Accountgegevens alleen bij mij bekend. Iemand ook deze ervaring en eventueel een oplossing??
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door vaisonneIk ben alle topics nog eens aan het lezen en het blijkt dat er bij de lancering van de testapp waar mensen voor uitgenodigd werden, het merendeel helemaal niet KON testen omdat het niet werkte. Dan praat je dus over half februari. We zijn nu 6 weken verder.........en nog niets opgelost?
Er zijn hier inderdaad wel een aantal opmerkingen gemaakt over het testen en bij een aantal mensen lukte dat in eerste instantie niet, maar later wel. Het aantal gemaakte opmerkingen staat n.m.m. in geen verhouding tot het aantal mensen dat daadwerkelijk aan de test heeft meegewerkt.
Het helpt ook niet om je frustratie ook in elk topic dat met de app te maken heeft te blijven ventileren. Je hebt je probleem onder de aandacht gebracht en ik ben er van overtuigd dat er aan een oplossing gewerkt wordt.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer