Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe Delta Smart Box - beeld gaat aan en uit

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Nieuwe Delta Smart Box - beeld gaat aan en uit

Sinds vandaag heb ik een nieuwe Smart Box ontvangen (Amino Amigo 7x V3).
    Helaas bleek direct bij de installatie al dat het beeld ongeveer 5 seconden aan gaat en vervolgens 5 seconden uit gaat.

De klantenservice heeft geprobeert het te verhelpen maar het niet kunnen oplossen.
    Volgens de klantenservice is dit een bekend probleem en ligt dit bij de leverancier. Er is geen datum bekend wanneer het opgelost is.

Blijkbaar komt dit probleem bij 2000 mensen voor.
    Ik vind het ongelooflijk dat dit niet snel opgelost wordt.

m,vr.gr. Hansies.

Oorspronkelijk gepost door Hansies Bekijk bericht
    Sinds vandaag heb ik een nieuwe Smart Box ontvangen (Amino Amigo 7x V3).
    Helaas bleek direct bij de installatie al dat het beeld ongeveer 5 seconden aan gaat en vervolgens 5 seconden uit gaat.

De klantenservice heeft geprobeert het te verhelpen maar het niet kunnen oplossen.
    Volgens de klantenservice is dit een bekend probleem en ligt dit bij de leverancier. Er is geen datum bekend wanneer het opgelost is.

Blijkbaar komt dit probleem bij 2000 mensen voor.
    Ik vind het ongelooflijk dat dit niet snel opgelost wordt.

m,vr.gr. Hansies.
    Lijkt me wat veel… Heb je alle updates binnen?

Reageer

Ja, bij het opstarten zijn volgens mij alle updates binnen gehaald. (Dit duurde ongeveer 20 minuten)

Ook de klantenservice heeft geprobeert om iets te resetten.
      Toen dat niet lukte hadden ze nog een plan b: echter klantenservice kon de smart-box niet bereiken (of zo).

Ik ben vanaf 1 april omgezet van Caiway naar Delta. Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Hansies Bekijk bericht
        Ja, bij het opstarten zijn volgens mij alle updates binnen gehaald. (Dit duurde ongeveer 20 minuten)

Ook de klantenservice heeft geprobeert om iets te resetten.
        Toen dat niet lukte hadden ze nog een plan b: echter klantenservice kon de smart-box niet bereiken (of zo).

Ik ben vanaf 1 april omgezet van Caiway naar Delta. Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?
        Andere HDMI kabel of poort?

Reageer

Dat heb ik ook geprobeerd. Helaas zonder resultaat..... :-(

Reageer

Heb je al eens geprobeerd de Smart-Box terug te zetten naar fabrieksinstellingen ?

Je bent dan alles kwijt maar wie weet helpt het.

Reageer

Ja, er zit een reset knop op. Die heb ik gebruikt. Ook dit hielp niet.

Ik had ook nog een 2e smart-box gekregen. Deze heb ik ook geprobeerd en geeft ook het zelfde probleem.

Ik ben op 1 april omgezet van Caiway naar Delta.
              Toen ik naar Delta was over gezet had ik er plotseling een aantal zenders bij (Eurosport 2 etc).
              Maar ik kreeg echter een probleem met mijn oude ontvanger: Amino Aria 7X.
              Op het moment dat ik Eurosport 2 koos, ging de ontvanger op tilt. En moest de stroom er af om weer te rebooten en weer beeld te krijgen.

Kan het zijn dat klanten die eerst Caiway hadden en die omgezet naar Delta dit soort probleem hebben? .

Laatst bewerkt door Hansies; 10 uur geleden.

Reageer

Ik bedoel :

Alle instellingen > Systeem > Over > Terugzetten op fabrieksinstellingen

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X