Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bestelling wordt niet doorgevoerd :(

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Bestelling wordt niet doorgevoerd :(

Hi,

Via Mijn Delta hebben wij het nieuwe Unlimited Entertainment tv pakket besteld met nieuwe smart tv box. Hiervan geen bevestiging gekregen per email. Wel kwam de smart tv box de volgende binnen, dus enthousiast aangesloten. Helaas kunnen we niet inloggen, er zit geen TV pakket gekoppeld aan ons abonnement. Daarna contact opgenomen via chat en twitter meerdere malen, er zijn meldingen aangemaakt voor het betreffende team en alles zou opgelost worden. We moeten vertrouwen hebben zeggen ze. Inmiddels bijna 4 weken verder en nog steeds geen tv pakket in het abonnement. Er zou een probleem opgetreden zijn bij activatie van het abonnement. Niemand communiceert verder...

Wie heeft tips? Anders sturen we de smart box maar terug en dan maar geen tv via Delta.

Als je nu al problemen ondervind , dan zou ik alles maar retour zenden. Het vertrouwen is dan wel weer ver weg bij Delta🫣

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ricksmit Bekijk bericht
      Hi,

Via Mijn Delta hebben wij het nieuwe Unlimited Entertainment tv pakket besteld met nieuwe smart tv box. Hiervan geen bevestiging gekregen per email. Wel kwam de smart tv box de volgende binnen, dus enthousiast aangesloten. Helaas kunnen we niet inloggen, er zit geen TV pakket gekoppeld aan ons abonnement. Daarna contact opgenomen via chat en twitter meerdere malen, er zijn meldingen aangemaakt voor het betreffende team en alles zou opgelost worden. We moeten vertrouwen hebben zeggen ze. Inmiddels bijna 4 weken verder en nog steeds geen tv pakket in het abonnement. Er zou een probleem opgetreden zijn bij activatie van het abonnement. Niemand communiceert verder...

Wie heeft tips? Anders sturen we de smart box maar terug en dan maar geen tv via Delta.
      Erg vervelend. Als u een mail stuurt naar [email protected] met uw klantnummer kan ik eens proberen helder te krijgen wat hier mis gaat.

Dank u

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

Erg vervelend. Als u een mail stuurt naar [email protected] met uw klantnummer kan ik eens proberen helder te krijgen wat hier mis gaat.

Dank u
        Dank je wel. Ik heb zojuist de email gestuurd inclusief het klantnummer. Ben benieuwd.

Reageer

Klopt het trouwens dat de smart tv box caiway aangeeft ipv delta?

Reageer

Dit is toch een beetje vreemd ik zie dit pakket pas sinds vandaag staan, dus kan mij vorstellen dat het nog niet helemaal perfect werkt.

Bijgevoegde bestanden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Dit is toch een beetje vreemd ik zie dit pakket pas sinds vandaag staan, dus kan mij vorstellen dat het nog niet helemaal perfect werkt.
              Dit is niet nieuw. Vanaf vandaag kun je ook de extra abonnementen kiezen van Videoland als het goed is.
              Vrijdag ging dat nog niet goed.

Edit: werkt nog steeds niet
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Dec 2024, 17:25.

Reageer

Vandaag de gratis maand Videoland geactiveerd vanwege deelname aan 1 jaar Zldnetpanel.
                Kan over Videoland nog niet erg enthousiast worden, zodat ik absoluut een abonnement ga nemen, maar ik heb nog niet alle mogelijke programma's, documentaires en films bekeken.

Dat activeren ging wel goed, maar is natuurlijk niet hetzelfde. Ik dacht het toch maar even in de groep te gooien

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ricksmit Bekijk bericht
                  Klopt het trouwens dat de smart tv box caiway aangeeft ipv delta?
                  Klopt, dat heb ik hier ook.
                  Mogelijk komt dit, omdat de IP reeks was toegewezen aan Caiway, maar dat is overgenomen door Delta........

Reageer

Wat hierboven staat kan kloppen. Ik heb in november het 120+ pakket besteld en toen stond er geen unlimate entertainment. Wel stond er de smart tv box. Helpdesk gaf nu aan dat wij het nieuwe abonnement besteld hebben. Wellicht heb ik ongeluk en net op het verkeerde moment besteld.... maar dat moet nog steeds opgelost worden!

Reageer

Ik zou eerst proberen of je via webtv DELTA Interactieve TV - Home wel kunt inloggen.

Dan kun je iig zien of je pakket actief is.

Reageer

Op Mijn Delta staat het tv pakket niet. Inloggen lukt daarom niet vermoed ik. Ze zijn er mee bezig. Gisteren email gestuurd naar [email protected]. Ze doen hun best, maar nog geen succes.

Reageer

Geweldig nieuws! Met dank aan DELTA-TV-team is alles versneld opgelost! We hebben alles werkend en de caiway schermen zijn nu Delta. Heel erg fijn nieuws! Dank aan iedereen voor het meedenken. Nu de smartbox ontdekken

Reageer

We zijn nu natuurlijk wel benieuwd naar je verdere bevindingen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                              We zijn nu natuurlijk wel benieuwd naar je verdere bevindingen.
                              Ik zal mijn ervaringen zeker delen!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X