Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mobiele app voor Delta mobiel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kellyamella
    antwoordde
    Slordig vind ik het als bedrijven nog geen mobiele app hebben ontwikkeld. Een eigen bedrijfsapp is voor een beetje bedrijf gewoon een vereiste in mijn boek. Goed om te zien dat de Delta mobiel app wel al in ontwikkeling was, maar toch blijft het een beetje laat. Enfin, beter laat dan nooit zeggen ze hé. We zijn ondertussen alweer een paar maanden verder, of bijna een jaar verder moet ik zeggen. Is de mobiele app voor Delta inmiddels al live? En zo niet, is er wel nieuws over de release datum.
    Kellyamella in DELTA Mobiel
    Laatst bewerkt door Kellyamella; 27 Jul 2021, 12:21.

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Dan wachten we gewoon nog even af.
    JanPietJoris in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Via de DELTA nieuwsbrief laten we weten wanneer de DELTA Mobiel-app voor iedereen beschikbaar is.
    Edwinb in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • bl4ckh4ck5
    antwoordde
    klopt dit is ook waarom het nog niet slim is dat het volledig wordt gepubliceerd.
    maar ik kan zien dat ze al degelijk ver zijn.
    al verwacht ik nog een paar bugs.
    misschien in 1 maandtje maar ik kan niet exact zeggen want ik werk extern bij delta en niet in de afdeling waar deze app word ontwikkelt.
    ik heb zelf al wel de pin verkregen zodat ik de app binnenkort kan reviewen en ik denk na de review dat ze het wel publiceren.
    bl4ckh4ck5 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door bl4ckh4ck5 Bekijk bericht
    did project is nog steeds in de ontwikkel fase en ik denk 1500 testers maximaal wel genoeg zijn voor nu.
    Webkabouter in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • bl4ckh4ck5
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
    Is het misschien een idee om de pin hier op het forum te zetten? Zoveel zal er toch nog niet van gebruik worden gemaakt. En er kan een waarschuwing worden bijgezet dat het op eigen risico is.
    Gelijk een aantal goede testers erbij.
    ik weet niet zeker of dat gaat gebeuren.
    did project is nogsteeds in de ontwikkel fase en ik denk 1500 testers maximaal wel genoeg zijn voor nu.
    En intern zijn ze nogsteeds veel aan het veranderen dus ik verwacht dat ze het nog niet helemaal willen publiceren voor elke klant.
    bl4ckh4ck5 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Is het misschien een idee om de pin hier op het forum te zetten? Zoveel zal er toch nog niet van gebruik worden gemaakt. En er kan een waarschuwing worden bijgezet dat het op eigen risico is.
    Gelijk een aantal goede testers erbij.
    JanPietJoris in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    In de Appstore te lezen:

    Leonneku , 16-11-2020
    Delta mobiel app
    Wel al te downloaden maar jammergenoeg nog niet te gebruiken



    Reactie van ontwikkelaar ,
    Goedemorgen Leonneku, we zijn nog druk met het testen van de app. Zodra de app voor iedereen beschikbaar is, laten wij dat weten.

    --- knip ---

    Is dit handige tooltje inmiddels al 'up and running'? Misschien een goed idee om dit wereldkundig te maken in een nieuwe editie van de Delta Nieuwsbrief?
    Ik had hedenmorgen dit in mijn mailbox!
    Binnenkort: DELTA Mobiel-app
    Misschien heb je al gelezen dat we werken aan een DELTA Mobiel-app. Met de app heb je snel inzicht in je dataverbruik, belminuten en meer! We hebben 1500 klanten gevraagd om de app te testen en te beoordelen. Hiermee gaan we aan de slag en zetten we de laatste puntjes op de i. Via deze nieuwsbrief houden we je op de hoogte wanneer de app voor iedereen beschikbaar is. Ook benieuwd geworden naar de app?
    Guest01 in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    In de Appstore te lezen:

    Leonneku , 16-11-2020
    Delta mobiel app
    Wel al te downloaden maar jammergenoeg nog niet te gebruiken



    Reactie van ontwikkelaar ,
    Goedemorgen Leonneku, we zijn nog druk met het testen van de app. Zodra de app voor iedereen beschikbaar is, laten wij dat weten.

    --- knip ---

    Is dit handige tooltje inmiddels al 'up and running'? Misschien een goed idee om dit wereldkundig te maken in een nieuwe editie van de Delta Nieuwsbrief?
    Webkabouter in DELTA Mobiel
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 27 Nov 2020, 23:52.

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    apps zijn op dit moment nog in de testfase

    https://play.google.com/store/apps/d...eltamobiel.app

    https://apps.apple.com/nl/app/delta-mobiel/id1520194227


    Bijgevoegde bestanden
    driepinter in DELTA Mobiel
    Laatst bewerkt door driepinter; 28 Nov 2020, 08:28.

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    [email protected]. Mijn collega's zullen deze dan doorzetten naar de betreffende afdeling.

    De app voor DELTA mobiel zit in de laatste testfase.
    De release datum is op dit moment nog niet bekend en moet ik je schuldig blijven.

    Edwinb in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    Ik ga dit voor je navragen of er al een release datum bekend is.
    Edwinb
    Webkabouter in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door pdeloos Bekijk bericht
    Mag ik jullie vragen hier eens naar te kijken en dit eventueel toe te passen op uw website?
    Goed bezig - blijven emailen!

    Webkabouter in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Ik ga dit voor je navragen of er al een release datum bekend is.

    Edwinb in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • sk1der
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    Bedankt voor de feedback. Ik ga dit doorgeven of ze hier naar kunnen kijken en of het mogelijk is dit aan te passen op de website.

    De app voor DELTA Mobiel is momenteel in ontwikkeling. Op dit moment is hiervoor nog geen releasedatum bekend.
    We zijn inmiddels een aantal maanden verder. Is er al een update mogelijk omtrent deze app?
    sk1der in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X