Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alleen 3G in West-Zeeuwsvlaanderen ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alleen 3G in West-Zeeuwsvlaanderen ?

    Nu een week sinds mn overstap van Vodafoon naar Delta mobiel , ik bemerk echter dat ik alleen 3G netwerk heb (en dan niet alleen op mn woonplaats Breskens , maar bv ook gedurende de gehele rit van/naar ternuezen )

    Meer mensen last van ??
    Laatst bewerkt door albi; 3 May 2019, 11:05.

  • #2
    DELTA gebruikt het mobiele netwerk van T-Mobile. Dit supersnelle netwerk kwam in 2018 en 2019 als beste uit de bus*. Dat betekent het beste bereik en de hoogste internetsnelheid op een stabiel 4G(+)-netwerk. Benieuwd naar het volledige dekkingsgebied? Dat vind je hier.

    Standaard staat 4G aan.



    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
      DELTA gebruikt het mobiele netwerk van T-Mobile. Dit supersnelle netwerk kwam in 2018 en 2019 als beste uit de bus*. Dat betekent het beste bereik en de hoogste internetsnelheid op een stabiel 4G(+)-netwerk. Benieuwd naar het volledige dekkingsgebied? Dat vind je hier.

      Standaard staat 4G aan.


      Ik werk ik Vlissingen (centrum ) ook daar heb ik alleen 3g ?

      (ik heb nog geen 4G gezien)
      Laatst bewerkt door albi; 3 May 2019, 11:14.

      Reageer


      • #4
        Welke merk en type smartphone gebruik je?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
          Welke merk en type smartphone gebruik je?
          Iphone SE

          Reageer


          • #6
            Je zou 4G dekking moeten hebben, wat ook wel eens zou kunnen helpen is een andere simkaart.
            Verder zou je eens, als je die mogelijkheid heb, je simkaart in een andere telefoon doen (die moet natuurlijk wel 4G ondersteunen), blijf het probleem het zelfde dan het bovengenoemde.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Fast-Herbie Bekijk bericht
              Je zou 4G dekking moeten hebben, wat ook wel eens zou kunnen helpen is een andere simkaart.
              Verder zou je eens, als je die mogelijkheid heb, je simkaart in een andere telefoon doen (die moet natuurlijk wel 4G ondersteunen), blijf het probleem het zelfde dan het bovengenoemde.
              Sim is net nieuw , en heb er ook maar 1 van 'delta mobiel' maar ik kan hem wel ff testen in ander toestel idd


              Edit > In een Iphone4 geprobeerd ,daar ook alleen 3g
              Laatst bewerkt door albi; 7 May 2019, 18:34.

              Reageer


              • #8
                deze link.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                  Laatst bewerkt door albi; 18 May 2019, 08:25.

                  Reageer


                  • #10
                    Kan je mij in een e-mail je klantgegevens en een link naar dit forumbericht doorgeven. Je mag de e-mail richten aan [email protected]. Dan kijk ik dit even voor je na. Ook verneem ik graag een telefoonnummer waarop wij je mogen benaderen.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                      Kan je mij in een e-mail je klantgegevens en een link naar dit forumbericht doorgeven. Je mag de e-mail richten aan [email protected]. Dan kijk ik dit even voor je na. Ook verneem ik graag een telefoonnummer waarop wij je mogen benaderen.
                      Opgelost !

                      Alles werkt nu naar behoren

                      Reageer


                      • #12
                        Goed te lezen dat het is opgelost.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X