Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tv portaal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Tv portaal

    Ik heb sinds september een humax ontvanger met zeelandnet portaal. Na stroomstoringen werkt de dongel niet meer

  • #2
    Misschien een nieuw modem gekregen? Dan ander netwerk instellen en andere beveiligingssleutel.

    Al eens opnieuw geconfigureerd ( netwerk opnieuw configureren).

    Raadpleeg handleiding en videouitleg .

    Je zou terug kunnen gaan naar de fabrieksinstellingen.
    Maar als het netwerk niet gevonden wordt, kan de dongle ook defect zijn.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Misschien een nieuw modem gekregen? Dan ander netwerk instellen en andere beveiligingssleutel.

      Al eens opnieuw geconfigureerd ( netwerk opnieuw configureren).

      Raadpleeg handleiding en videouitleg .

      Je zou terug kunnen gaan naar de fabrieksinstellingen.
      Maar als het netwerk niet gevonden wordt, kan de dongle ook defect zijn.
      Hallo sdereu,

      Welkom op het forum

      Ptrol, sdereu geeft aan dat zijn dongel kapot is, dus nieuwe modem/router heeft hier weinig mee te maken .

      @sdereu: heb je die decoder van ons cadeau gehad of heb je 'm zelf aangeschaft?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Sheena
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Misschien een nieuw modem gekregen? Dan ander netwerk instellen en andere beveiligingssleutel.
        De installateur van het internet is geweest en die hebben geconstateerd dat de dongel stuk is ( en waarschijnlijk nooit goed is geweest omdat ik al vanaf het begin problemen heb met het portaal )

        De decoder heb ik van zeelandnet gehad toen ik afgelopen september ( denk ik ongeveer ) een abonnement af heb gesloten, hier zit toch wel garantie op zodat jullie hem kunnen omwisselen?
        Al eens opnieuw geconfigureerd ( netwerk opnieuw configureren).

        Raadpleeg handleiding en videouitleg .

        Je zou terug kunnen gaan naar de fabrieksinstellingen.
        Maar als het netwerk niet gevonden wordt, kan de dongle ook defect zijn.
        Hallo sdereu,

        Welkom op het forum

        Ptrol, sdereu geeft aan dat zijn dongel kapot is, dus nieuwe modem/router heeft hier weinig mee te maken .

        @sdereu: heb je die decoder van ons cadeau gehad of heb je 'm zelf aangeschaft?

        Reageer


        • #5
          De installateur van het internet is geweest en die hebben geconstateerd dat de dongel stuk is ( en waarschijnlijk nooit goed is geweest omdat ik al vanaf het begin problemen heb met het portaal )

          De decoder heb ik van zeelandnet gehad toen ik afgelopen september ( denk ik ongeveer ) een abonnement af heb gesloten, hier zit toch wel garantie op zodat jullie hem kunnen omwisselen?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door sdereu
            De installateur van het internet is geweest en die hebben geconstateerd dat de dongel stuk is ( en waarschijnlijk nooit goed is geweest omdat ik al vanaf het begin problemen heb met het portaal )

            De decoder heb ik van zeelandnet gehad toen ik afgelopen september ( denk ik ongeveer ) een abonnement af heb gesloten, hier zit toch wel garantie op zodat jullie hem kunnen omwisselen?
            Hier zit zeker garantie op. De garantie van de geleverde televisie apparatuur(harde schijf, decoder en dongel) verloopt via het bedrijf Quantis, zij zijn de leverancier van deze apparatuur namelijk. Wat je het best kan doen, is even contact met hen opnemen en het probleem voorleggen, op https://quantiselectronics.com/ kun je zien op welke manieren je contact kunt opnemen .

            Mocht je er met hen niet uitkomen, wil je het mij dan laten weten?

            Reageer


            • #7
              Helaas wordt ik overal van het kastje naar de muur gestuurd, ik kan een nieuwe dongel krijgen, valt onder garantie maar ja dan moet je een koopbewijs hebben en dat heb ik niet bij een gratis apparaat gekregen natuurlijk, dus krijg je geen nieuwe

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door sdereu
                Helaas wordt ik overal van het kastje naar de muur gestuurd, ik kan een nieuwe dongel krijgen, valt onder garantie maar ja dan moet je een koopbewijs hebben en dat heb ik niet bij een gratis apparaat gekregen natuurlijk, dus krijg je geen nieuwe
                Sheena vroeg om het haar te laten weten als je er niet uit kwam. Dat doe je het beste met een persoonlijk bericht!

                Reageer


                • #9
                  De afleverbon is tevens de bon/nota voor je garantie. Hiermee kan je dus je garantie bij Quantis claimen.

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo sdereu,

                    Is het probleem nog opgelost?

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X