Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 UHD / Bevindingen UHD Kamai 7x/Aria7x/Amino

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Rinus jij mag echt zoveel vraagtekentjes maar zetten achter de term journalist wat jij maar wilt. Als jij het dan toch over feiten wil hebben, is dat ik op dit forum niet in mijn hoedanigheid als journalist maar als privépersoon reageer. En als ik als privépersoon iets word gevraagd dan geef ik daar gewoon antwoord op. Onderbouwd met de aangegeven restricties die bij het tot stand komen van mijn antwoord van toepassing waren. Ik had die ook kunnen weglaten en dan had het bij menigeen overgekomen als onomstootbare feiten.

Ik heb meerdere malen in dit topic duidelijk aangegeven dat ik geen toegang tot het Delta netwerk en het Delta tv-platform heb. Dat ik vrijdagavond bij iemand was die wel via Delta interactieve tv naar tv kijkt. En dat daar mijn uitingen op gebaseerd zijn. Niet achteraf gesteld maar gewoon tijdens het geven van mijn mening. Dus duidelijker kan niet. Dus alle woorden over alleen coax, chromecast, mensen die keuzes moeten maken en mogelijk misleid worden dan kan ik dan helemaal niets mee. Als eerste in gebieden waar Delta actief is daar kan je KPN in ieder geval niet via glasvezel afnemen. En de overlap met Ziggo is er deels wel maar de meeste mensen die voor Delta kiezen doen dit niet voor tv maar voor het supersnelle internet. Maar als jij wilt ramen. Van mij mag je. Maar je onderbouwing is zo licht dat zelfs een korte ademhaling deze wordt weggevaagd.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
      Rinus jij mag echt zoveel vraagtekentjes maar zetten achter de term journalist wat jij maar wilt. Als jij het dan toch over feiten wil hebben, is dat ik op dit forum niet in mijn hoedanigheid als journalist maar als privépersoon reageer. En als ik als privépersoon iets word gevraagd dan geef ik daar gewoon antwoord op. Onderbouwd met de aangegeven restricties die bij het tot stand komen van mijn antwoord van toepassing waren. Ik had die ook kunnen weglaten en dan had het bij menigeen overgekomen als onomstootbare feiten.

Ik heb meerdere malen in dit topic duidelijk aangegeven dat ik geen toegang tot het Delta netwerk en het Delta tv-platform heb. Dat ik vrijdagavond bij iemand was die wel via Delta interactieve tv naar tv kijkt. En dat daar mijn uitingen op gebaseerd zijn. Niet achteraf gesteld maar gewoon tijdens het geven van mijn mening. Dus duidelijker kan niet. Dus alle woorden over alleen coax, chromecast, mensen die keuzes moeten maken en mogelijk misleid worden dan kan ik dan helemaal niets mee. Als eerste in gebieden waar Delta actief is daar kan je KPN in ieder geval niet via glasvezel afnemen. En de overlap met Ziggo is er deels wel maar de meeste mensen die voor Delta kiezen doen dit niet voor tv maar voor het supersnelle internet. Maar als jij wilt ramen. Van mij mag je. Maar je onderbouwing is zo licht dat zelfs een korte ademhaling deze wordt weggevaagd.
      Tja. Zo blijf/blijven je/we bezig op dit 'serviceforum' waarvan het service-gedeelte inmiddels wordt ondergesneeuwd door (vaak) zinloze/eindeloze discussie's.
      Jammer voor dié (Delta) klanten die oprecht hier iets willen opsteken over hun (wellicht toekomstige ) produkt(en).
      Als jij met deze mensen 'niets kan', lijkt dat inmiddels wederzijds te gaan zijn.

[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Zijn de beelden inmiddels bij Delta al aangepast. Bij Caiway helaas niet. Je zou toch denken ze zijn aan het testen maar zag bij familie nog steeds 1080i.

Reageer

Het probleem lijkt niet het aanvoersignaal te zijn. Delta zegt in UHD uit te spelen richting klanten. Problemen worden door de decoder veroorzaakt. En dan moet je toch echt firmware aanpassen. Zolang er dus geen ritmeare-update is geweest is de kans uiterst klein (om het woord uitgesloten maar niet te gebruiken) dat dit probleem wordt opgelost.

Reageer

https://www.totaaltv.nl/nieuws/het-k...pische-spelen/

Eurosport in 4K of UHD lijkt er niet te komen, al is een conclusie op basis van het ontbreken van een Nederlands geluidsspoort erg dun.

Reageer

Nee dat is op basis van bevestigingen van meerdere providers. Zie een eerder artikel op dezelfde site (waar ook een link naar toe staat in dit artikel)_ wel bij het plassen goed opletten dat je niet buiten de pot mikt!

Reageer

Wat een gezellig AFZEIK forum is dit zeg, misschien gewoon opheffen of bepaalde personen eruit schoppen, misschien is dat de oplossing !

Reageer

Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht
                  wat een gezellig afzeik forum is dit zeg, misschien gewoon opheffen of bepaalde personen eruit schoppen, misschien is dat de oplossing !
                  ben jij dan het zonnetje in huis🙄🙄🤔😊

Reageer

De tekst van deze uitermate veel aan deze discussie toevoegende reactie is wel duidelijk leesbaar.

Je zou bijna gekscherend kunnen zeggen: 'is er toch nog iets tijdens dit EK voetbal echt UHD bij Delta' 😀
                    Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 13 Jul 2024, 15:36.

Reageer

• UHD kan zo mooi zijn

Reageer

• Inmiddels test uitzendingen begonnen met ESPN UHD op het voorrmalige NPO 1 UHD
                        Laatst bewerkt door loeffenr; 23 Jul 2024, 22:17.

Reageer

• Is die testuitzending progressief?

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Waaier Bekijk bericht
                            Is die testuitzending progressief?
                            Dat zal er aan liggen of de firmware al is aangepast.

Anders heeft allemaal weinig nut.

Reageer

• Misschien kan de forum kampioen wat meer verduidelijken?

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
                                Inmiddels test uitzendingen begonnen met ESPN UHD op het voorrmalige NPO 1 UHD
                                ESPN UHD is tijdelijk op het demokanaal 701 te zien, Is al zeer lange tijd zo, dat heb ik al lang voor het EK als eens gevraagd hier of anderen ook beeld hadden op het demokanaal…. (NPO 1 UHD zat op 999)
                                Het beeld is 1080I tot het moment dat er iets is aangepast aan de decoders.
                                Neemt niet weg dat door de hoge bitrate, nieuwe encodingmethode en de kleurverbeteringen (HDR) het beeld sowieso al strak is, al is 1080P nog strakker.
                                1080P voorkomt grotendeels het welbekende ghosting/vegen in beeld,
                                Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Jul 2024, 17:58.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X