Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 UHD of 4K tijdens het EK ?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

    Bekende tactiek van je. Je praat jezelf klem in een hoek. En als je er dan niet meer uit kan komen dan probeer je bij het onderwerp weg te komen.

    Maar geef nu eens voorbeelden. Ik weet een ding zeker. Uitspraken die ik geef die zijn wel degelijk ergens op gestoeld. Alleen begrijp jij niet welke stoel ik bedoel. 😀

    Even dan maar inhoudelijk in dit topic naar jou reactie gaan. Volgens je eigen zeggen heb ik je hier de maat gelezen. Nou ik heb je alleen maar gezegd dat degene die de uitspraken over EK2024 niet in 4K heeft gedaan een bepaalde belangrijke functie heeft binnen de organisator van het EK voetbal. En dat dit een serieuze bron van waarheid (wat een ongelofelijke term eigenlijk) gezien kan worden.
    En ik zag maaaanden terug, laten we het maar afwachten.

    Reageer


    • #32
      Ik heb het hier al eerder gezegd, dit forum is veeeeeel leuker dan Goede tijden, slechte tijden.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        En ik zag maaaanden terug, laten we het maar afwachten.
        Dus eerst ben je bezig iemand zijn reputatie hier te beschadigen door hem dingen in de schoenen proberen te schuiven. En een stempel van onbetrouwbaar op iemand te drukken. Ondanks dat die persoon met (voor jou wellicht niet zo leuke uitkomst) onderbouwde feiten komt. En daarna ga je niet in op de uitnodiging om dan met onderbouwing van jou uitspraak te komen en vervolgens is de eindconclusie 'laten we het maar afwachten'? En ondertussen zit je ook op andere plekken te stoken om ook daar je stelling van 'meneer aanname' te verdedigen.

        Als we het dan toch over GTST hebben dan kan jij niet anders dan Frits van Houten zijn. Alleen zou ik nooit het persoon zijn die je onder stroom zet terwijl je aan het badderen bent.😀

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

          Dus eerst ben je bezig iemand zijn reputatie hier te beschadigen door hem dingen in de schoenen proberen te schuiven. En een stempel van onbetrouwbaar op iemand te drukken. Ondanks dat die persoon met (voor jou wellicht niet zo leuke uitkomst) onderbouwde feiten komt. En daarna ga je niet in op de uitnodiging om dan met onderbouwing van jou uitspraak te komen en vervolgens is de eindconclusie 'laten we het maar afwachten'? En ondertussen zit je ook op andere plekken te stoken om ook daar je stelling van 'meneer aanname' te verdedigen.

          Als we het dan toch over GTST hebben dan kan jij niet anders dan Frits van Houten zijn. Alleen zou ik nooit het persoon zijn die je onder stroom zet terwijl je aan het badderen bent.😀
          Jarco, wat betreft geen UHD heb je gelijk qua bron en wat er TOEN is gezegd. Dus ik zeg: laten we even afwachten.
          De UEFA zal er toch wel iets van gaan vinden en zo niet dan wordt het HD.

          Verder ben je niet onbetrouwbaar. Maar wel degelijk deed je volkomen onterechte aannames een paar weken terug.
          Niet netjes en ik pas dan ook daar op te reageren.
          Wil je iets weten over de Androiddecoder, storingen, HD en UHD dan is de woordvoerder Levi Bosselaar je beste ingang als journalist en niet dit forum.

          En hou verder eens op met een vete die wat mij betreft nooit een vete is geweest in stand te houden.
          Ik waardeer TotaalTv zeer en heb niets tegen je en wil ook geen ruzie met je of vuurtjes opstoken.
          Dat is nu eenmaal het probleem met mail of forumberichten: iedereen kan het anders lezen.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 weken geleden.

          Reageer


          • #35
            Het is toch wel opvallend narcistisch gedrag van jou Bordewolf dat wanneer jij belangen hebt, jij iets belangrijk vindt, zodat je in het verleden talloze forumleden hebt gerapporteerd bij de moderatoren van dit forum.

