Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactieve TV naast coax

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Interactieve TV naast coax

Zover ik het begrijp is bij Delta voor interactieve TV een aangepast abonnement nodig. Omvat dit abonnement nog steeds de coax, zodat ik zowel coax als een interactieve ontvanger kan gebruiken?

Ja dit kan, ik heb ook coax en voor € 2,50 extra kan ik interactieve tv krijgen.

Je kunt dan zelf kiezen of je via de coax of interactieve tv kijkt.

Laatst bewerkt door driepinter; 16 Jun 2024, 19:10.

Reageer

Als je een smart tv hebt kan je ook gewoon de delta tv app installeren. (mits ondersteund)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Ja dit kan, ik heb ook coax en voor € 2,50 extra kan ik interactieve tv krijgen.

Je kunt dan zelf kiezen of je via de coax of interactieve tv kijkt.

Wil je UHD dan kost het € 5,00 extra.
        Dit bedrag is toch enkel voor de huur van de ontvanger. Daarnaast moet je toch een ander pakket nemen? Je schrijft dat je het kan, maar heb je het ook werkelijk?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door BenZ Bekijk bericht
          Dit bedrag is toch enkel voor de huur van de ontvanger. Daarnaast moet je toch een ander pakket nemen?
          Dat klopt, ik heb een 50+ pakket op de coax, maar dit werkt ook op interactieve tv.

Reageer

Dat klopt, ik heb een 50+ pakket op de coax, maar dit werkt ook op interactieve tv.
            Misschien doe ik wat moeilijk, maar uit je tekst volgt niet dat je zelf coax en interactieve TV met een 50+ pakket hebt.

Reageer

Ik heb interactieve tv en kijk op een Chromecast met Google TV.

Ik heb geen aparte interactieve tv ontvanger, maar ik geloof best dat dit ook zal werken.

Reageer

Ik heb interactieve tv en kijk op een Chromecast met Google TV.

Ik heb geen aparte interactieve tv ontvanger, maar ik geloof best dat dit ook zal werken.
                Hier heb ik geen verstand van. Loopt die Chrome/GoogleTV via een Delta-abonnement? Natuurlijk kan ik buiten Delta via internet van alles doen en kan het coax gedeelte van Delta dan nog steeds gebruikt worden. Mij gaat het erom of de interactieve ontvanger van Delta en de coax elkaar in de weg zitten v.w.b. de abonnementen.

Reageer

Hier heb ik geen verstand van. Loopt die Chrome/GoogleTV via een Delta-abonnement?
                  Ja

Natuurlijk kan ik buiten Delta via internet van alles doen en kan het coax gedeelte van Delta dan nog steeds gebruikt worden.
                  DELTA Smart TV App | DELTA

Mij gaat het erom of de interactieve ontvanger van Delta en de coax elkaar in de weg zitten v.w.b. de abonnementen.
                  Het zit elkaar niet in de weg, ik bepaal zelf wat en wanneer ik kijk via de Chromecast met Google TV.

Lees onderstaand topic maar eens door, genoeg info :

Delta Smart TV apps (test) - ZeelandNet Serviceforum
                  Laatst bewerkt door driepinter; 12 Jun 2024, 19:18.

Reageer

https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...t-tv-apps-test

Hier kan je er meer over lezen.
                    driepinter ik help je even.

Reageer

OK, allemaal. Voorlopig voldoende om na te lezen. Bedankt.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X