Als ik Bordewolk goed snap is BBC entertainment nog te zien bij Delta?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Duitse omroepen: HD nu standaard en dus geen HD indicatie in het logo
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Waaier Bekijk berichtAls ik Bordewolk goed snap is BBC entertainment nog te zien bij Delta?dat u dat account niet al te serieus neemt
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waaier Bekijk berichtHoe kan iemand die ik niet te serieus moet nemen dan hier forumkampioen zijn?
Mij ontgaat de logica.in dat dierenbos gebeuren vreemde dingen glazen bollen verdraaien en nog vele fratsen, hopelijk heeft u een sterk hart
en bloeddruk bestendig
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waaier Bekijk berichtEen kampioen op een forum is volgens mij een kanjer, een rots in de branding waar menig forumlid de kampioen om raad kan vragen en veel problemen die hier worden besproken oplost..Uw stoutste verwachtingen zullen nu aan uw ogen voorbij komen ,bij het volgen van dit forum lid
Reageer
-
Op Ziggo community zie je duidelijk welke forumleden de meeste oplossingen hebben aangedragen. En daar worden ze geeneens kampioen genoemd.
Kampioen zijn is toch minstens een gouden plak waard.
Die krijgt Bordewolk nog of een andere onderscheiding ?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waaier Bekijk berichtOp Ziggo community zie je duidelijk welke forumleden de meeste oplossingen hebben aangedragen. En daar worden ze geeneens kampioen genoemd.
Kampioen zijn is toch minstens een gouden plak waard.
Die krijgt Bordewolk nog of een andere onderscheiding ?azen bol
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer