Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mobiele app voor Delta mobiel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mobiele app voor Delta mobiel

    Helaas is er geen app voor Delta mobiel. Om toch via mijn iPhone de laatste status van mijn beltegoed en verbruik van mobiele data te bekijken, heb ik de website https://mijnmobiel.delta.nl/ als bookmark op mijn home screen gezet. Dat werkt prima, maar met een paar kleine verbeteringen zou de gebruikerservaring een stuk beter kunnen zijn.

    Apple kijkt bij websites die op het home screen geplaatst zijn naar bepaalde meta tags in de html. Men noemt dit 'web applications'. Daarmee kan men onder andere het logo van de bookmark wijzigen en de browser-controls van Safari weghalen. Dat zou het gemis van een echte app, welke natuurlijk wel een nog betere ervaring biedt, even kunnen compenseren.

    Mag ik jullie vragen hier eens naar te kijken en dit eventueel toe te passen op uw website?
    https://developer.apple.com/library/...lications.html


    Groet,
    Pieter.
    Laatst bewerkt door pdeloos; 2 Apr 2020, 10:34.

  • #2
    Bedankt voor de feedback. Ik ga dit doorgeven of ze hier naar kunnen kijken en of het mogelijk is dit aan te passen op de website.

    De app voor DELTA Mobiel is momenteel in ontwikkeling. Op dit moment is hiervoor nog geen releasedatum bekend.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
      Bedankt voor de feedback. Ik ga dit doorgeven of ze hier naar kunnen kijken en of het mogelijk is dit aan te passen op de website.

      De app voor DELTA Mobiel is momenteel in ontwikkeling. Op dit moment is hiervoor nog geen releasedatum bekend.
      We zijn inmiddels een aantal maanden verder. Is er al een update mogelijk omtrent deze app?

      Reageer


      • #4
        Ik ga dit voor je navragen of er al een release datum bekend is.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door pdeloos Bekijk bericht
          Mag ik jullie vragen hier eens naar te kijken en dit eventueel toe te passen op uw website?
          Goed bezig - blijven emailen!

          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
            Ik ga dit voor je navragen of er al een release datum bekend is.
            Edwinb
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              [email protected]. Mijn collega's zullen deze dan doorzetten naar de betreffende afdeling.

              De app voor DELTA mobiel zit in de laatste testfase.
              De release datum is op dit moment nog niet bekend en moet ik je schuldig blijven.

              Reageer


              • #8
                apps zijn op dit moment nog in de testfase

                https://play.google.com/store/apps/d...eltamobiel.app

                https://apps.apple.com/nl/app/delta-mobiel/id1520194227


                Bijgevoegde bestanden
                Laatst bewerkt door driepinter; 28 Nov 2020, 09:28.

                Reageer


                • #9
                  In de Appstore te lezen:

                  Leonneku , 16-11-2020
                  Delta mobiel app
                  Wel al te downloaden maar jammergenoeg nog niet te gebruiken



                  Reactie van ontwikkelaar ,
                  Goedemorgen Leonneku, we zijn nog druk met het testen van de app. Zodra de app voor iedereen beschikbaar is, laten wij dat weten.

                  --- knip ---

                  Is dit handige tooltje inmiddels al 'up and running'? Misschien een goed idee om dit wereldkundig te maken in een nieuwe editie van de Delta Nieuwsbrief?
                  Laatst bewerkt door Webkabouter; 28 Nov 2020, 00:52.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                    In de Appstore te lezen:

                    Leonneku , 16-11-2020
                    Delta mobiel app
                    Wel al te downloaden maar jammergenoeg nog niet te gebruiken



                    Reactie van ontwikkelaar ,
                    Goedemorgen Leonneku, we zijn nog druk met het testen van de app. Zodra de app voor iedereen beschikbaar is, laten wij dat weten.

                    --- knip ---

                    Is dit handige tooltje inmiddels al 'up and running'? Misschien een goed idee om dit wereldkundig te maken in een nieuwe editie van de Delta Nieuwsbrief?
                    Ik had hedenmorgen dit in mijn mailbox!
                    Binnenkort: DELTA Mobiel-app
                    Misschien heb je al gelezen dat we werken aan een DELTA Mobiel-app. Met de app heb je snel inzicht in je dataverbruik, belminuten en meer! We hebben 1500 klanten gevraagd om de app te testen en te beoordelen. Hiermee gaan we aan de slag en zetten we de laatste puntjes op de i. Via deze nieuwsbrief houden we je op de hoogte wanneer de app voor iedereen beschikbaar is. Ook benieuwd geworden naar de app?

                    Reageer


                    • #11
                      Is het misschien een idee om de pin hier op het forum te zetten? Zoveel zal er toch nog niet van gebruik worden gemaakt. En er kan een waarschuwing worden bijgezet dat het op eigen risico is.
                      Gelijk een aantal goede testers erbij.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                        Is het misschien een idee om de pin hier op het forum te zetten? Zoveel zal er toch nog niet van gebruik worden gemaakt. En er kan een waarschuwing worden bijgezet dat het op eigen risico is.
                        Gelijk een aantal goede testers erbij.
                        ik weet niet zeker of dat gaat gebeuren.
                        did project is nogsteeds in de ontwikkel fase en ik denk 1500 testers maximaal wel genoeg zijn voor nu.
                        En intern zijn ze nogsteeds veel aan het veranderen dus ik verwacht dat ze het nog niet helemaal willen publiceren voor elke klant.
                        Ethisch hacker voor Delta Fiber.
                        Review door Delta: [URL="https://www.hackoclipse.com/nl/Partners.php"]click hier[/URL]

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door bl4ckh4ck5 Bekijk bericht
                          did project is nog steeds in de ontwikkel fase en ik denk 1500 testers maximaal wel genoeg zijn voor nu.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            klopt dit is ook waarom het nog niet slim is dat het volledig wordt gepubliceerd.
                            maar ik kan zien dat ze al degelijk ver zijn.
                            al verwacht ik nog een paar bugs.
                            misschien in 1 maandtje maar ik kan niet exact zeggen want ik werk extern bij delta en niet in de afdeling waar deze app word ontwikkelt.
                            ik heb zelf al wel de pin verkregen zodat ik de app binnenkort kan reviewen en ik denk na de review dat ze het wel publiceren.
                            Ethisch hacker voor Delta Fiber.
                            Review door Delta: [URL="https://www.hackoclipse.com/nl/Partners.php"]click hier[/URL]

                            Reageer


                            • #15
                              Via de DELTA nieuwsbrief laten we weten wanneer de DELTA Mobiel-app voor iedereen beschikbaar is.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X