Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat is dit voor een forum?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wat is dit voor een forum?

    Ik ga mij nu echt afvragen wat dit voor een forum is. Dit topic https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...lta#post302601 is toch echt tegen het Noord Koreaans aan. Ik vraag mij echt af waarom berichten op deze manier en op deze schaal verwijderd worden.

    Ik heb eigenlijk nooit geloofd dat een persoon of personen door de forumleiding alhier in bescherming worden genomen. Zou dat ook een zeer kwalijke zaak vinden. Maar hoe zeer ik ook uit ga van het goede in de mensen moet ik nu toch de wenkbrauwen fronsen. Ik heb persoonlijk twee keer de knop moderator waarschuwen ingedrukt omdat onwaarheden werden verkondigd door een forumlid. Nog nimmer ook maar een reactie hier op ontvangen. Geen wijzigingen aan topic aangebracht, Maar nu er een gezonde discussie is over wat iemand die tester is uit eigen overweging hier geplaatst heeft en het wordt stekelig voor de tester en voor Delta dan wordt met een grote brede verder door een topic gebezemd op een manier waar de honden geen brood van lusten. Schaam jezelf Jeroen.

  • #2
    Ja, je doet het als moderator ook nooit goed.... dat zou jij ook moeten weten Jarco Kriek

    Controleren of elke bewering die op het forum wordt gedaan ook echt klopt is natuurlijk ondoenlijk voor de moderatie. Gebruikers kunnen ook gewoon reageren op een vermeend onwaar bericht om dat te corrigeren. Naar mijn mening is dat geen taak voor de moderatie.

    Veel erger zijn alle persoonlijke aanvallen op elkaar en ik ben blij dat daar nu eindelijk op wordt ingegrepen.
    Je kan het met elkaar oneens zijn, maar de manier waarop dat werd geuit en ook het gestook door enkele figuren liep onderhand echt de spuigaten uit.

    Reageer


    • #3
      Je kunt het als moderator nooit goed doen, maar wat ook kan is dat je het als moderator zo min mogelijk fout doet. De eenzijdigheid van de ingrepen zijn illustratief voor de kwaliteit van de moderatie.

      Reageer


      • #4
        JanPietJoris je kan het als moderator inderdaad nooit goed doen. Honderd procent mee eens. Maar je moet als moderator - of je het goed of fout doet - wel altijd met de juiste intentie die taak vervullen. En ik heb hier na gisteren toch wel een rare smaak van in de mond gekregen. Natuurlijk zie ik hier hier persoonlijke aanvallen links en rechts voorbij komen. En daar kan je op acteren. Eigenlijk moet je daar ook op acteren. En als je er op acteert dan moet je wel consequent zijn.

        Ik zie al enige tijd dit niet vanuit het modereren. Nogmaals op diverse malen verzoeken om te acteren op een bepaald persoon komt geen antwoord. Maar als dit bepaalde persoon zelf - terecht vanwege eigen uitspraken - het voor aan de schenen wordt gelegd dan wordt er wel plots geacteerd op uitspraken die in mijn opinie wel hard maar niet direct op de man gespeeld zijn. En daarnaast komen deze uitspraken voort uit opmerkingen die zelf door dit bewuste persoon geplaatst zijn. En dan komt bij mij toch wel ernstig het vermoeden naar boven dat er met niet twee maar veel meer maten gemeten wordt op dit forum. En dus niet ieder lid gelijk is aan een ander lid. En dit moet je als moderator niet willen. En nog verder getrokken. Je moet het als provider niet willen dat je de ene klant boven andere klanten plaatst.

        Reageer


        • #5
          Hoe men op elkaar reageert in het UHD topic vond ik geen 'gezonde discussie' . Je kunt het inderdaad met elkaar oneens zijn maar houd het respectvol en reageer fatsoenlijk op elkaar.
          Reacties en topics kun je melden maar de beoordeling wordt altijd gedaan door een moderator. Ik snap even niet waarom ik me zou moeten schamen omdat ik een topic sluit en foute reacties verwijder.
          Laatst bewerkt door Jeroen; 10 Jun 2024, 16:27.

          Reageer


          • #6
            Bordewolf had wederom iets geplaatst zonder bron en nu het hem te heet onder zijn voeten werd ging die snel zijn topic aanpassen. Dit is misleidende informatie voor de klant maar zet je hiermee Delta in kwaad daglicht. Jij bent verantwoordelijk. Ik weet niet of je een vergoeding krijgt van Delta maar als ik hun zou zijn zou ik dit zeker heroverwegen. Ik vind je echt ongeschikt als webmaster/forumbeheerder. Een goed forumbeheerder kijkt meer dan 1 a 2x per week op zijn/haar forum
            Laatst bewerkt door Willem1980; 10 Jun 2024, 17:06.

