Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe Delta Smart Box - beeld gaat aan en uit

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Hansies Bekijk bericht
    De bij de smart-box geleverde HDMI kabel zag er vrij "goedkoop" uit. (Dun kabeltje, niet erg robuuste stekker).
    Ik had nog een oude HDMI kabel liggen die er wat robuuster uit zag (dikkere kabel, robuustere stekker).
    Deze heb ik ook geprobeerd, en ja hoor: de smart-Box werkt nu goed.

Dank voor de vele tips.!!!

Wat bij mij ook blijft hangen is dat de klantenservice mij vertelde dat er ongeveer 2000 mensen (!!) deze klacht hadden gehad en dat ze het probleem bij de leverancier hadden aangekaart en nog niet konden zeggen wanneer er een oplossing zou zijn. ????????
    De oplossing is dus kennelijk een fatsoenlijke HDMI kabel leveren. Hoewel bij mij alles wel prima werkt met de meegeleverde kabel.

Reageer

Tot mijn grote teleurstelling: ik deed vandaag de TV + Smart-Box aan en het probleem van het ~10 seconden aan en ~4 seconden uit schakelen van het beeld was weer terug.

Ik heb de HDMI kabel in en uit de TV en de ontvanger gehaald en plotseling deed hij weer normaal.

Vervolgens heb k heb de TV & SmartBOx uitgeschakeld en weer ingeschakeld. En toen was ook het probleem weer terug.
      Helaas, toch nog niet de definitieve oplossing gevonden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Hansies Bekijk bericht
        Tot mijn grote teleurstelling: ik deed vandaag de TV + Smart-Box aan en het probleem van het ~10 seconden aan en ~4 seconden uit schakelen van het beeld was weer terug.

Ik heb de HDMI kabel in en uit de TV en de ontvanger gehaald en plotseling deed hij weer normaal.

Vervolgens heb k heb de TV & SmartBOx uitgeschakeld en weer ingeschakeld. En toen was ook het probleem weer terug.
        Helaas, toch nog niet de definitieve oplossing gevonden.
        Heb je de smartbox al eens aan een andere tv geprobeerd? Ik heb toch sterk het idee dat de combinatie met jou tv niet lekker gaat

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X