Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmeldingen inloggen DELTA TV App

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Marie
    De clou is dat het misschien niet op te lossen is in 24 uur tijd.....:8
    Wij blijven ook hangen in de loop.
    Ik wacht maar gewoon af.
    De mensen met iOS zitten al een week langer zonder tv op laptop of ipad.

    Reageer


    • #17
      Ik ben alle topics nog eens aan het lezen en het blijkt dat er bij de lancering van de testapp waar mensen voor uitgenodigd werden, het merendeel helemaal niet KON testen omdat het niet werkte. Dan praat je dus over half februari. We zijn nu 6 weken verder.........en nog niets opgelost?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door vaisonne
        Ik ben alle topics nog eens aan het lezen en het blijkt dat er bij de lancering van de testapp waar mensen voor uitgenodigd werden, het merendeel helemaal niet KON testen omdat het niet werkte. Dan praat je dus over half februari. We zijn nu 6 weken verder.........en nog niets opgelost?
        Ik snap dat het frustrerend is dat het niet werkt, maar wat je hier roept slaat denk ik nergens op.
        Er zijn hier inderdaad wel een aantal opmerkingen gemaakt over het testen en bij een aantal mensen lukte dat in eerste instantie niet, maar later wel. Het aantal gemaakte opmerkingen staat n.m.m. in geen verhouding tot het aantal mensen dat daadwerkelijk aan de test heeft meegewerkt.
        Het helpt ook niet om je frustratie ook in elk topic dat met de app te maken heeft te blijven ventileren. Je hebt je probleem onder de aandacht gebracht en ik ben er van overtuigd dat er aan een oplossing gewerkt wordt.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door vaisonne
          Ik ben alle topics nog eens aan het lezen en het blijkt dat er bij de lancering van de testapp waar mensen voor uitgenodigd werden, het merendeel helemaal niet KON testen omdat het niet werkte. Dan praat je dus over half februari. We zijn nu 6 weken verder.........en nog niets opgelost?
          Man man man, wat ben jij aan het zeuren zeg.

          Reageer


          • #20
            Jos, ik weet het maar het vertrouwen dat het goed komt, is laag. Ze liepen indertijd al tegen deze zelfde problemen aan en daardoor lijkt er niets te zijn veranderd.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Vulpen
              Oorspronkelijk gepost door vaisonne
              Ik ben alle topics nog eens aan het lezen en het blijkt dat er bij de lancering van de testapp waar mensen voor uitgenodigd werden, het merendeel helemaal niet KON testen omdat het niet werkte. Dan praat je dus over half februari. We zijn nu 6 weken verder.........en nog niets opgelost?
              Man man man, wat ben jij aan het zeuren zeg.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door vaisonne
                Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                Oorspronkelijk gepost door vaisonne
                Ik ben alle topics nog eens aan het lezen en het blijkt dat er bij de lancering van de testapp waar mensen voor uitgenodigd werden, het merendeel helemaal niet KON testen omdat het niet werkte. Dan praat je dus over half februari. We zijn nu 6 weken verder.........en nog niets opgelost?
                Man man man, wat ben jij aan het zeuren zeg.
                En ik ben trouwens een vrouw......ja, ik hoor het je al zeggen

                Reageer


                • #23

                  Reageer


                  • #24
                    App. heeft het een paar dagen, tot vanmorgen zelfs, gedaan. Krijg nu de volgende melding: "Dit account is maximaal aantal,keren ingelogd. Contacteer de helpdesk". App. staat op 1 tablet. Accountgegevens alleen bij mij bekend. Iemand ook deze ervaring en eventueel een oplossing??

                    Reageer


                    • #25
                      Welkom bij " de club"

                      Reageer


                      • #26
                        Delta-account gemaakt -> geactiveerd -> Dit account is maximaal aantal keren ingelogd. Watskeburt?

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door wfg
                          App. heeft het een paar dagen, tot vanmorgen zelfs, gedaan. Krijg nu de volgende melding: "Dit account is maximaal aantal,keren ingelogd. Contacteer de helpdesk". App. staat op 1 tablet. Accountgegevens alleen bij mij bekend. Iemand ook deze ervaring en eventueel een oplossing??
                          Krijg deze melding vanavond ook voor het eerst. Nog niet eerder gekregen. inloggen op telefoon en iPad lukt wel maar niet op de PC

                          Reageer


                          • #28
                            Hier ook nog steeds in de "loop" op mn pc, begin het nu wel irritant te vinden, gisteren zelfs ook 24 uur geblokt? Zet dan ook gewoon het oude programmaatje terug. Kan er tenminste op de pc gewoon tv gekeken worden.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Jos
                              Oorspronkelijk gepost door vaisonne
                              Ik ben alle topics nog eens aan het lezen en het blijkt dat er bij de lancering van de testapp waar mensen voor uitgenodigd werden, het merendeel helemaal niet KON testen omdat het niet werkte. Dan praat je dus over half februari. We zijn nu 6 weken verder.........en nog niets opgelost?
                              Ik snap dat het frustrerend is dat het niet werkt, maar wat je hier roept slaat denk ik nergens op.
                              Er zijn hier inderdaad wel een aantal opmerkingen gemaakt over het testen en bij een aantal mensen lukte dat in eerste instantie niet, maar later wel. Het aantal gemaakte opmerkingen staat n.m.m. in geen verhouding tot het aantal mensen dat daadwerkelijk aan de test heeft meegewerkt.
                              Het helpt ook niet om je frustratie ook in elk topic dat met de app te maken heeft te blijven ventileren. Je hebt je probleem onder de aandacht gebracht en ik ben er van overtuigd dat er aan een oplossing gewerkt wordt.
                              Ik heb meegedaan aan de test. Dat wil zeggen, ben nooit (ook nu nog niet) verder gekomen dan het inloggen, waarna ik in de bekende loop blijf zitten...

                              Reageer


                              • #30
                                Wil je nog eens proberen of het nu beter gaat?
                                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...