            Reageer


            • #7
              Dus nu geef je aan dat bijvoorbeeld mijn reacties die je hebt verwijderd fout zouden zijn. Dan daag ik je nu uit om aan te geven waarom de door jou van mij verwijderde reacties fout zouden zijn. En ja inderdaad moet jij je dan schamen als je berichten verwijderd die gewoon als gezonde maar kritische reacties gezien moeten worden. Dat je acteert op mensen met een gespleten persoonlijkheid omdat zij meerdere accounts hebben dan kan ik dat heel goed begrijpen. Maar je bent in dat topic ook met een ander ding bezig. En dat is beschermen van bepaalde lid/leden. En dat behoort de taak van een moderator niet te zijn. Zeker niets als een moderator zich eerder wel stil en afzijdig houdt als over een lid dat wellicht beschermd wordt meerdere meldingen worden gemaakt omdat deze aantoonbare onwaarheden op dit openbare forum verkondigd.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                Hoe men op elkaar reageert in het UHD topic vond ik geen 'gezonde discussie' . Je kunt het inderdaad met elkaar oneens zijn maar houd het respectvol en reageer fatsoenlijk op elkaar.
                Reacties en topics kun je melden maar de beoordeling wordt altijd gedaan door een moderator. Ik snap even niet waarom ik me zou moeten schamen omdat ik een topic sluit en foute reacties verwijder.
                Precies dat! Jij geeft aan dat je niet snapt waarom je je zou moeten schamen. En dat zou een boel verklaren. In het verlengde daarvan volgt dan logischerwijs dat je dat altijd schaamteloos kunt doen; topics sluiten en ‘foute’ reacties verwijderen? Het is een BdW-reactie: Jouw reactie veronderstelt dat iemand beweert dat jij je moet schamen omdat je topics sluit en reacties verwijdert. Niemand wil een ander doorgaans vals beschuldigen van schaamteloosheid: Er is niemand die zegt dat je je moet schamen dat je een topic sluit en reacties verwijdert, het ging meer over de mate waarin en welke reacties zijn verwijderd. Het vergt wel enig gevoel voor nuances om dit te begrijpen en enige grandeur dat begrip te erkennen. Qua taalgebruik is op jouw verweer niets aan te merken, wat dan weer niet hetzelfde is dat je verweer fatsoenlijk is.
                “Gezonde discussie” is niet hetzelfde als een discussie die volgens je eigen wensen (en/of veronderstelde belangen) verloopt. Dat die verwarring bij moderatie bestaat heb je ook bloot gelegd. De vraag is nu of moderatie er ook weet van wil hebben en er navenant gaat handelen. Of handelt moderatie daar al naar? Ik kan mij vergissen. Overigens kan ik mij maar niet aan de indruk onttrekken dat die verwarring al veel langer bestaat in dit forum. Volgens mij is dat ook af te leiden uit reacties van forumbewoners die zich in een ban, of door een andere maatregel door moderatie, zich gestraft weten en waarvan de rechtmatig nog steeds wordt bestreden. En aangezien meerdere personen dit forum hebben gemodereerd gedurende het bestaan ervan, kan het geen toeval zijn.

                Reageer


                • #9
                  Dit forum dient al lang niet meer het doel om de gewone man en vrouw te helpen met eventuele internet / tv problemen.
                  Des te meer is het een soort van individuele strijd aan het worden om aan te geven dat een ander fout is.
                  Misschien maar beter om het hele forum te laten verdwijnen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door fantamoer Bekijk bericht
                    Dit forum dient al lang niet meer het doel om de gewone man en vrouw te helpen met eventuele internet / tv problemen.
                    Des te meer is het een soort van individuele strijd aan het worden om aan te geven dat een ander fout is.
                    Misschien maar beter om het hele forum te laten verdwijnen.
                    En haal dan ook direct de verwijzing weg op de Delta-site. Te gek voor woorden dat daar nogsteeds een link naar deze site staat als zijnde dat het hier een serviceforum betreft. Het is echt een minachting naar de klanten van Delta om eea op deze wijze in te richten.

                    Reageer


                    • #11
                      Er zit in ieder geval één goede visser op dit forum.


                      Die gooit steeds verschillende lijntjes uit en wacht vervolgens tot ze bijten.

                      En dat blijven ze zeker iedere keer weer opnieuw doen.

                      Probeer dit daarom te voorkomen door er niet op te reageren.

                      Reageer


                      • #12
                        Ik denk dat als jij wil voorkomen dat dit gebeurt je dan beter man bij paard moet noemen. Nu voorkom je het niet maar roep je juist weer speculaties op.

                        Reageer


                        • #13
                          Jarco Kriek het forum is ok.
                          Als je op je totaal tv verhaaltjes schrijf oke .
                          Wat je daar schrijf is ook altijd niet de waarheid.
                          Blijf daar dan ook en kom hier geen stomme vragen stellen.
                          En neem je vriend Bordewolf mee die je verhaaltjes hier deelt.
                          Die maak altijd van een mug een olifant
                          Iedere week hetzelfde over tv zooi komt van totaal tv.
                          Blijf beiden weg dan hebben we hier een rustig forum.

                          Reageer


                          • #14
                            Die mening mag jij hebben, Totaal geen problemen mee. Ik ben er niet om meningen van andere geforceerd te wijzigen of te veranderen. Waar ik problemen mee heb is dat zaken worden verwijderd zonder daarbij feitelijk per wijziging te onderbouwen waarom iets is gewijzigd,

                            En voor de goede orde, ik plaats die linkjes niet. Ik reageer er ook nauwelijks op. Alleen als de inhoud verkeerd wordt uitgelegd (en dat gebeurt nog weleens op dit forum door enkele leden) dan onderbouw ik wat in mijn ogen verkeerd wordt gezien in mijn woorden.
                            Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 11 Jun 2024, 11:44.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door fantamoer Bekijk bericht
                              Dit forum dient al lang niet meer het doel om de gewone man en vrouw te helpen met eventuele internet / tv problemen.
                              Des te meer is het een soort van individuele strijd aan het worden om aan te geven dat een ander fout is.
                              Misschien maar beter om het hele forum te laten verdwijnen.
                              mee eens!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X