Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Toegevoegde nieuwe audio op Ziggosport Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Toegevoegde nieuwe audio op Ziggosport Interactieve TV

    Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

    Zeker, gisteren zijn alternatieve audiostreams toegevoegd aan de Ziggosport zenders.

    Hele mooi aanvulling mijn complimenten daarvoor. nu is alleen mij gelijk wel opgevallen dat hetzelfde nieuwe audio spoor niet is toegevoegd op Ziggosport Docu, waar niet alleen maar documentaires te zien zijn maar uiteraard ook live sport.


    Zou dit als nog kunnen worden toegevoegd voor al de mensen met een Ziggosport Totaal abonnement.



    Alleen de toegevoegde audio wordt nog niet meegenomen in gemist en ook niet in de eigen opnames van de cloud


    Waarom is die dan alleen bij live Tv wel toegankelijk?


    Dit is jammer hoop dat dit binnenkort ook nog wordt meegenomen zowel bij gemist als in de eigen opnames.



    Zaterdag:

    La Liga Atletico Madrid -Las Palmas
    Turkisch Süperlig
    La Liga Valencia CF - Sevilla FC


    Zondag:

    La Liga Mallorca -Real Sociedad
    La Liga Real Betis - Alaves


    Maandag:

    Primeira Liga Moreiense - Sporting CP




    :
    Laatst bewerkt door loeffenr; 19 Feb 2024, 21:07. Reden: Update

  • #2
    Update: Inmiddels is er goed nieuws en is er op Ziggosport Docu ook de nieuwe audio toegevoegd per vandaag op de Interactieve TV ontvanger, online op de PC via delta webtv en nog op de Delta app zowel via de TV app als de mobiele delta app. 19-02-2024

    Alleen de toegevoegde audio wordt nog niet meegenomen in gemist en ook niet in de eigen opnames van de cloud.
    Laatst bewerkt door loeffenr; 19 Feb 2024, 21:16. Reden: Aanvullende informatie

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
      Update: Inmiddels is er goed nieuws en is er op Ziggosport Docu ook de nieuwe audio toegevoegd per vandaag op de Interactieve TV ontvanger, online op de PC via delta webtv en nog op de Delta app zowel via de TV app als de mobiele delta app. 19-02-2024

      Alleen de toegevoegde audio wordt nog niet meegenomen in gemist en ook niet in de eigen opnames van de cloud.
      Zoals ik al vaker zei: men leest mee en er wordt meestal wel direct op geacteerd daar waar mogelijk.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Zoals ik al vaker zei: men leest mee en er wordt meestal wel direct op geacteerd daar waar mogelijk.
        Nieuwe update inmiddels is als wijze van proef denk ik het nieuwe Audiospoor ook toegevoegd bij Ziggosport Docu gemist en opnames. Bedankt Delta
        Nog even afwachten op de overige kanalen van Ziggosport.
        Laatst bewerkt door loeffenr; 20 Feb 2024, 00:04. Reden: Aanpassing

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X