            Maar als je met feiten onderbouwd klem komt te zitten zijn er " opeens belangrijkere dingen in de wereld om je druk over te maken" .

            Ik wou dat je eens wat consequenter zou zijn en vaker onthoudt dat er belangrijke dingen zijn in de wereld om je druk over te maken.

            Dat Twentse duimzuigen van jou, kennen wel nu wel.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Jarco, wat betreft geen UHD heb je gelijk qua bron en wat er TOEN is gezegd. Dus ik zeg: laten we even afwachten.
              De UEFA zal er toch wel iets van gaan vinden en zo niet dan wordt het HD.

              Verder ben je niet onbetrouwbaar. Maar wel degelijk deed je volkomen onterechte aannames een paar weken terug.
              Niet netjes en ik pas dan ook daar op te reageren.
              Wil je iets weten over de Androiddecoder, storingen, HD en UHD dan is de woordvoerder Levi Bosselaar je beste ingang als journalist en niet dit forum.

              En hou verder eens op met een vete die wat mij betreft nooit een vete is geweest in stand te houden.
              Ik waardeer TotaalTv zeer en heb niets tegen je en wil ook geen ruzie met je of vuurtjes opstoken.
              Dat is nu eenmaal het probleem met mail of forumberichten: iedereen kan het anders lezen.
              Haal jij nu eens uit je hoofd dat ik hier bij jou aan het vissen bent voor informatie over die Android TV decoder van Delta. Ik heb he dat al eens gezegd, dat ben ik niet. En ik weet als geen ander de weg naar Levi. Dat is dezelfde persoon die je bij het WK voetbal nog liet uit te kafferen omdat jij dingen zag in woorden die hij had gezegd die er totaal niet stonden. Maar goed dat deze man niet alle dingen die jij zegt al te serieus tot zich neemt. En ik had je ook al gezegd dat ik los van Levi en jou wel op een andere manier mijn informatie over die decoder tot mij krijgt.

              Ik heb wel meerdere keren gezegd dat jet opvallend is dat nu jij zo'm decortje om te testen heb gehad er plots niet veel meer slecht is aan Delta. En dat valt op. En wat betreft vetes. Jij mag met iedereen wel of geen vete hebben. Ook met mij. Overigens ben ik Totaal TV niet. Ik werk daarvoor. Dus als je het over meneer aanname-termen wil hebben dan pas dat beter bij jou dan bij mij. En stop nu eens met achter de schermen mij aanvallen. Zoals ik al zei heb ik voldoende mensen die mij van zaken op de hoogte houden.
              Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 4 weken geleden.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

                Haal jij nu eens uit je hoofd dat ik hier bij jou aan het vissen bent voor informatie over die Android TV decoder van Delta. Ik heb he dat al eens gezegd, dat ben ik niet. En ik weet als geen ander de weg naar Levi. Dat is dezelfde persoon die je bij het WK voetbal nog liet uit te kafferen omdat jij dingen zag in woorden die hij had gezegd die er totaal niet stonden. Maar goed dat deze man niet alle dingen die jij zegt al te serieus tot zich neemt. En ik had je ook al gezegd dat ik los van Levi en jou wel op een andere manier mijn informatie over die decoder tot mij krijgt.

