Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV Gids voor 2 weken

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Het is uiterst opvallend dat een normaal inhoudelijk bericht in dit topic als spam wordt bestempeld. Mag er geen inhoudelijk en onderbouwde kritiek worden geuit op een forumlid? Wordt er op dit forum onderscheidt gemaakt?

En ja, dit in geen inhoudelijke reactie op tv gids. Maar die stond in het als spam geoormerkte bericht.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht
      Het valt mij op dat Delta de TV gids data ook slechts voor 7 dagen heeft/laat zien. Ziggo onderscheidt zich hierin met een gids van 2 weken.

Zou Delta dit ook kunnen doen (kopen)? Dat is toch echt wel een prettige meerwaarde van de service.
      Lijkt wel. Soms krijg je een gerdukte gids voor 2 weken, waar al meteen bij staat "onder voorbehoud". Niet voor niks, want door bijv. voetbal of dat fietsgedoe, worden uitzendeingen aangepast.
      En gebeurt zelfs, bij een 1 weeks papiergids, dat ik de delta-app toch andere programma's zie staan.
      Die ca 6 dagen eerder wel overeenkwamen met de gedrukte.
      Dus heeft 2 weken overzicht nut ???

Ja aan een kant wel, maar ook groot risico, dat het na een week niet meer klopt, als je lekker op vakantie bent.

Trouwens op vakantie of in ziekenhuis gebruik ik ook de delta-app en kan dan altijd nog opnames programmeren.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X