Zover ik het begrijp is bij Delta voor interactieve TV een aangepast abonnement nodig. Omvat dit abonnement nog steeds de coax, zodat ik zowel coax als een interactieve ontvanger kan gebruiken?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Interactieve TV naast coax
Samenvouwen
X
-
Ja dit kan, ik heb ook coax en voor € 2,50 extra kan ik interactieve tv krijgen.
Je kunt dan zelf kiezen of je via de coax of interactieve tv kijkt.
Laatst bewerkt door driepinter; 16 Jun 2024, 19:10.
- 2 Likes
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtJa dit kan, ik heb ook coax en voor € 2,50 extra kan ik interactieve tv krijgen.
Je kunt dan zelf kiezen of je via de coax of interactieve tv kijkt.
Wil je UHD dan kost het € 5,00 extra.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door BenZ Bekijk berichtDit bedrag is toch enkel voor de huur van de ontvanger. Daarnaast moet je toch een ander pakket nemen?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Dat klopt, ik heb een 50+ pakket op de coax, maar dit werkt ook op interactieve tv.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtIk heb interactieve tv en kijk op een Chromecast met Google TV.
Ik heb geen aparte interactieve tv ontvanger, maar ik geloof best dat dit ook zal werken.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door BenZ Bekijk bericht
Hier heb ik geen verstand van. Loopt die Chrome/GoogleTV via een Delta-abonnement?
Oorspronkelijk gepost door BenZ Bekijk berichtNatuurlijk kan ik buiten Delta via internet van alles doen en kan het coax gedeelte van Delta dan nog steeds gebruikt worden.
Oorspronkelijk gepost door BenZ Bekijk berichtMij gaat het erom of de interactieve ontvanger van Delta en de coax elkaar in de weg zitten v.w.b. de abonnementen.
Lees onderstaand topic maar eens door, genoeg info :
Delta Smart TV apps (test) - ZeelandNet ServiceforumLaatst bewerkt door driepinter; 12 Jun 2024, 19:18.
Reageer
-
https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...t-tv-apps-test
Hier kan je er meer over lezen.
driepinter ik help je even.
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer