Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO 1 UHD of 4K tijdens het EK ?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
    Lachen.....geen directe bron van waarheid.

    "Tim Achberger from Sportcast, the host broadcaster for all football matches under Deutsche Fussball Liga (DLF), stated that UEFA has decided not to produce the Euro 2024 in UHD."

    Laat nu net DFL de organisator van het EK2024 zijn.
    Het zou erger zijn wanneer ze in Z/W zouden uitzenden....🤣🤣🤣🤣🤣
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #17
      Dat zou pas echt een probleem zijn.

      Kan die nieuwe testdecoder van Bor namelijk wel Z/W ondersteunen😀

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Wanneer je dit leest dan lijkt het er niet op. Maar laten we het afwachten, dit nieuws is oud en lijkt geen directe bron van waarheid te hebben.
        Wat is een 'directe bron van waarheid'? Serieuze vraag.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
          Dat zou pas echt een probleem zijn.

          Kan die nieuwe testdecoder van Bor namelijk wel Z/W ondersteunen😀
          Aldus meneer Aanname.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Aldus meneer Aanname.
            Het klopt: je mist het een en ander....🤭

            Reageer


            • #21
              Bor, nam jij maar eens dingen van mensen aan …….ook als het niet in je eigen straatje past😀

              overigens opvallende opmerking van iemand die van glazen bol kijken glazige ogen heeft gekregen.
              Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 22 Mar 2024, 19:23.

              Reageer


              • #22
                De glazenbol van Bor in de jaren. Coax zou niet meer bestaan (afgestoten) bij Caiway/Delta. 4k uitzendingen zou al in 2021 komen via het fijne tv kastje wat technisch niet mogelijk is enz enz.

                Dit jaar gaat het allemaal lukken.
                Ze werken er keihard aan.

                Reageer


                • #23
                  O ja bestaat Caiway nog?. Volgens Bordewolf zou Caiway sinds 2020 niet mee bestaan. Kan nog wel ff doorgaan.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                    De glazenbol van Bor in de jaren. Coax zou niet meer bestaan (afgestoten) bij Caiway/Delta. 4k uitzendingen zou al in 2021 komen via het fijne tv kastje wat technisch niet mogelijk is enz enz.

                    Dit jaar gaat het allemaal lukken.
                    Ze werken er keihard aan.
                    Dolby ging volgens jou toch ook niet lukken? Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Dolby ging volgens jou toch ook niet lukken? Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
                      En dat laatste is een aanname😀

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Dolby ging volgens jou toch ook niet lukken? Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
                        Ook geen 'directe bron van waarheid"...🤣
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                          Lachen.....geen directe bron van waarheid.

                          "Tim Achberger from Sportcast, the host broadcaster for all football matches under Deutsche Fussball Liga (DLF), stated that UEFA has decided not to produce the Euro 2024 in UHD."

                          Laat nu net DFL de organisator van het EK2024 zijn.
                          Ik heb jou hier twee weken terug allerlei uitspraken zien doen die op niets gestoeld waren.
                          Dus mijn advies: stop met een ieder de maat nemen of hetzes creeeren. Er zijn echt wel andere zaken die op dit moment in de wereld gebeuren waar je je druk om kan maken.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Ik heb jou hier twee weken terug allerlei uitspraken zien doen die op niets gestoeld waren.
                            Dus mijn advies: stop met een ieder de maat nemen of hetzes creeeren. Er zijn echt wel andere zaken die op dit moment in de wereld gebeuren waar je je druk om kan maken.
                            Jij hebt wel érg veel boter op je hoofd...🤮

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Ik heb jou hier twee weken terug allerlei uitspraken zien doen die op niets gestoeld waren.
                              Dus mijn advies: stop met een ieder de maat nemen of hetzes creeeren. Er zijn echt wel andere zaken die op dit moment in de wereld gebeuren waar je je druk om kan maken.
                              Bekende tactiek van je. Je praat jezelf klem in een hoek. En als je er dan niet meer uit kan komen dan probeer je bij het onderwerp weg te komen.

                              Maar geef nu eens voorbeelden. Ik weet een ding zeker. Uitspraken die ik geef die zijn wel degelijk ergens op gestoeld. Alleen begrijp jij niet welke stoel ik bedoel. 😀

                              Even dan maar inhoudelijk in dit topic naar jou reactie gaan. Volgens je eigen zeggen heb ik je hier de maat gelezen. Nou ik heb je alleen maar gezegd dat degene die de uitspraken over EK2024 niet in 4K heeft gedaan een bepaalde belangrijke functie heeft binnen de organisator van het EK voetbal. En dat dit een serieuze bron van waarheid (wat een ongelofelijke term eigenlijk) gezien kan worden.

                              Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 23 Mar 2024, 16:57.

                              Reageer


                              • #30
                                Nee Bordewolf ik heb het nooit over Dolby gehad. Ik hoef niet mijn gelijk zeg alleen dat je veel glazenbol onzin verkondigd

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X