                Ik heb wel meerdere keren gezegd dat jet opvallend is dat nu jij zo'm decortje om te testen heb gehad er plots niet veel meer slecht is aan Delta. En dat valt op. En wat betreft vetes. Jij mag met iedereen wel of geen vete hebben. Ook met mij. Overigens ben ik Totaal TV niet. Ik werk daarvoor. Dus als je het over meneer aanname-termen wil hebben dan pas dat beter bij jou dan bij mij. En stop nu eens met achter de schermen mij aanvallen. Zoals ik al zei heb ik voldoende mensen die mij van zaken op de hoogte houden.
                Ik val je niet achter , maar ook niet voor de schermen aan, in tegendeel zelfs.
                Je kent me amper.. .. maar je zou beter moeten weten.
                Maar we zijn nu eenmaal beide vasthoudend in onze mening en dat is zeker voor mij een valkuil.
                Verder blijf ik mijn kritische noten kraken, maar ik heb daar op dit moment geen aanleiding toe.
                En opnieuw doe je overigens een aanname dat dit te maken heeft met een test die er gaande is, net zo goed dat je al eerder aannames berichtte over deze test.
                Dat staat gelijk aan: mijn pc valt plots uit, dat komt naar alle waarschijnlijkheid door een stroomstoring.

                Delta is goed op koers met verbeteringen, dat gaat niet zonder slag of stoot en niet van vandaag op morgen.
                Maar dat is voor mij geen reden om niet kritisch te blijven, maar ik heb nu geen kritiekpunten en zou ik meedoen aan de decodertest dan mag ik de testresultaten niet plaatsen. (Zoals ik al eerder berichtte niet positief en niet negatief).

                Ik heb een paar dagen geleden nog iets geschreven zelfs over Love Nature vs HGTV en over HD de standaard en de Duitse kanalen niet in HD,.
                Dus hoezo niet kritisch?

                En wat ik toen gezegd heb over het persbericht inzake UHD/4K heb ik toen gezegd, overigens ook uitgelegd.
                Er zijn meerdere berichten geweest waarin:
                * niet klip en klaar werd gezegd dat er geen UHD of 4K geboden ging worden (wel 5 voor 12)
                * bij ESPN UHD werd gezegd vooralsnog niet, waar de deur dus ook op een kier wordt/werd gezet.
                * Er geen communicatie was, terwijl andere providers duidelijk waren over het doorgeven van UHD en 4K.

                Ik ben fanatiek en dan kun je in de teleurstelling wel eens iets roepen, waar ik dan zelf ook spijt van heb en dat heb ik OOK hier geschreven.
                Laat onverlet dat ik mijn mening over die specifieke persberichten niet bijdraai. De communicatie had destijds duidelijker en sneller gekund.
                Maar de afgelopen jaren zie ik ook daar betere persberichten die klip en klaar zijn en communicatie via de Delta website.
                Dus heads up voor de woordvoerder! Die doet prima zijn werk!
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 weken geleden.

                Reageer


                • #38
                  Pfffffff , wat een relaas , de scriptschrijvers van GTST zijn er vast jaloers op.

                  Reageer


                  • #39
                    Bor, laten we een leuk woordspelletje gaan doen.

                    Het is een aanname van jou dat wat ik zeg op basis van aannames is. En die aanname van jou heeft net zoveel waarde als de voorspelling dat mijn grootmoeder van 98 de 100 meter in 4 seconden gaat rennen.

                    En wat betreft het betatesten van die decoder spreek je zelf de mond nu een beetje voorbij dat je bij de groep superklanten van Delta hoort door te zeggen dat je positief noch negatief iets over die test zou mogen zeggen. Niet doen dan. Hoeft ook niet, En wat betreft achter de schermen over mensen (inclusief mij) praten/rodellen.......weet meer dat je denkt. Maar ga niet een grens over. En dat is geen dreigement maar een advies. En het hele blabla verhaal van jou er omheen. Ik hoop dat dit voor jou een vorm van innerlijke rust geeft waardoor je toch naar jezelf in de spiegel kan blijven kijken.

                    Moet vooral even hard lachen over het stukje zelfreinigende tekst over woordvoerders. Na het goede werk van het Delta TV Team is er nu ook het goede werk van het Delta Woordvoerders Team. En als morgen blijkt dat de schoonmaker een rol speelt bij die testdecoder dat ben je ook een groot voorstanden van het uitreiken van De Gouden Stofdoek aan het Delta Schoonmakers Team😄

                    En voor de rest veel plezier met je testdecoder en de lijst van bugjes die er nog inzitten😀
                    Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 4 weken geleden.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                      Bor, laten we een leuk woordspelletje gaan doen.
                      Wellicht een stuk handiger om dat samen élders te gaan doen....!?
                      Ook een stuk aangenamer voor andere (service!)forumleden.

