Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Fiber bespaart flink op uitstoot met nieuwe apparatuur voor interactieve tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA Fiber bespaart flink op uitstoot met nieuwe apparatuur voor interactieve tv

    https://www.deltafiber.nl/nieuws/del...teractieve-tv/
    Laatst bewerkt door driepinter; 16 Feb 2024, 10:29.

  • #2
    Maak je borst maar nat als Delta iets gaat besparen/veranderen !

    Reageer


    • #3
      Dit verhaal klopt. De backend wordt stevig aangepakt. Daar hebben we al veel van kunnen merken doordat de beeldkwaliteit aanmerkelijk beter is.
      Transcoding gaat ook op een andere manier. En de besparing zit zoals ik lees met name op de uitstoot, men bespaart niet op wat men aan het implementeren is, dat kost veel geld!
      En de veranderingen puccini die zijn nu al merkbaar, Dolby is weer toegevoegd, er komen steeds meer geluidssporen en Dolbykanalen bij en de beeldkwaliteit van IPTV is dusdanig verbeterd dat ik wel durf te zeggen beter dan COAX. En je zult zien dat de haperingen die er waren ook langzaam verdwijnen.
      Ik verwacht dat ook de vertraging van 30 seconden op den duur gereduceerd gaat worden. En wanneer het minder tijd kost het beeld naar de klant te brengen zal dit mogelijk ook iets doen met de snelheid waarmee je kan zappen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Ik verwacht dat ook de vertraging van 30 seconden op den duur gereduceerd gaat worden. En wanneer het minder tijd kost het beeld naar de klant te brengen zal dit mogelijk ook iets doen met de snelheid waarmee je kan zappen.
        Waar is je verwachting op gebaseerd? Oprechte vraag.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Dit verhaal klopt. De backend wordt stevig aangepakt. Daar hebben we al veel van kunnen merken doordat de beeldkwaliteit aanmerkelijk beter is.
          Transcoding gaat ook op een andere manier. En de besparing zit zoals ik lees met name op de uitstoot, men bespaart niet op wat men aan het implementeren is, dat kost veel geld!
          En de veranderingen puccini die zijn nu al merkbaar, Dolby is weer toegevoegd, er komen steeds meer geluidssporen en Dolbykanalen bij en de beeldkwaliteit van IPTV is dusdanig verbeterd dat ik wel durf te zeggen beter dan COAX. En je zult zien dat de haperingen die er waren ook langzaam verdwijnen.
          Ik verwacht dat ook de vertraging van 30 seconden op den duur gereduceerd gaat worden. En wanneer het minder tijd kost het beeld naar de klant te brengen zal dit mogelijk ook iets doen met de snelheid waarmee je kan zappen.
          Begin je het nieuwe Weekend weer met lucht fietserij ? Carnaval is al voorbij

          Reageer


          • #6
            Waar Bor het over heeft klopt wel , ik ben momenteel het nieuwe kastje van Delta aan het testen en ik moet zeggen dat sowieso de beeldkwaliteit nog beter is .
            Alleen zit ik nog te wachten op een monteur na een nieuw glasvezel modem is bij mij de snelheid nog niet optimaal waarschijnlijk zit het in de aansluiting van van het modem op de kabel .
            Dit is te merken in het schakelen van zenders of apps blijft af en toe hangen maar kan ook in het kastje zelf zitten , niet voor niets dat er testers voor zijn .
            En als je dus de bestanden nog verder kan comprimeren scheelt dit weer ruimte dus minder server en voeding .

            Reageer


            • #7
              turbo6208 kun jij jou bericht verwijderen. Mocht je iets testen dan is het niet toegestaan daar iets over te delen op een publiekelijk forum.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                turbo6208 kun jij jou bericht verwijderen. Mocht je iets testen dan is het niet toegestaan daar iets over te delen op een publiekelijk forum.
                Ben je nu ook al politieagent ?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Dit verhaal klopt. De backend wordt stevig aangepakt. Daar hebben we al veel van kunnen merken doordat de beeldkwaliteit aanmerkelijk beter is.
                  Transcoding gaat ook op een andere manier. En de besparing zit zoals ik lees met name op de uitstoot, men bespaart niet op wat men aan het implementeren is, dat kost veel geld!
                  En de veranderingen puccini die zijn nu al merkbaar, Dolby is weer toegevoegd, er komen steeds meer geluidssporen en Dolbykanalen bij en de beeldkwaliteit van IPTV is dusdanig verbeterd dat ik wel durf te zeggen beter dan COAX. En je zult zien dat de haperingen die er waren ook langzaam verdwijnen.
                  Ik verwacht dat ook de vertraging van 30 seconden op den duur gereduceerd gaat worden. En wanneer het minder tijd kost het beeld naar de klant te brengen zal dit mogelijk ook iets doen met de snelheid waarmee je kan zappen.
                  Zeker, gisteren zijn alternatieve audiostreams toegevoegd aan de Ziggosport zenders.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht

                    Ben je nu ook al politieagent ?
                    Nergens voor nodig toch?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      turbo6208 kun jij jou bericht verwijderen. Mocht je iets testen dan is het niet toegestaan daar iets over te delen op een publiekelijk forum.
                      Lijkt me ook nergens voor nodig....
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                        Lijkt me ook nergens voor nodig....
                        Mwah, staat wel in de voorwaarden als je meetest. Test je ook mee?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                          Mwah, staat wel in de voorwaarden als je meetest. Test je ook mee?
                          Verwijder dan aub de opmerking(en) die volgens de voorwaarden niet toegestaan is.
                          En nee, ik test niet mee. Ik ben blij met de (Delta) spullen/service die ik heb.
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht

                            Ben je nu ook al politieagent ?
                            Nee, jij wel?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                              Nergens voor nodig toch?
                              Het lijkt mij eerder nergens voor nodig dat een normale gebruiker (lees klant) een andere gebruiker (lees klant) op de vingers tikt en terecht wijst. Ook al heeft deze gebruiker (lees klant) inhoudelijk het gelijk aan zijn zijde.

                              Dat Delta er blijkbaar bewust voor kiest om op dit forum niet actief te modereren, betekent bij een forum dat echt de aandacht van de eigenaar heeft niet dat gewone gebruikers (lees klanten) het heft in eigen handen mogen nemen en zich dan maar als moderator gaan gedragen. Als Delta Bordewolf de capaciteit vindt hebben om moderator te zijn dan moet mijn hem ook het label van moderator opplakken.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X