Hi,
Via Mijn Delta hebben wij het nieuwe Unlimited Entertainment tv pakket besteld met nieuwe smart tv box. Hiervan geen bevestiging gekregen per email. Wel kwam de smart tv box de volgende binnen, dus enthousiast aangesloten. Helaas kunnen we niet inloggen, er zit geen TV pakket gekoppeld aan ons abonnement. Daarna contact opgenomen via chat en twitter meerdere malen, er zijn meldingen aangemaakt voor het betreffende team en alles zou opgelost worden. We moeten vertrouwen hebben zeggen ze. Inmiddels bijna 4 weken verder en nog steeds geen tv pakket in het abonnement. Er zou een probleem opgetreden zijn bij activatie van het abonnement. Niemand communiceert verder...
Wie heeft tips? Anders sturen we de smart box maar terug en dan maar geen tv via Delta.
Via Mijn Delta hebben wij het nieuwe Unlimited Entertainment tv pakket besteld met nieuwe smart tv box. Hiervan geen bevestiging gekregen per email. Wel kwam de smart tv box de volgende binnen, dus enthousiast aangesloten. Helaas kunnen we niet inloggen, er zit geen TV pakket gekoppeld aan ons abonnement. Daarna contact opgenomen via chat en twitter meerdere malen, er zijn meldingen aangemaakt voor het betreffende team en alles zou opgelost worden. We moeten vertrouwen hebben zeggen ze. Inmiddels bijna 4 weken verder en nog steeds geen tv pakket in het abonnement. Er zou een probleem opgetreden zijn bij activatie van het abonnement. Niemand communiceert verder...
Wie heeft tips? Anders sturen we de smart box maar terug en dan maar geen tv via Delta.
Reageer