Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Ik zou dan weer teruggaan naar KPN of een aanbieder die KPN netwerk gebruikt voor mobiel, zoals Youfone of Simyo.
    Dat heb ik dan ook gedaan.
    Alle abonnementen bij Delta mogen we voortijdig stoppen.

    Overigens heb ik diverse testen gedaan met zowel een Delta als een T-Mobile sim in hetzelfde toestel.
    Wat blijkt, T-Mobile schakelt een frequentie bij als de basis slecht wordt en is veel stabieler dan Delta en op veel plaatsen net wat sterker.
    Delta zit dus wel op het T-Mobile netwerk, maar is zeker niet vergelijkbaar.

    Reageer


    • #17
      Maar goed. Je bent een Zeeuw en je denk goh ik ga eens een keer niet te veel betalen. Nu al spijt van!

      Dan heb je een verkeerde keuze gemaakt Hollandse Nieuwe is het best dekkend en de goedkoopste

      https://www.hollandsnieuwe.nl/sim-on...brand=CONSUMER

      Heb ik al meer dan 10 jaar

      Reageer


      • #18
        Hier schrik ik toch wel van. Dus Delta mobiel is technisch inferieur aan het T-Mobile mobiel ptoduct?

        Reageer


        • #19
          Ik ga denk ik ook het e.e.a. in werking stellen. Al weer een hele middag geen mobiel internet. Zowel op mijn toestel als van mijn partner. Begin het nu toch ook wel echt beu te raken met ze. Iedereen die nog twijfelt. Ik zou echt even verder kijken.

          Reageer


          • #20
            Waarom schakelt T-Mobile een frequentie bij als er een zwak signaal is en Delta mobiel niet?
            Is dat een permanente tekortkoming of een moment opname ?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X