Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe Delta Smart Box - beeld gaat aan en uit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe Delta Smart Box - beeld gaat aan en uit

    Sinds vandaag heb ik een nieuwe Smart Box ontvangen (Amino Amigo 7x V3).
    Helaas bleek direct bij de installatie al dat het beeld ongeveer 5 seconden aan gaat en vervolgens 5 seconden uit gaat.

    De klantenservice heeft geprobeert het te verhelpen maar het niet kunnen oplossen.
    Volgens de klantenservice is dit een bekend probleem en ligt dit bij de leverancier. Er is geen datum bekend wanneer het opgelost is.

    Blijkbaar komt dit probleem bij 2000 mensen voor.
    Ik vind het ongelooflijk dat dit niet snel opgelost wordt.


    m,vr.gr. Hansies.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Hansies Bekijk bericht
    Sinds vandaag heb ik een nieuwe Smart Box ontvangen (Amino Amigo 7x V3).
    Helaas bleek direct bij de installatie al dat het beeld ongeveer 5 seconden aan gaat en vervolgens 5 seconden uit gaat.

    De klantenservice heeft geprobeert het te verhelpen maar het niet kunnen oplossen.
    Volgens de klantenservice is dit een bekend probleem en ligt dit bij de leverancier. Er is geen datum bekend wanneer het opgelost is.

    Blijkbaar komt dit probleem bij 2000 mensen voor.
    Ik vind het ongelooflijk dat dit niet snel opgelost wordt.


    m,vr.gr. Hansies.
    Lijkt me wat veel… Heb je alle updates binnen?

    Reageer


    • #3
      Ja, bij het opstarten zijn volgens mij alle updates binnen gehaald. (Dit duurde ongeveer 20 minuten)

      Ook de klantenservice heeft geprobeert om iets te resetten.
      Toen dat niet lukte hadden ze nog een plan b: echter klantenservice kon de smart-box niet bereiken (of zo).

      Ik ben vanaf 1 april omgezet van Caiway naar Delta. Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Hansies Bekijk bericht
        Ja, bij het opstarten zijn volgens mij alle updates binnen gehaald. (Dit duurde ongeveer 20 minuten)

        Ook de klantenservice heeft geprobeert om iets te resetten.
        Toen dat niet lukte hadden ze nog een plan b: echter klantenservice kon de smart-box niet bereiken (of zo).

        Ik ben vanaf 1 april omgezet van Caiway naar Delta. Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?
        Andere HDMI kabel of poort?

        Reageer


        • #5
          Dat heb ik ook geprobeerd. Helaas zonder resultaat..... :-(

          Reageer


          • #6
            Heb je al eens geprobeerd de Smart-Box terug te zetten naar fabrieksinstellingen ?

            Je bent dan alles kwijt maar wie weet helpt het.

            Reageer


            • #7
              Ja, er zit een reset knop op. Die heb ik gebruikt. Ook dit hielp niet.

              Ik had ook nog een 2e smart-box gekregen. Deze heb ik ook geprobeerd en geeft ook het zelfde probleem.


              Ik ben op 1 april omgezet van Caiway naar Delta.
              Toen ik naar Delta was over gezet had ik er plotseling een aantal zenders bij (Eurosport 2 etc).
              Maar ik kreeg echter een probleem met mijn oude ontvanger: Amino Aria 7X.
              Op het moment dat ik Eurosport 2 koos, ging de ontvanger op tilt. En moest de stroom er af om weer te rebooten en weer beeld te krijgen.

              Kan het zijn dat klanten die eerst Caiway hadden en die omgezet naar Delta dit soort probleem hebben? .

              Laatst bewerkt door Hansies; 1 dag geleden.

              Reageer


              • #8
                Ik bedoel :

                Alle instellingen > Systeem > Over > Terugzetten op fabrieksinstellingen

                Reageer


                • #9
                  Dank voor de suggestie. Ik heb dit ook geprobeerd. Helaas zonder effect.

                  Bij het opnieuw opstarten (bij het menu voor het verbinden van de afstandsbediening) gaat het beeld al aan en weer uit.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Hansies Bekijk bericht
                    Dank voor de suggestie. Ik heb dit ook geprobeerd. Helaas zonder effect.

                    Bij het opnieuw opstarten (bij het menu voor het verbinden van de afstandsbediening) gaat het beeld al aan en weer uit.
                    Wat voor hdmi-kabel zit er aan en hoe oud? Daar zit flink wat verschil tussen soms. Hoe oud is je tv, merk, type?
                    Laatst bewerkt door Koeba; 19 uur geleden.

                    Reageer


                    • #11
                      Dat was ook mijn eerste suggestie. Dit lijkt toch echt iets met de HDMI te zijn.
                      Dit heeft niets te maken met de box of het feit dat je dat je nu bij Delta zit.
                      Of de HDMI zit in de verkeerde poort van je televisie (voorkeur HDMI CEC) of de kabel is niet goed (oude kabel van de oude ontvanger in gebruik ipv netjes de nieuwe ?)

                      En anders kan het nog iets zijn met HD-televisie ipv UHD/4K en de box staat op UHD/4K output ?
                      Dat laatste is in het instellingenmenu onder beeldscherminstellingen aanpasbaar.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 19 uur geleden.

                      Reageer


                      • #12
                        Je kunt ook altijd nog vragen aan Delta of dat hij omgeruild kan worden voor een ander exemplaar.

                        Reageer


                        • #13
                          Ik heb nu ook de HDMI kabel geprobeerd en op de HDMI CEC en een ander HDMI slot in de TV geprobeerd. Ook dit weer met zonder resultaat.

                          Delta had ook een 2e Smart-box meegeleverd (omdat dit in mijn pakket zat). Deze heb ik ook geprobeerd. Ook dit weer zonder resultaat.

                          Mijn TV is een Samsung QE65QN800ATXXN

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Hansies Bekijk bericht
                            Ik heb nu ook de HDMI kabel geprobeerd en op de HDMI CEC en een ander HDMI slot in de TV geprobeerd. Ook dit weer met zonder resultaat.

                            Delta had ook een 2e Smart-box meegeleverd (omdat dit in mijn pakket zat). Deze heb ik ook geprobeerd. Ook dit weer zonder resultaat.

                            Mijn TV is een Samsung QE65QN800ATXXN
                            Dan zou ik in hef instellingenmenu naar beeldinstellingen gaan en de output controleren.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X