Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

De laatste SD zenders der mohicanen bij Delta

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• De laatste SD zenders der mohicanen bij Delta

De meeste van onderstaande zenders zitten in het dure premium pakket en zijn nog SD.
    Nu snap ik wel de beweegredenen, minder bekeken zenders (al zijn de Duitse zenders in de grensstreken echt populair)
    Maar moet HD in 2025 niet de minimale standaard zijn/worden?

Tot slot wel toegegeven dat de meeste zenders over gaan op alleen HD via de satelliet en dat de aanbieder van de zenders ook overstapt op alleen HD en dat er ook soms contractuele zaken spelen. Dus in the end lost het zichzelf op en gaat Delta in veel gevallen sowieso wel over op HD.

Dit zijn de laatste zenders die nog in SD zijn, met name de Duitse zenders geven geen fraai beeld.
    Sat1, Pro7, Kabel1 en VOX, France3 en Mediaset Italia zijn naar mijn persoonlijke mening van een mindere kwaliteit, vergeleken met een SD zender als Fox of CNBC.
    Daar mag een ieder ander iets anders van vinden :-)

Sat1
    Pro7
    3Sat
    Kabel1
    VOX
    N-TV
    Bloomberg (daar is zelfs al een 4K kanaal van op SamsungTV)
    Foxnews
    CNBC
    France3
    Mediaset Italia

En voordat er reacties komen dat ik iets eis, of vergelijk met andere aanbieders.
    Deze post is puur informatief, en ja ik zou het persoonlijk fijn vinden wanneer alles HD is.
    Komt het niet, dan komt het niet, ook goed. Er zullen genoeg abonnees zijn die het allemaal prima vinden.
    Zo hoort het ook te zijn. Ieder zijn mening. Wellicht een poll doen in het klantenpanel in dat geval?

Ik heb het pas nog zelf meegemaakt wanneer je smartcard het niet doet is dit een mooie back-up.

Je kunt dan namelijk wel SD zenders kijken.
    Laatst bewerkt door driepinter; 20 Dec 2024, 17:05.

Reageer

Voor Coax zeker. Voor ITV gaat dat niet op.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Sat1
        Pro7
        3Sat
        Kabel1
        VOX
        N-TV
        Bloomberg (daar is zelfs al een 4K kanaal van op SamsungTV)
        Foxnews
        CNBC
        France3
        Mediaset Italia
        Het zal mij persoonlijk allemaal worst zijn, maar ik ben oprecht benieuwd wie er überhaupt naar deze zenders kijkt..

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht

Het zal mij persoonlijk allemaal worst zijn, maar ik ben oprecht benieuwd wie er überhaupt naar deze zenders kijkt..
          Ik kijk persoonlijk veel de Duitse zenders.

Reageer

Ik woon ook aan de grens en als kind hadden we ned 1, ned 2, ard, zdf en wdr3.
            Nu (50 jaar verder) kijk ik nog zeer geregeld naar de Duiste zenders en dus ook de door Bordewolf genoemde Duitse zenders.
            Daarnaast ook naar Foxnews.

Donald

Reageer

Ziggo is al wel zo ver, Wat HD kan heeft Ziggo nu ook in HD. Nu Delta nog.

Reageer

Ziggo geeft Sat1 wel door in HD.
                KPN geeft naast Sat1, Pro7 en 3Sat ook in HD door.

Vind het persoonlijk jammer dat NDR niet in het basispakket zit, is net als de WDR een publieke (3e) zender.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Ziggo is al wel zo ver, Wat HD kan heeft Ziggo nu ook in HD. Nu Delta nog.
                  Nee hoor, providers mogen zelf weten of en wanneer ze dat doen. Al wilden ze alles terug op sd zetten, ze bepalen zelf hun beleid.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Nee hoor, providers mogen zelf weten of en wanneer ze dat doen. Al wilden ze alles terug op sd zetten, ze bepalen zelf hun beleid.
                    Zeker, maar het beleid zou in deze tijd moeten zijn HD wat HD is. Geen SD meer wanneer de aanvoer HD is.

De duitse zenders SAT1, Pro7, SWR, Kabel Eins, Vox, 3Sat zijn echt van erbarmelijke kwaliteit. Bloomberg is in 4K beschikbaar, Fox News, CNBC, France3 allemaal in HD beschikbaar

Reageer

'Zou moeten zijn.....' zó kennen we er nog wel paar....
                      Wordt je ook niet erg moe van dat zelfde riedeltje de laatste tijd?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht
                        'Zou moeten zijn.....' zó kennen we er nog wel paar....
                        Wordt je ook niet erg moe van dat zelfde riedeltje de laatste tijd?
                        Kijk nou uit. Straks krijg jij 'persoonlijke aanval' aan je broek. Voelde hij zich nou maar onveilig, dan ging hij misschien ergens anders trollen.

Reageer

Vanuit een consumenten oogpunt, graag alles in HD, wanneer HD source beschikbaar is.
                          SD is niet van de tijd, en geeft geen toegevoegde waarde.

We zijn deze discussie ook niet meer aan het voeren mbt zwart/wit vs kleur, of mono vs. stereo. Waarom voeren we deze discussie dan wel over HD vs. SD?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht
                            Vanuit een consumenten oogpunt, graag alles in HD, wanneer HD source beschikbaar is.
                            SD is niet van de tijd, en geeft geen toegevoegde waarde.

We zijn deze discussie ook niet meer aan het voeren mbt zwart/wit vs kleur, of mono vs. stereo. Waarom voeren we deze discussie dan wel over HD vs. SD?
                            Delta bepaalt hun eigen beleid, elke discussie over wat welke provider dan ook 'zou moeten' doen, is per definitie nutteloos.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Delta bepaalt hun eigen beleid, elke discussie over wat welke provider dan ook 'zou moeten' doen, is per definitie nutteloos.
                              Zeker een provider kan je ook een antenne sturen en zwartwitbeelden doorgeven.
                              Maar helaas leven we niet meer in de jaren 60 en is HD toch echt de standaard. Alles minder dan dat hoort niet meer doorgegeven te worden, tenzij niet anders beschikbaar.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X