Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Smart-box ervaringen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• DELTA Smart-box ervaringen

Installatie duurt best lang trek hier zeker een half uur voor uit.

Eerste indruk beeldkwaliteit valt mij niet tegen gemiddeld tussen de 11 Mbit/s en 7 Mbit/s

Dus laten we het op 9 Mbit/s houden.
    Bijgevoegde bestanden

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Eerste indruk beeldkwaliteit valt mij niet tegen gemiddeld tussen de 11 Mbit/s en 7 Mbit/s

Goed hier dan mijn bevindingen:
    De kwaliteit stream is goed,, box upscaled naar 4K en HDR optie. Zeer mooi beeld.
    Zappen gaat erg snel.
    Dolby en Dolby Atmos werken beide goed via mijn tv.
    Alle apps zijn aanwezig (alleen Netflix helaas nog niet)
    Teletekst wanneer geinstalleerd is met spraakbediening via een zender gemakkelijk te openen (open teletekst en teletekst afsluiten).
    Overigens andere apps ook, maar voor teletekst scheelt het naar menuoptie apps gaan.
    Extra paketten zijn snel te bestellen.
    Lettertype van de box en dus ook de TV app is aanpasbaar naar kleiner en groter.
    Radio is ook beschikbaar
    Afstandbediening weekt oo Bluetooth, kastje kan dus mooi verborgen worden,
    Streamen kan ook (bijvoorbeeld Netflix)
    Er is een SD slot, niet gebruikt zelf
    Box kan via een sterke wifi
    UHD kanaal is nog niet aanwezig (ook nooit geweest) en ik ga er van uit nog werk in uitvoering,

Er is nog geen optie om te zien waar je in een app zit bij welke aflevering/film.
    Zoeken op films/series gaat dan wel weer prima over de apps.
    Spraak werkt goed, alleen nog niet voor de SamsungTV app (ga naar zender 2 bijvoorbeeld).

Natuurlijk wanneer je iets wil vinden of wil vergelijken dan vind je altijd wel iets. Maar onder aan de streep ben ik zeer tevreden.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Dec 2024, 19:02. Reden: Tekst

Reageer

Hmm redelijk dus maar niet top. Geluid lees ik dus net is ook nog niet goed. Wat ik niet begrijp hoe je zulke testers selecteert zonder dat ze er verstand van hebben. Hopelijk gaan ze de nieuwe ontvanger doorontwikkelen op basis wat klanten met goede ogen en oren vinden.

Ik wacht voorlopig af en zie dit nog niet als verbetering met wat ik nu heb.

Reageer

Dit is dan de befaamde Dolby instelling waaraan dus weinig te veranderen valt.

Interface is dus hetzelfde als de Smart TV app met een extra Apps (Google) sectie.

Onder het tandwieltje staan twee nieuwe opties :

- kinderslot
        - apparaat instellingen

Bijgevoegde bestanden

Reageer

Dit is dan de befaamde Dolby instelling waaraan dus weinig te veranderen valt.

Interface is dus hetzelfde als de Smart TV app met een extra Apps (Google) sectie.

Onder het tandwieltje staan twee nieuwe opties :

- kinderslot
          - apparaat instellingen
          Dan staat die instelling bij jou goed. Je tv ontvangt automatisch het juiste signaal, streo, Dolby etc.
          Staat deze optie op nooit Dolby dan zal alles stereo zijn.

Reageer

Standaard worden de volgende Android apps geïnstalleerd :

- Google Meet
            - MX Player Pro
            - NOS Teletekst
            - Tunein
            - Spotify
            - Prime Video
            - NPO Start
            - HBO Max
            - Disney+
            - Apple TV+
            - YouTube
            - YouTube Music
            - Google Play Films
            - Google Play Games
            - Google Play Store

Reageer

Hij geeft het nu op een Zender aan of deze Dolby is.

Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Naamloos5.png
Bekeken: 752
Grootte: 871,9 Kb
ID: 315598

Reageer

Smart-box software volgt versie nummer van AndroidTV TV-app Software versie v.2.9.4
                Laatst bewerkt door driepinter; 3 Dec 2024, 18:26.

Reageer

Heb jij het gevoel dat de Smart Box gebruik maakt van dezelfde streams als de Android TV App. Of nog een stapje verder dat de app op de Smart Box waarmee naar Delta wordt gekeken eigenlijk gewoon de Android TV App is en dus feitelijk geen launcher?

Reageer

Belangrijkste vraag voor mij.
                    Wanneer je een opname afspeelt, kan je dan EINDELIJK op de afstandbediening Rechts drukken om +10/30 seconde vooruit te springen (en Links om -10 seconde achteruit te springen)?

Reageer

Zie de maandelijkse updates: dit zijn verschillende apps/toepassingen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht
                        Wanneer je een opname afspeelt, kan je dan EINDELIJK op de afstandbediening Rechts drukken om +10/30 seconde vooruit te springen (en Links om -10 seconde achteruit te springen)?
                        Nee. Zit er (nog) niet in.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht
                          Zoals eerder geschreven de interface is dezelfde als van de Smart TV apps (plus een paar extra opties) dus helaas.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                            Heb jij het gevoel dat de Smart Box gebruik maakt van dezelfde streams als de Android TV App. Of nog een stapje verder dat de app op de Smart Box waarmee naar Delta wordt gekeken eigenlijk gewoon de Android TV App is en dus feitelijk geen launcher?
                            De bitrate ligt wat hoger en het beeld oogt beter doordat HDR standaard aanstaat.

Ik zie geen aparte speciale launcher.

Reageer

Die standaard MX Player Pro geeft je de mogelijkheid om zelf audio en video bestanden op Micro SD card en/of USB-stick af te spelen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X