Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dolby update

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

    Lachwekkend weer. Tuurlijk kan dat. Zoals je ook atmos e.d hebt via netflix. Ook via streaming
    Ik zou live televisie niet willen verwarren met Netflix. Zijn er al tv apps die het wel hebben voor zover jij weet?

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Ik zou live televisie niet willen verwarren met Netflix. Zijn er al tv apps die het wel hebben voor zover jij weet?
      De KPN iTV app, Ziggo GO TV app en NLZIET hebben ook geen Dolby Digital dus het zal lang duren.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        De KPN iTV app, Ziggo GO TV app en NLZIET hebben ook geen Dolby Digital dus het zal lang duren.
        Dat bedoel ik…. En ik zou nu de focus leggen op alle geluidssporen aanbieden via de decoder, alles naar HD en UHD/4K en Androiddecoder.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Dec 2023, 12:31.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Dat bedoel ik…. En ik zou nu de focus leggen op alle geluidssporen aanbieden via de decoder, alles naar HD en UHD/4K en Androiddecoder.
          Geluid vind ik al gewoon prima. Heb het gewoon stereo staan. En idd 4k zou nu wel eens lekker zijn. Komend jaar de ek in uhd!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X