Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Eurosport 4K of UHD bij Delta??

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Eurosport 4K of UHD bij Delta??

    Streep door Olympische Spelen in 4K bij providers? | Totaal TV

    Onduidelijkheid troef, maar naar ik weet hebben Ziggo en KPN nog niet bevestigd tot nu toe.

    Bij Delta blijven zaken uiterst onduidelijk, NPO 1 UHD is nog niet in de lucht op de decoders (zender nog niet zichtbaar) en 4K op de Aria 7x gaat hem niet worden.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Jun 2024, 16:27.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door spunsjketa
    Off-topic reageren om de ander te kunnen verwijten dat diens reactie off-topic is. Dat verwijten is ook bekend als Trollen. Los nog even van het antwoord op de vraag of aan dat trollen een persoonlijkheidsstoornis ten grondslag ligt.
    Off topic of niet. btw. sprak de monteur nog. Die liet mij weten dat volgend jaar espn in uhd te zien is bij delta via de interactieve ontvanger!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

      Off topic of niet. btw. sprak de monteur nog. Die liet mij weten dat volgend jaar espn in uhd te zien is bij delta via de interactieve ontvanger!
      Al eerder
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Jun 2024, 15:43.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Do60

        Al eerder, dat zijn jouw speculaties gewoon. Nergens bronnen etc
        Klopt, maar de nieuwe androiddecoder zal echt voor nieuwe abonnees dit jaar beschikbaar komen en als er 1 decoder geschikt gaat zijn is het deze.
        Verder, en jazeker dat is een voorspelling, denk ik dat voor aankomend voetbalseizoen ESPN UHD beschikbaar is.
        Alleen niet meteen op alle decoders en/of apps. Al is het echt mogelijk op de Kamai 7x en Aria 7x.

        Noem het iets meer vertrouwen hebben dan de gemiddelde klant en iets meer vertrouwen dat ik heb dan in een servicedeskmedewerker of monteur.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Jun 2024, 21:29.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Do60

          Ik geloof dan toch eerder een monteur. Die regelmatig op de werkvloer rondloopt, en inside informatie mee krijgt ook van delta. Dan zomaar iemand die klakkeloos wat roept. Jij bent al vanaf 2021 aan het gokken met je uitspraken van die maand denk je dat er uhd komt blablaba. Zijn 3 jaar verder. Je zal een beste kerel zijn. Maar je bent gewoon een grote fantast. Dat is ook een ziekte. Dus kan het je niet kwalijk nemen;-)
          Waarvan akte. Laten we zien wie er gelijk krijgt.

          Reageer


          • #6
            koekeroe Reactie (opnieuw) verwijderd... reageer normaal en fatsoenlijk op elkaar.
            Heb al eerder een vergelijkbare reactie verwijderd.
            Willem1980 Een reactie aanpassen is geen desinformatie en ook geen reden om een reactie te verwijderen.

            en steeds nieuwe accounts aanmaken als je geblokkeerd bent alleen maar om mensen lastig te vallen is helemaal sneu.
            (ik noem ff geen namen)...

            Topic voor nu gesloten.
            Laatst bewerkt door Jeroen; 10 Jun 2024, 13:49.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X