Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

App en TV-website vraagt steeds opnieuw om accounts te koppelen, terwijl dit al gedaan is.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Henri63
    Goedemorgen
    Nu staat er in de krant dat woensdagochtend alle problemen opgelost zouden zijn zijn Nou niet dus krijg nog steeds dezelfde meldingen. Of te wel kan nog steeds niet tv kijken op de pc of via de app.
    Wat is er loos
    Hoi Henri,

    Kan jij het ook nog eens proberen?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Marie
      Als je het nlg eens probeert nu misschien bij jou ook?
      Hoi Marie,

      Zou jij ook nog eens opnieuw willen inloggen?

      Reageer


      • #18

        Reageer


        • #19
          Hoi Frans het werkt nu perfect. Ook op de Iphone dank hiervoor

          Reageer


          • #20
            Hoi Frans
            top! Draait als een zonnetje, het werkt dank je wel

            Reageer


            • #21
              Hier werkt het nog steeds niet. Blijf in een loop zitten. Niet gekoppeld/gekoppeld/account niet geactiveerd. Krijg geen activeringsmail. Heb al geprobeerd met gewijzigd e-mail adres maar idem dito.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Connyvdf
                Hier werkt het nog steeds niet. Blijf in een loop zitten. Niet gekoppeld/gekoppeld/account niet geactiveerd. Krijg geen activeringsmail. Heb al geprobeerd met gewijzigd e-mail adres maar idem dito.
                Beste Conny,

                Zou je het nog eens willen proberen?

                Reageer


                • #23
                  Jaaa het werkt :-) Dankjewel Frans!

                  Reageer


                  • #24
                    Nog steeds helemaal niks inloggen > koppelen > inloggen en dan ................. precies helemaal niks zowel op android als op ipad.

                    Reageer


                    • #25
                      @evertser

                      Wil je het nog eens proberen? Ik heb mijn truukje weer eens uitgevoerd
                      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                      Reageer


                      • #26
                        Helaas kan ik nog steeds geen tv kijken. Blijft zeggen dat ik moet inloggen, account moet koppelen etc.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door thrijnberg
                          Helaas kan ik nog steeds geen tv kijken. Blijft zeggen dat ik moet inloggen, account moet koppelen etc.
                          Volg de stappen eens in dit topic: https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...ta-tv-app-3065
                          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                          Reageer


                          • #28
                            Volgens mij doe ik alles goed, maar helaas zonder resultaat

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door thrijnberg
                              Volgens mij doe ik alles goed, maar helaas zonder resultaat
                              Thrijnberg, welkom op het forum. Volgens onze gegevens heb je in 2014 een modem toegestuurd gekregen en deze nooit aangesloten. Daarom is je abonnement niet bijgewerkt en heb je dus geen LiveTV dienst. Heb je de modem nog?

                              Reageer


                              • #30
                                Ik heb geen ander modem dan het modum waarmee ik nu aangesloten ben. Met de vorige app heb ik wel altijd tv kunnen kijken.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X