Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

App en TV-website vraagt steeds opnieuw om accounts te koppelen, terwijl dit al gedaan is.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • App en TV-website vraagt steeds opnieuw om accounts te koppelen, terwijl dit al gedaan is.

    Op een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om tv te kijken via de nieuwe app of de website. Steeds weer krijg ik de melding dat er voor mijn Delta account nog geen Zeelandnet-gegevens bekend zijn. Terwijl alles in mijn Delta-account keurig op dezelfde naam staat... Gisteren met de klantenservice gebeld en ook daar is bevestigd dat alles goed staat in hun systemen. Op hun advies een nacht gewacht, omdat de wijzigingen misschien nog niet waren doorgevoerd, maar het werkt ook vandaag nog steeds niet.

    Het is een vicieuze cirkel:
    - tv.delta.nl - Live TV - allemaal slotjes - klik op een slotje
    - Kijk vanaf het begin - U moet ingelogd zijn..........etc.
    - Log in met uw Delta account
    - Voor dit Delta account zijn (nog) geen Zeelandnet gegevens bekend.
    - Om dit te doen gaat u naar https://account.delta.nl/tv

  • #2
    Heb precies hetzelfde probleem!
    Hadden jullie beter eerst kunnen testen dan dat nu iedereen met de ellende zit!
    edit: je capslock toets bleef geloof ik hangen Riltoe, schreeuwen is nergens goed voor, Marco

    Reageer


    • #3
      Ook last van, kan op pc niets kijken, alleen slotjes. Niet echt gebruiksvriendelijk

      Reageer


      • #4
        HIer heb ik helaas ook last van. Vanmiddag reeds gebeld maar zonder resultaat. Kan dus nog geen tv kijken via pc, ipad ofzo.

        Het is een vicieuze cirkel:
        - tv.delta.nl - Live TV - allemaal slotjes - klik op een slotje
        - Kijk vanaf het begin - U moet ingelogd zijn..........etc.
        - Log in met uw Delta account
        - Voor dit Delta account zijn (nog) geen Zeelandnet gegevens bekend.
        - Om dit te doen gaat u naar https://account.delta.nl/tv[/quote]

        Reageer


        • #5
          We hebben dit in onderzoek, vanmiddag hebben we het in ieder geval op een account kunnen reproduceren, en da's de eerste stap richting een oplossing
          Zo zie je maar weer, zelfs als je met 2000 man test kunnen er toch nog onverwachte zaken naar boven komen.
          ennuh "iedereen zit met ellende"? chargeren is ook een vak natuurlijk

          Reageer


          • #6
            Dus.... Geen oplossing?
            :?

            Reageer


            • #7
              kobus36,

              Zoals ik hierboven aangeef is het op dit moment in onderzoek, dus inderdaad helaas nog geen directe oplossing.
              Vertrouw er op dat als de oplossing er is we dit ook op het forum kenbaar zullen maken

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Marco
                We hebben dit in onderzoek, vanmiddag hebben we het in ieder geval op een account kunnen reproduceren, en da's de eerste stap richting een oplossing
                Zo zie je maar weer, zelfs als je met 2000 man test kunnen er toch nog onverwachte zaken naar boven komen.
                ennuh "iedereen zit met ellende"? chargeren is ook een vak natuurlijk
                Bedankt voor de snelle reactie! Hopelijk kunnen jullie de oorzaak snel achterhalen en verhelpen. Ik wacht verder bericht af :-)

                Reageer


                • #9
                  Klopt die persoon waar vanmiddag de situatie gereproduceerd kon worden was bij mij. Jammer dat er nog geen oplossing is maar ik hoop dat je ons op hoogte houd. Succes met het vinden van een oplossing

                  Reageer


                  • #10
                    Henri63,

                    Dan hebben we er nu dus 2, de persoon waar ik het over had is een collega, dus daar mogen we naar hartelust op experimenteren zonder bang te zijn iets stuk te maken

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Marco
                      kobus36,

                      Zoals ik hierboven aangeef is het op dit moment in onderzoek, dus inderdaad helaas nog geen directe oplossing.
                      Vertrouw er op dat als de oplossing er is we dit ook op het forum kenbaar zullen maken
                      Ik ga het forum in de gaten houden. Is echt irritant, dan maar youtube kijken. Thx

                      Reageer


                      • #12
                        Ik raakte ook in die cirkel. Account geactiveerd, nietgeactiveerd. Om 22.39 uur was het account weer geactiveerd. Toen ik tv wilde kijken was mijn account toch niet geactiveerd. Dit was 22.40. Ik probeerde weer tv te kijken, weer een slotje. Toen kreeg ik weer het inlog scherm, ben ik toch maar weer ingelogd en werkte het. Pfff.

                        Reageer


                        • #13
                          Goedemorgen
                          Nu staat er in de krant dat woensdagochtend alle problemen opgelost zouden zijn zijn Nou niet dus krijg nog steeds dezelfde meldingen. Of te wel kan nog steeds niet tv kijken op de pc of via de app.
                          Wat is er loos

                          Reageer


                          • #14
                            Het is nog tot 24.00 u woensdag, dus misschien later nog eens proberen?

                            Ik heb het net getest en ben al verder dan voorheen. Ik zit niet meer in het kringetje, maar kan tv opstarten. Daarna blijft het scherm grijs met een ronddraaiend wieltje, maar.....er zit dus progressie in.

                            Als je het nlg eens probeert nu misschien bij jou ook?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door pcjnelen
                              Bedankt voor de snelle reactie! Hopelijk kunnen jullie de oorzaak snel achterhalen en verhelpen. Ik wacht verder bericht af :-)
                              Hoi Pcjnelen,

                              Zou je nog eens willen proberen of het werkt?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X