Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Duitse omroepen: HD nu standaard en dus geen HD indicatie in het logo

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Duitse omroepen: HD nu standaard en dus geen HD indicatie in het logo

https://www.totaaltv.nl/nieuws/duits...-stopt-met-hd/

Voor wie dacht dat het opeens SD was, al kun je dat echt wel zien op deze zenders.
    Erg flauw dat er weer wordt gerefereerd aan Delta, dit voegt aan dit bericht helemaal niets toe.
    Het riedeltje lijkt wel toe te schrijven naar die ene conclusie die nog een keer opgeschreven moet worden.
    Nogal kansloos.

Arte heeft volgens mij naast HD ook een UHD variant waarmee men heeft getest. Ik weet even niet of er ook al een echte Arte UHD zender is.
    De Duitse publieke omroep wil nog tot 2028 wachten met UHD-kanalen.

Naar mijn idee zet Ziggo Sports wel in op een UHD kanaal. Veel zenders hebben er nog geen trek in.

Naar mijn idee? Dat is al eerder door VodafoneZiggo bevestigd. En heb jij jezelf daarna ook al zo druk over gemaakt dat dat UHD kanaal alleen bij Ziggo en niet bij andere providers beschikbaar zou kome. En dat terwijl nog niemand bij VodafoneZiggo of Ziggo Sport heeft verklaard dat dit UHD kanaal Ziggo-only zou zijn.

En nu over riedeltjes. De man die hier en op menig ander forum jaren lang hetzelfde glanzen bol riedeltje dat op dat moment op luchtkastelen was gebouwd over 4K, UHD, beeldkwaliteit en nog meer onzin iedereen heeft ‘verblijd;, gaat dus nu klagen over een riedeltje. En juist dit riedeltje is gebaseerd op feiten. Dat die feiten jou niet lekker in de ogen komen daar kan ik niets aan doen. Dus als er iets al kansloos zou zijn dan is het de sneer die jij (die altijd zegt dat hij het niet persoonlijk wil maken) probeert te geven. Stop daarmee!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
      Naar mijn idee? Dat is al eerder door VodafoneZiggo bevestigd. En heb jij jezelf daarna ook al zo druk over gemaakt dat dat UHD kanaal alleen bij Ziggo en niet bij andere providers beschikbaar zou kome. En dat terwijl nog niemand bij VodafoneZiggo of Ziggo Sport heeft verklaard dat dit UHD kanaal Ziggo-only zou zijn.

En nu over riedeltjes. De man die hier en op menig ander forum jaren lang hetzelfde glanzen bol riedeltje dat op dat moment op luchtkastelen was gebouwd over 4K, UHD, beeldkwaliteit en nog meer onzin iedereen heeft ‘verblijd;, gaat dus nu klagen over een riedeltje. En juist dit riedeltje is gebaseerd op feiten. Dat die feiten jou niet lekker in de ogen komen daar kan ik niets aan doen. Dus als er iets al kansloos zou zijn dan is het de sneer die jij (die altijd zegt dat hij het niet persoonlijk wil maken) probeert te geven. Stop daarmee!

Zoals jij je mening geeft doe ik dat ook. Daar laat ik het bij, forumleden zijn die oeverloze discussies zat, dus daar ga ik niet meer aan meewerken.

Reageer

Ik weet niet uit welk dominante familie jij komt maar als jij iets op een forum predikt, betekent dit niet dat dit een dictaat is. Als jij iets verkondigt op een discussieforum dan kan je daar een reactie op terug verwachten. Zeker als deze puur inhoudelijk is zoals ik deed is daar helemaal niets verkeerd aan. Dat jij het niet leuk vindt dat is can jouw probleem. Het steeds naar weer afkappen van een discussie die je zelf bent begonnen onder het motto anderen vinden dit niet leuk is dan ook een zwaktebod.

Overigens is het niet nodig om een heel antwoord de quoten als je direct onder het betreffende bericht gaat antwoorden. Zo iets heef forumvervuiling. Onnodig gebruik van database capaciteit dat een forum er niet beter van maakt. Ik ben niet iemand net als bijvoorbeeld jij die om de haverklap een bericht wijzigt zodat veel gebruikers van dit forum je maar preventief quoten om andere duidelijk te maken op welke versie van het bericht van jou zij antwoorden.

