Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bereik Delta mobiel netwerk

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bereik Delta mobiel netwerk

    Hoi,

    De laatste paar dagen ervaren wij dat we in huis zeer slecht bereik hebben. Zo slecht dat we van mensen horen dat we niet eens bereikbaar zijn op onze mobiels.
    Wij wonen in Zierikzee en zitten hemelsbreed 120m van de zendmast af. voorheen eigenlijk nooit problemen gehad met het bereik.

    Is er iets bekend m.b.t. problemen in het netwerk van Delta mobiel?

    Gr Michael

  • #2
    Delta gebruikt het Tmobile netwerk. Simpel ook. Daar kan je in de app kijken of er ergens storing is of het bereik wegens werkzaamheden minder goed is.

    Denk niet dat Delta mobiel deze service heeft. Mijn advies bel de lui van Delta mobiel op.

    Reageer


    • #3
      iK HEB AL BIJ VERSCHILLENDE PROVIDERS GEWEEST MAAR NU DAT IK DELTA HEB IS DE ONTVANGST

      BEROERD. WAT KAN HET ANDERS????

      MMLvd Meiren

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door miafreddy Bekijk bericht
        iK HEB AL BIJ VERSCHILLENDE PROVIDERS GEWEEST MAAR NU DAT IK DELTA HEB IS DE ONTVANGST

        BEROERD. WAT KAN HET ANDERS????

        MMLvd Meiren
        Gewoon vodafone....
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Wij gebruiken het mobiele netwerk van T-Mobile. Je kunt het bereik/dekking controleren via de volgende link: https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking.
          Als je problemen ervaart met de dekking dan zie we je graag op de chat of via Facebook Messenger. Dan kijken wij dit graag voor je na!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X