Ik heb sinds september een humax ontvanger met zeelandnet portaal. Na stroomstoringen werkt de dongel niet meer
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Tv portaal
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Misschien een nieuw modem gekregen? Dan ander netwerk instellen en andere beveiligingssleutel.
Al eens opnieuw geconfigureerd ( netwerk opnieuw configureren).
Raadpleeg handleiding en videouitleg .
Je zou terug kunnen gaan naar de fabrieksinstellingen.
Maar als het netwerk niet gevonden wordt, kan de dongle ook defect zijn.
-
Oorspronkelijk gepost door PtrolMisschien een nieuw modem gekregen? Dan ander netwerk instellen en andere beveiligingssleutel.
Welkom op het forum
Ptrol, sdereu geeft aan dat zijn dongel kapot is, dus nieuwe modem/router heeft hier weinig mee te maken.
@sdereu: heb je die decoder van ons cadeau gehad of heb je 'm zelf aangeschaft?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SheenaOorspronkelijk gepost door PtrolMisschien een nieuw modem gekregen? Dan ander netwerk instellen en andere beveiligingssleutel.
De installateur van het internet is geweest en die hebben geconstateerd dat de dongel stuk is ( en waarschijnlijk nooit goed is geweest omdat ik al vanaf het begin problemen heb met het portaal )
De decoder heb ik van zeelandnet gehad toen ik afgelopen september ( denk ik ongeveer ) een abonnement af heb gesloten, hier zit toch wel garantie op zodat jullie hem kunnen omwisselen?
Welkom op het forum
Ptrol, sdereu geeft aan dat zijn dongel kapot is, dus nieuwe modem/router heeft hier weinig mee te maken.
@sdereu: heb je die decoder van ons cadeau gehad of heb je 'm zelf aangeschaft?
Reageer
-
De installateur van het internet is geweest en die hebben geconstateerd dat de dongel stuk is ( en waarschijnlijk nooit goed is geweest omdat ik al vanaf het begin problemen heb met het portaal )
De decoder heb ik van zeelandnet gehad toen ik afgelopen september ( denk ik ongeveer ) een abonnement af heb gesloten, hier zit toch wel garantie op zodat jullie hem kunnen omwisselen?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door sdereuDe installateur van het internet is geweest en die hebben geconstateerd dat de dongel stuk is ( en waarschijnlijk nooit goed is geweest omdat ik al vanaf het begin problemen heb met het portaal )
De decoder heb ik van zeelandnet gehad toen ik afgelopen september ( denk ik ongeveer ) een abonnement af heb gesloten, hier zit toch wel garantie op zodat jullie hem kunnen omwisselen?.
Mocht je er met hen niet uitkomen, wil je het mij dan laten weten?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door sdereuHelaas wordt ik overal van het kastje naar de muur gestuurd, ik kan een nieuwe dongel krijgen, valt onder garantie maar ja dan moet je een koopbewijs hebben en dat heb ik niet bij een gratis apparaat gekregen natuurlijk, dus krijg je geen nieuwe
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer