Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bereik Delta mobiel netwerk

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ferry
    antwoordde
    Wij gebruiken het mobiele netwerk van T-Mobile. Je kunt het bereik/dekking controleren via de volgende link: https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking.
    Als je problemen ervaart met de dekking dan zie we je graag op de chat of via Facebook Messenger. Dan kijken wij dit graag voor je na!
    Ferry in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door miafreddy Bekijk bericht
    iK HEB AL BIJ VERSCHILLENDE PROVIDERS GEWEEST MAAR NU DAT IK DELTA HEB IS DE ONTVANGST

    BEROERD. WAT KAN HET ANDERS????

    MMLvd Meiren
    Gewoon vodafone....
    Rinus in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • miafreddy
    antwoordde
    iK HEB AL BIJ VERSCHILLENDE PROVIDERS GEWEEST MAAR NU DAT IK DELTA HEB IS DE ONTVANGST

    BEROERD. WAT KAN HET ANDERS????

    MMLvd Meiren
    miafreddy in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Velzen666
    antwoordde
    Delta gebruikt het Tmobile netwerk. Simpel ook. Daar kan je in de app kijken of er ergens storing is of het bereik wegens werkzaamheden minder goed is.

    Denk niet dat Delta mobiel deze service heeft. Mijn advies bel de lui van Delta mobiel op.
    Velzen666 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • bolhuus
    begon een topic Bereik Delta mobiel netwerk
    Bereik Delta mobiel netwerk
    Hoi,

    De laatste paar dagen ervaren wij dat we in huis zeer slecht bereik hebben. Zo slecht dat we van mensen horen dat we niet eens bereikbaar zijn op onze mobiels.
    Wij wonen in Zierikzee en zitten hemelsbreed 120m van de zendmast af. voorheen eigenlijk nooit problemen gehad met het bereik.

    Is er iets bekend m.b.t. problemen in het netwerk van Delta mobiel?

    Gr Michael
    bolhuus in DELTA Mobiel

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X