Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alleen 3G in West-Zeeuwsvlaanderen ?

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alleen 3G in West-Zeeuwsvlaanderen ?

    Nu een week sinds mn overstap van Vodafoon naar Delta mobiel , ik bemerk echter dat ik alleen 3G netwerk heb (en dan niet alleen op mn woonplaats Breskens , maar bv ook gedurende de gehele rit van/naar ternuezen )

    Meer mensen last van ??
    Laatst bewerkt door albi; 2 weken geleden.
  • 9 Reacties

  • #2
    DELTA gebruikt het mobiele netwerk van T-Mobile. Dit supersnelle netwerk kwam in 2018 en 2019 als beste uit de bus*. Dat betekent het beste bereik en de hoogste internetsnelheid op een stabiel 4G(+)-netwerk. Benieuwd naar het volledige dekkingsgebied? Dat vind je hier.

    Standaard staat 4G aan.



    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
      DELTA gebruikt het mobiele netwerk van T-Mobile. Dit supersnelle netwerk kwam in 2018 en 2019 als beste uit de bus*. Dat betekent het beste bereik en de hoogste internetsnelheid op een stabiel 4G(+)-netwerk. Benieuwd naar het volledige dekkingsgebied? Dat vind je hier.

      Standaard staat 4G aan.


      Ik werk ik Vlissingen (centrum ) ook daar heb ik alleen 3g ?

      (ik heb nog geen 4G gezien)
      Laatst bewerkt door albi; 2 weken geleden.

      Reageer


      • #4
        Welke merk en type smartphone gebruik je?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
          Welke merk en type smartphone gebruik je?
          Iphone SE

          Reageer


          • #6
            Je zou 4G dekking moeten hebben, wat ook wel eens zou kunnen helpen is een andere simkaart.
            Verder zou je eens, als je die mogelijkheid heb, je simkaart in een andere telefoon doen (die moet natuurlijk wel 4G ondersteunen), blijf het probleem het zelfde dan het bovengenoemde.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Fast-Herbie Bekijk bericht
              Je zou 4G dekking moeten hebben, wat ook wel eens zou kunnen helpen is een andere simkaart.
              Verder zou je eens, als je die mogelijkheid heb, je simkaart in een andere telefoon doen (die moet natuurlijk wel 4G ondersteunen), blijf het probleem het zelfde dan het bovengenoemde.
              Sim is net nieuw , en heb er ook maar 1 van 'delta mobiel' maar ik kan hem wel ff testen in ander toestel idd


              Edit > In een Iphone4 geprobeerd ,daar ook alleen 3g
              Laatst bewerkt door albi; 2 weken geleden.

              Reageer


              • #8
                @ albi Is het mogelijk dat je even langs komt bij één van onze winkels. Daar kunnen ze dit voor je nazien.

                Je kan de adressen en openingstijden terugvinden via deze link.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                  @ albi Is het mogelijk dat je even langs komt bij één van onze winkels. Daar kunnen ze dit voor je nazien.

                  Je kan de adressen en openingstijden terugvinden via deze link.
                  Update ;

                  In de 'Delta winkel Terneuzen' geweest en probleem voorgelegd

                  Ondanks een zeer hulpvaardige medewerker is het niet opgelost

                  Met de Delta sim van de medewerker geeft mn toestel direct 4g , mijn Delta sim in toestel medewerker ook alleen 3g

                  Oplossing gevonden leek het daardoor , terplaatse nieuwe delta sim aangemaakt echter geeft ook deze alleen 3g in mijn toestel

                  Zonder oplossing de winkel verlaten dus , eea word nu door 'technische afdeling' bekeken en ik zou terug gebeld worden


                  Nu heb ik die belofte van 'terug bellen' eerder deze week al eens toegezegd gekregen toen ik via 'helpdesk' navraag deed hoe ik mn voicemail kan uitzetten

                  (ik heb nu ineens veel gemiste gesprekken en bij testen blijkt hij al naar voicemail te schakelen nog voordat mijn toestel overgaat)

                  Via de in de sim vermelde 'hulpnrs' werkt dit niet , en wonderbaarlijk kunnen ze me op de helpdesk ook niet verder helpen

                  -Hoe kan ik mn voicemail afzetten lijkt me toch een simpele vraag aan helpdesk van een mobiel abonement ???

                  Maar afijn , ik word terug gebeld met het antwoord is de belofte , echter nu 4 dagen later heb ik nog niks gehoord


                  Ik kijk het nog een week aan en dan ga ik terug naar mn vorige provider

                  Voor 0,50 cent in de maand meer heb ik daar wél 4g en een helpdesk die wél antwoord geeft
                  Laatst bewerkt door albi; 3 dagen geleden.

                  Reageer


                  • #10
                    Kan je mij in een e-mail je klantgegevens en een link naar dit forumbericht doorgeven. Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl. Dan kijk ik dit even voor je na. Ook verneem ik graag een telefoonnummer waarop wij je mogen benaderen.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X