                      Reageer


                      • #41
                        Volgens mij heeft Bordewolf het niet zo op stofdoeken .....

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                          Volgens mij heeft Bordewolf het niet zo op stofdoeken .....
                          Whahahahaha!

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                            Bor, laten we een leuk woordspelletje gaan doen.

                            Het is een aanname van jou dat wat ik zeg op basis van aannames is. En die aanname van jou heeft net zoveel waarde als de voorspelling dat mijn grootmoeder van 98 de 100 meter in 4 seconden gaat rennen.

                            En wat betreft het betatesten van die decoder spreek je zelf de mond nu een beetje voorbij dat je bij de groep superklanten van Delta hoort door te zeggen dat je positief noch negatief iets over die test zou mogen zeggen. Niet doen dan. Hoeft ook niet, En wat betreft achter de schermen over mensen (inclusief mij) praten/rodellen.......weet meer dat je denkt. Maar ga niet een grens over. En dat is geen dreigement maar een advies. En het hele blabla verhaal van jou er omheen. Ik hoop dat dit voor jou een vorm van innerlijke rust geeft waardoor je toch naar jezelf in de spiegel kan blijven kijken.

                            Moet vooral even hard lachen over het stukje zelfreinigende tekst over woordvoerders. Na het goede werk van het Delta TV Team is er nu ook het goede werk van het Delta Woordvoerders Team. En als morgen blijkt dat de schoonmaker een rol speelt bij die testdecoder dat ben je ook een groot voorstanden van het uitreiken van De Gouden Stofdoek aan het Delta Schoonmakers Team😄

                            En voor de rest veel plezier met je testdecoder en de lijst van bugjes die er nog inzitten😀
                            Weet dat ik je zie als bron van veel kennis met zeer veel waardering voor je bijdrages op TotaalTV.
                            Ik heb geen enkele behoefte om ook maar welke grens over te gaan overigens. Dat zou je weten als je mij wel kent of mij had ontmoet.
                            ik heb een gloeiende hekel aan ruzies en vetes. Meningsverschillen schaar ik daar niet onder, zo lang dat bijdraagt tot gezonde discussies.
                            Zo ben ik best al vaak gedraaid in mijn mening door jouw inzichten.

                            Verder laat ik het hier bij. Dit is weinig interessant voor dit forum.

                            Reageer


                            • #44
                              Hoe kan het als je zegt zon hekel te hebben aan ruzies en vetes dat je zoveel forumleden hebt laten verwijderen op jouw verzoek, Bordewolf?
                              Volgens rijmt dat niet met elkaar.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Weet dat ik je zie als bron van veel kennis met zeer veel waardering voor je bijdrages op TotaalTV.
                                Ik heb geen enkele behoefte om ook maar welke grens over te gaan overigens. Dat zou je weten als je mij wel kent of mij had ontmoet.
                                ik heb een gloeiende hekel aan ruzies en vetes. Meningsverschillen schaar ik daar niet onder, zo lang dat bijdraagt tot gezonde discussies.
                                Zo ben ik best al vaak gedraaid in mijn mening door jouw inzichten.

                                Verder laat ik het hier bij. Dit is weinig interessant voor dit forum.
                                ik heb een gloeiende hekel aan ruzies en vetes. Meningsverschillen schaar ik daar niet onder, zo lang dat bijdraagt tot gezonde discussies.
                                Zo ben ik best al vaak gedraaid in mijn mening door jouw inzichten.
                                Lijmen en slijmen Bor daar ben je goed in.Je hebt het Forum zelf bijna de nek om gedraaid
                                ,en als je goed aan gepakt wordt .ga je zoete broodjes bakken

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X