Goedenavond,
sinds vorige week zijn wij hier thuis overgestapt van tmobile naar delta mobiel. Zowel ik als mijn vriendin. En we ervaren toch wel wat problemen.
- netwerk dekking, is echt stukken minder dan bij tmobile, zeker op drukke plekken. Is het nog steeds zo dat gasten zoals delta mobiel gebruikers achteraan aansluiten ten opzichte van hoofdgebruikers die bij tmobile zelf zitten (en meer betalen)?
- internetsnelheid, eigenlijk staat deze wel gelijk aan het verhaal hierboven. Ook af en toe bedroevend. Op de Speedtest vaak zo rond de 15 mbit… daar waar tmobile dik door de 100 ging.
- iMessage, het gebeurt keer op keer dat wanneer ik mijn telefoon sochtends aanzet of uit vliegtuigmodus haal ik meldingen krijg dat er kosten aan verbonden zijn om iMessage berichten te versturen. En dat hij niet wil activeren op mijn telefoonnummer.
- bellen, wanneer ik iemand probeer te bellen krijg ik de melding dat de laatste lijn niet langer beschikbaar is. Ook ben ik geregeld zelf niet bereikbaar.
zoals jullie zullen begrijpen ben ik het nu al stront beu met heel dat delta mobiel. Maar goed. Je bent een Zeeuw en je denk goh ik ga eens een keer niet te veel betalen. Nu al spijt van!
Ik hoop dat er hier iemand is die hier eens serieus mee aan de slag kan. Want van de klantenservice krijg ik ook een punthoofd!
Alvast bedankt!
fijne avond nog.
sinds vorige week zijn wij hier thuis overgestapt van tmobile naar delta mobiel. Zowel ik als mijn vriendin. En we ervaren toch wel wat problemen.
- netwerk dekking, is echt stukken minder dan bij tmobile, zeker op drukke plekken. Is het nog steeds zo dat gasten zoals delta mobiel gebruikers achteraan aansluiten ten opzichte van hoofdgebruikers die bij tmobile zelf zitten (en meer betalen)?
- internetsnelheid, eigenlijk staat deze wel gelijk aan het verhaal hierboven. Ook af en toe bedroevend. Op de Speedtest vaak zo rond de 15 mbit… daar waar tmobile dik door de 100 ging.
- iMessage, het gebeurt keer op keer dat wanneer ik mijn telefoon sochtends aanzet of uit vliegtuigmodus haal ik meldingen krijg dat er kosten aan verbonden zijn om iMessage berichten te versturen. En dat hij niet wil activeren op mijn telefoonnummer.
- bellen, wanneer ik iemand probeer te bellen krijg ik de melding dat de laatste lijn niet langer beschikbaar is. Ook ben ik geregeld zelf niet bereikbaar.
zoals jullie zullen begrijpen ben ik het nu al stront beu met heel dat delta mobiel. Maar goed. Je bent een Zeeuw en je denk goh ik ga eens een keer niet te veel betalen. Nu al spijt van!
Ik hoop dat er hier iemand is die hier eens serieus mee aan de slag kan. Want van de klantenservice krijg ik ook een punthoofd!
Alvast bedankt!
fijne avond nog.
Reageer