Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen

    Goedenavond,

    sinds vorige week zijn wij hier thuis overgestapt van tmobile naar delta mobiel. Zowel ik als mijn vriendin. En we ervaren toch wel wat problemen.

    - netwerk dekking, is echt stukken minder dan bij tmobile, zeker op drukke plekken. Is het nog steeds zo dat gasten zoals delta mobiel gebruikers achteraan aansluiten ten opzichte van hoofdgebruikers die bij tmobile zelf zitten (en meer betalen)?

    - internetsnelheid, eigenlijk staat deze wel gelijk aan het verhaal hierboven. Ook af en toe bedroevend. Op de Speedtest vaak zo rond de 15 mbit… daar waar tmobile dik door de 100 ging.

    - iMessage, het gebeurt keer op keer dat wanneer ik mijn telefoon sochtends aanzet of uit vliegtuigmodus haal ik meldingen krijg dat er kosten aan verbonden zijn om iMessage berichten te versturen. En dat hij niet wil activeren op mijn telefoonnummer.

    - bellen, wanneer ik iemand probeer te bellen krijg ik de melding dat de laatste lijn niet langer beschikbaar is. Ook ben ik geregeld zelf niet bereikbaar.

    zoals jullie zullen begrijpen ben ik het nu al stront beu met heel dat delta mobiel. Maar goed. Je bent een Zeeuw en je denk goh ik ga eens een keer niet te veel betalen. Nu al spijt van!

    Ik hoop dat er hier iemand is die hier eens serieus mee aan de slag kan. Want van de klantenservice krijg ik ook een punthoofd!

    Alvast bedankt!

    fijne avond nog.


  • #2
    Ik ben dik een jaar ook naar delta mobiel overgestapt, ik heb nergens last van. Alles werkt.

    Misschien moet je je telefoon eens resetten.

    Reageer


    • #3
      Hoi Roof, goed om te horen dat het bij jou perfect werkt! Je lijkt de klantenservice wel, deze problemen hebben wij nog nooit gehoord! Toch bijzonder dat ik jaren lang bij kpn klant ben geweest en deze problemen nog nooit heb gehad. En hier voor een aantal jaar bij tmobile ook geen problemen gehad. Dus misschien moet delta mobiel eens iets resetten?

      Bedankt voor je reactie. En een fijne dag gewenst

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door p_i_n_o_007 Bekijk bericht
        zoals jullie zullen begrijpen ben ik het nu al stront beu met heel dat delta mobiel. Maar goed. Je bent een Zeeuw en je denk goh ik ga eens een keer niet te veel betalen. Nu al spijt van! Ik hoop dat er hier iemand is die hier eens serieus mee aan de slag kan. Want van de klantenservice krijg ik ook een punthoofd!
        Na een week al strontbeu. Tsja. Hier op het forum kan niemand 'iets resetten' hoor, hier wonen alleen goedwillende medeklanten, verder niets. Klantenservice doet niets, deed niets? Dat is namelijk wel je aanspreekpunt.

        Reageer


        • #5
          Dan is mijn opvatting van service forum niet geheel duidelijk. Mijn excuses. Maar alle hulp is zeer welkom. Vandaar mijn bericht en misschien zijn er mensen die deze klachten herkennen en hier een oplossing voor weten.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door p_i_n_o_007 Bekijk bericht
            Hoi Roof, goed om te horen dat het bij jou perfect werkt! Je lijkt de klantenservice wel, deze problemen hebben wij nog nooit gehoord! Toch bijzonder dat ik jaren lang bij kpn klant ben geweest en deze problemen nog nooit heb gehad. En hier voor een aantal jaar bij tmobile ook geen problemen gehad. Dus misschien moet delta mobiel eens iets resetten?

            Bedankt voor je reactie. En een fijne dag gewenst
            Omdat iemand het wel als ok ervaart lijkt hij op de klantenservice?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door p_i_n_o_007 Bekijk bericht
              Dan is mijn opvatting van service forum niet geheel duidelijk. Mijn excuses. Maar alle hulp is zeer welkom. Vandaar mijn bericht en misschien zijn er mensen die deze klachten herkennen en hier een oplossing voor weten.
              Je bent niet de enige hoor. Ik lees zelfs wel eens dat de klantenservice naar hier verwijst. En er zit hier ook best veel kennis, maar echte klachten over het produkt kan alleen klantenservice iets mee.

              Reageer


              • #8
                Bij mijn werkt het ook perfect .

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

                  Omdat iemand het wel als ok ervaart lijkt hij op de klantenservice?
                  Grinnik. Ik vond het ook nogal passief-agressief

                  Reageer


                  • #10
                    Wanneer ik de klantenservice spreek krijg ik allerlei standaard adviezen over telefoon resetten etc. en ze herkennen daar de klachten niet. Dat kan en mag maar daarmee is het toch niet opgelost 😉 maar goed. Ik hoor dus inderdaad om mij heen dat heel veel mensen tevreden zijn met Delta mobiel. Waardoor dat mij dus alleen maar meer frustreert. Vooralsnog gaat het vandaag goed met de verbindingen. We kijken het aan, misschien wat opstart problemen. Mocht er toch iemand zijn die zich herkent in deze klachten en de oplossing weet dan lees ik dat wel. Voor nu iedereen bedankt voor de reacties en ik wens jullie nog een fijne dag!

                    Reageer


                    • #11
                      Hé, naast een vertegenwoordiger uit het Grote Dierenbos nu ook een vertegenwoordiger uit Sesamstraat op dit forum.
                      De ene heel tevreden over Delta, de ander erg ontevreden

                      Reageer


                      • #12
                        Alleen over het mobiele gedeelte hè! Gebruik al jaren naar alle tevredenheid internet en tv van Delta. Maar zoals ik al eerder zei, vandaag lijkt het allemaal vlekkeloos te werken. Op naar morgen

                        Reageer


                        • #13
                          Pas van KPN overgestapt op Delta mobiel.
                          Nu met grote regelmaat niet bereikbaar thuis.
                          Dekkingskaart ziet er perfect uit.
                          na 2,5 chatten met alle standaard adviezen, die ik uiteraard ook al geprobeerd had maar gebeld.
                          Kan weg bij Delta, maar wat is dan betaalbaar en goed?
                          Jaren geleden Vodafone en Tmobile ook al weggegaan vanwege slechte dekking.
                          De kaarten lijken nu beter, de praktijk dus niet.

                          Woon niet eens aan de kust of een uithoek.

                          Reageer


                          • #14
                            Ik zou dan weer teruggaan naar KPN of een aanbieder die KPN netwerk gebruikt voor mobiel, zoals Youfone of Simyo.

                            Reageer


                            • #15
                              Goedemiddag,

                              het is nu al wat maanden geleden na mijn laatste bericht en ik moet zeggen dat het over het algemeen redelijk werkt allemaal.
                              wel heel vaak dat het netwerk wegvalt en met veel moeite overschakelt op 3G dus zoals ik hierboven al las over 1,5 jaar (helaas) weer terug naar kpn of iets dergelijks.

                              ook vreemd dat er nergens iets terug valt te lezen over de storing van laatst? Mijn partner ervaart trouwens dezelfde problemen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X