Reageer

Kunnen jullie jullie onderonsje verder weer voortzetten op totaaltv, waar zo'n beetje elk "interessant" nieuwsbricht vandaan lijkt te komen?
          Waarom wordt dat elke keer weer hier op het forum gedaan?
          Laatst bewerkt door anomaly; 15 Jul 2024, 22:19. Reden: Aanvullinf

Reageer

Ik vind dat Jarco het juist heel goed aan gaf in zijn artikel. Zo'n logo is soms misleidend. Zie NPO UHD. Bordie was lyrisch om het beeld terwijl het niet eens full HD was. Schreeuwde overal dat ik ongelijk had en dat de Kamai een wereldtop apparaat was. Nu is die verzuurt en gaat dit gedrag tonen. Jammer

Reageer

Sorry, maar als Bordewolf hier dingen stelt die niet waar zijn dan kan ik daar gewoon op reageren. Net als jij reageert als er iets in een discussie wordt gezegd die in jouw ogen onjuist zijn.

Voor de goede orde. Ik plaats nooit artikelen met links op dit forum. Ik reageer niet inhoudelijk op een artikel van een andere site waar ook een reactiemogelijkheid aanwezig is. Dat doet constant een persoon. En die persoon kan gewoon reageren op die betreffende site. Waarom hij dit niet doet dan weet ik niet. Dat moet je hem vragen. Maar zolang hij op dit forum reageert en hij verkondigt onzin dan mag ik daar zeker toch wel op reageren? Bordewolf stelt steeds niet persoonlijk te willen zijn en niet aan verplassem te willen doen. Hij doet niets anders dan dit tegen forumleden die heb inhoudelijk tegengas geven. En zolang moderators dit toestaan, is het niet anders dan normaal dat mensen die hij aanspreekt reageren op zijn onware woorden.

Reageer

Even on-topic voor de verandering...

Alle tv zenders zouden alleen HD (of beter) moeten uitzenden, en stoppen met SD.

Wie nu nog een tv heeft dat geen full-HD aankan (dan heb je een tv van voor 2012!), verdient het niet om nog support te krijgen.
                We zijn ook inmiddels al gestopt met zwart/wit uitzendingen, en 4:3 uitzendingen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht
                  Even on-topic voor de verandering...

Alle tv zenders zouden alleen HD (of beter) moeten uitzenden, en stoppen met SD.

Wie nu nog een tv heeft dat geen full-HD aankan (dan heb je een tv van voor 2012!), verdient het niet om nog support te krijgen.
                  We zijn ook inmiddels al gestopt met zwart/wit uitzendingen, en 4:3 uitzendingen.
                  Helemaal eens. Delta heeft nog enkele buitenlandse nieuwszenders en een aantal Duitse zenders niet standaard in HD.
                  Maar Delta heeft we procentueel de meeste HD zenders van alle providers, dus echt klagen mogen we ook niet.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Helemaal eens. Delta heeft nog enkele buitenlandse nieuwszenders en een aantal Duitse zenders niet standaard in HD.
                    Maar Delta heeft we procentueel de meeste HD zenders van alle providers, dus echt klagen mogen we ook niet.
                    Daar moet ik Delta inderdaad kudos voor geven. Maar is BBC Four ook in HD? Volgens de gegevens van de Delta site, nog steeds niet. Maar ik meen eens hier gelezen te hebben, dat het wel in HD is. (enige zender uit het plus pakket dat ik mis)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht

Daar moet ik Delta inderdaad kudos voor geven. Maar is BBC Four ook in HD? Volgens de gegevens van de Delta site, nog steeds niet. Maar ik meen eens hier gelezen te hebben, dat het wel in HD is. (enige zender uit het plus pakket dat ik mis)
                      Die gegevens lopen achter. Deze is al eerder doorgegeven. Alle BBC-zenders zijn HD, Ook CBBC (3) en BBC4, behalve BBC Entertainment, die aangeleverde feed is voor alle providers SD.

Reageer

BBC Entertainment is al jaren in HD bij KPN en Ziggo.
                        Bij Delta niet, Bordewolk?

Reageer

BBC Entertainment heeft nog nooit bij KPN in het aanbod gezeten. Bij Ziggo was het altijd SD.

En ik zeg met nadruk was. Want geen enkele provider kan BBC Entertainment Benelux niet meer aan klanten aanbieden omdat BBC dit aanvoersignaal is gestopt. En de zender in Nederland dus niet meer bestaat.

Reageer

Ik verwar jhet met BBC first. Je hebt gelijk
                            Jatco

Reageer

Als die zender bij Delta nog in SD is dan is het de enige provider die deze zender via een vast netwerk doorgeeft doe dat nog om SD doet.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X