Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inlogprobleem DELTA TV App

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Hi Caroline,
    Ik heb het weer geprobeerd maar het lukt niet. Screenshot gemalen.

Reageer

Gemailed natuurlijk!

Reageer

Reageer

@MMV

Probeer eens een heel nieuw Delta account te maken met een hele andere loginnaam en een ander e-mailadres.
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Ik krijg niets ingevuld in de vakjes of ze springen na enkele seconden weer op blank! Krijg al foutmelding bij invullen gebruikersnaam terwijl deze toch aan de eisen voldoet.

Reageer

@MMV

Welke browser gebruik je? Probeer het eens in een andere browser zoals Google Chrome of Internet Explorer?

Reageer

Ik gebruik Samsung Galaxy Tab S2, Android 5.0.2

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caroline
                  @MMV

Welke browser gebruik je? Probeer het eens in een andere browser zoals Google Chrome of Internet Explorer?
                  Beide gebruikt, uitkomst hetzelfde : werkt niet.

Reageer

Het originele systeem op een Samsung Galaxy Tab S2 is Android 4.2.2. De versie die jij erop hebt gezet is dus niet origineel. Dan zal de DELTA TV App waarschijnlijk ook niet werken.

Probeer het eens in een browser op je tablet? Ga dan naar http://tv.delta.nl.

Reageer

Beschik je misschien ook over een laptop/pc?
                      Je zou dan eens kunnen proberen ( nieuw Delta account aanmaken, activeren etc. ) of le de procedure daarop wel kan afmaken en Live TV kan zien.

Dit om uit te sluiten dat het in je besturingssysteem( Android 5.0.2) zit.

In dat geval kan je alleen via je browser op dat tablet tv kijken.

Deels dubbel. Sorry, Caroline.

Welk tablet is het MMV?
                      Graag typenr.
                      Is het een actiemodel van ZeelandNet?
                      Zo ja, is de GT-P5110 ge-upgraded met kunst- en vliegwerk.

Of niet?

Reageer

Spiksplinternieuwe tablet. Dus ik heb er geen andere versie van Android opgezet!
                        Zie afbeelding voor meer informatie.

Reageer

Ok.
                          Dan kan dat niet zijn, MMV, en zal verder gezocht moeten worden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                            Beschik je misschien ook over een laptop/pc?
                            Je zou dan eens kunnen proberen ( nieuw Delta account aanmaken, activeren etc. ) of le de procedure daarop wel kan afmaken en Live TV kan zien.

Dit om uit te sluiten dat het in je besturingssysteem( Android 5.0.2) zit.

In dat geval kan je alleen via je browser op dat tablet tv kijken.

Deels dubbel. Sorry, Caroline.

Welk tablet is het MMV?
                            Graag typenr.
                            Is het een actiemodel van ZeelandNet?
                            Zo ja, is de GT-P5110 ge-upgraded met kunst- en vliegwerk.

Of niet?

Heb de hele procedure doorlopen op mijn iPad 2 (daar werkte de oude delta tv app wel op). Daar heb ik precies dezelfde problemen. Er zit echt iets fout bij Zeelandnet of Delta.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MMV
                              Spiksplinternieuwe tablet. Dus ik heb er geen andere versie van Android opgezet!
                              Mijn collega heeft me er al op gewezen. Mijn excuses hiervoor.

Is het inmiddels al gelukt?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caroline
                                Oorspronkelijk gepost door MMV
                                Mijn collega heeft me er al op gewezen. Mijn excuses hiervoor.

Is het inmiddels al gelukt?
                                Geeft niet, het is wel hectisch zeker? Het is nog niet gelukt, ik kreeg inmiddels zondag ook een blokkademelding.
                                Gisteren telefonisch contact gehad met klantenservice. Er is me verzekert dat er 'aan mijn kant van de lijn' niks mis is. Ik wacht nog op het toegezegde telefoontje wanneer de zaak gefixet is...

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X