Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inlogprobleem DELTA TV App

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inlogprobleem DELTA TV App

    Na inloggen met mijn MijnDelta account, de gegevens van Zeelandnet daaraan gekoppeld, dat ging vlot, dus ik al blij. Maar daarna word ik gevraagd steeds maar weer hetzelfde te doen. Nu verschijnt in rode lettertjes 'uw account is nog niet geactiveerd'.
    Wat nu te doen?

  • #2
    Al herstart?

    Reageer


    • #3
      Hallo MMV,

      Welkom op ons Serviceforum

      Heb je al in je e-mail gekeken? Je krijgt een mail gestuurd naar het e-mailadres waar je je mee hebt aangemeld.
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Caroline
        Hallo MMV,
        Welkom op ons Serviceforum

        Heb je al in je e-mail gekeken? Je krijgt een mail gestuurd naar het e-mailadres waar je je mee hebt aangemeld.
        Ja, zag ik! Bedankt

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Al herstart?
          Hi Ptrol, bedoel je de hele app eraf en opnieuw installeren? Opnieuw inloggen heb ik al verschillende keren gedaan, steeds met aan het eind dezelfde boodschap

          Reageer


          • #6
            Heb je in je mail gekeken zoals Caroline adviseerde en geactiveerd door op de link te clicken in het mailtje?

            Start daarna je pc/laptop opnieuw op en log in.
            Gaat het dan wel?

            Reageer


            • #7
              Opnieuw mijn tablet opgestart: nog steeds hetzelfde.

              Reageer


              • #8
                click eens niet op inloggen, maar op inlog/pw kwijt.
                Dan krijg je mailtje en hiermee gegevens opnieuw aanmaken.
                Probeer het nog eens zo,

                Reageer


                • #9
                  Heb het geprobeerd!: eerst kreeg ik melding dat emailadres niet bekend is. Daarna opnieuw proberen dit in te voeren maar menubalkje springt steeds weer naar lege beginstand. Geen resultaat dus.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door MMV
                    Oorspronkelijk gepost door Caroline
                    Hallo MMV,
                    Hoi Carolien,
                    Ik begin te denken dat ik iets wezenlijks heb gemist in die email waar je het over had! Ik heb hem al weggemiept.... Zou ik die welkomst-email nog eens kunnen krijgen denk je?

                    Ja, zag ik! Bedankt
                    Welkom op ons Serviceforum

                    Heb je al in je e-mail gekeken? Je krijgt een mail gestuurd naar het e-mailadres waar je je mee hebt aangemeld.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door MMV
                      Oorspronkelijk gepost door MMV
                      Oorspronkelijk gepost door Caroline
                      Hallo MMV,
                      Hoi Carolien,
                      Ik begin te denken dat ik iets wezenlijks heb gemist in die email waar je het over had! Ik heb hem al weggemiept.... Zou ik die welkomst-email nog eens kunnen krijgen denk je?

                      Ja, zag ik! Bedankt
                      Welkom op ons Serviceforum

                      Heb je al in je e-mail gekeken? Je krijgt een mail gestuurd naar het e-mailadres waar je je mee hebt aangemeld.
                      Hoi MMV,

                      Als je quotes gebruikt, zet je eigen reactie dan niet tussen de quote in. Het wordt dan een beetje moeilijk leesbaar.

                      Ik heb even navraag gedaan of je de activeringse-mail nogmaals kan ontvangen. Moet hiervoor zelf ook even wachten op een reactie.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer


                        • #13
                          Hoi Matthijs of andere moderator, denk je dat ik de activerings-mail nog krijg of moet ik andere stappen ondernemen?

                          Reageer


                          • #14
                            @MMV

                            Nee, die kan ik helaas niet meer opnieuw naar je toesturen.

                            Je systeem geeft aan dat het e-mailadres niet bekend is. Het gaat hier wel om een nieuw DELTA account. Niet om je MijnDelta account en je hoofdaccount van ZeelandNet.

                            Volg de stappen nog eens zoals Laura hier heeft uitgelegd:
                            http://forum.zeelandnet.nl/delta-int...-koppelen-3039
                            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                            Reageer


                            • #15
                              forumbeheer@zeelandnet.nl.

                              Akkoord met de voorwaarden had je wel aangevinkt?
                              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...