'Klant is koning' is verzonnen door Frits Bom / Antoinette H. en is nooit waar geweest 😇
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
De laatste SD zenders der mohicanen bij Delta
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht
Dat klopt, maar als we allemaal het standpunt nemen dat "beleid = beleid, en dat is het", en we ons daar niet meer over gaan uitspreken, dan kunnen we het forum opdoeken, en nog minder invloed uitoefenen op beleidswijzigingen. Dat druist toch in tegen het principe dat de klant koning is?
De beste bedrijven luisteren naar hun klanten, en proberen daar aan te voldoen (mits haalbaar, betaalbaar, passen in strategie, ...)
Ik zei dan ook niet wat Delta moet doen, maar wat de klant graag zou willen (dwz HD)
Een forum is er juist om een mening te kunnen geven om zaken gewijzigd te krijgen.Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 weken geleden.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht....Ik zei dan ook niet wat Delta moet doen, maar wat de klant graag zou willen...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtHeel vaak, als je goed leest, zie je dat het niet gaat om 'de klant' (wie is dat?) maar om wat de klant die het schrijft wilt; men denkt te spreken voor 'velen' maar dat is vaak niet zo.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
+1 Nergens in onze posts is het woordje moeten of mes op de keel etc genoemd.
Een forum is er juist om een mening te kunnen geven om zaken gewijzigd te krijgen.
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Zeker, maar het beleid zou in deze tijd moeten zijn HD wat HD is. Geen SD meer wanneer de aanvoer HD is.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
Last van geheugenverlies? Want eerder schreef je nog:
Maar wat is jou mening? Want erg ontopic ben je niet.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtHeel vaak, als je goed leest, zie je dat het niet gaat om 'de klant' (wie is dat?) maar om wat de klant die het schrijft wilt; men denkt te spreken voor 'velen' maar dat is vaak niet zo.
Maar men mag er ook voor kiezen om zelf geen feedback te geven, en alles te accepteren zoals het is.
Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk berichtMij maakt het niet zoveel uit. Gaat over zenders waar ik toch nooit naar kijk.
Alleen een BBC4 zou ik nog wel in HD willen zien (en in het basis pakket), het is de enige zender die ik mis. Maar heb daar geen meerprijs voor over.
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer