Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beter beeld zenders 1 t/m 10 via de decoder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Waarschijnlijk voelt die 1,37 voor de gemiddelde Spanjaard ook als 2,00. Google eens op gemiddeld loon Spanje en beoordeel dan eens wie er genaaid wordt.
    Laatst bewerkt door Caiway55; 4 Dec 2023, 08:15.

    Reageer


    • #17
      Ik schrik hier ook van. Wist niet dat de lonen in Spanje zoveel lager liggen.
      Vandaar ook al die buitenlandse callcenters.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
        Waarschijnlijk voelt die 1,37 voor de gemiddelde Spanjaard ook als 2,00. Google eens op gemiddeld loon Spanje en beoordeel dan eens wie er genaaid wordt.
        Heeft daar niks mee te maken. Nederlands is gewoon duurste benzineprijs kerel. Belgie is de benzine 1.60 euro, betaal je minder belasting. En verdien je gemiddeld nog meer als in Nederland. 3869 euro bruto per maand.

        Reageer


        • #19
          Dat zal best ventje, maar hoe denk je dat een Spanjaard zich voel? Het vergelijk werd met Spanje gemaakt en niet met Belgie of welk ander land dan ook.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
            Dat zal best ventje, maar hoe denk je dat een Spanjaard zich voel? Het vergelijk werd met Spanje gemaakt en niet met Belgie of welk ander land dan ook.
            Ventje nog wel. Wie ben jij joh. Mister Nobody. Ik kom al tig jaar in Spanje kerel. En de mensen die ik ken verdienen daar allemaal lekker hoor. Ik ken zoveel mensen daar. En ventje zeg je maar tegen je vader. Kan je gelijk naar je kamer!

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

              Ventje nog wel. Wie ben jij joh. Mister Nobody. Ik kom al tig jaar in Spanje kerel. En de mensen die ik ken verdienen daar allemaal lekker hoor. Ik ken zoveel mensen daar. En ventje zeg je maar tegen je vader. Kan je gelijk naar je kamer!
              Weer lekker on-topic allemaal.
              Het is hier één grote oude wijven gedoe !
              Dames ga lekker de magriet of libelle lezen !
              Maar aub stop hier mee !

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                Ventje nog wel. Wie ben jij joh. Mister Nobody. Ik kom al tig jaar in Spanje kerel. En de mensen die ik ken verdienen daar allemaal lekker hoor. Ik ken zoveel mensen daar. En ventje zeg je maar tegen je vader. Kan je gelijk naar je kamer!
                Ik gebruik “ventje” als tegenhanger voor het steeds toevoegen van het woord “kerel” wat ik bij jou zie.. Wie ben jij dan om daar iets van te vinden. Om steeds kerel toe te voegen komt erg vreemd over.

                Maar fijn voor je dat je goed verdienende Spaanse vrienden hebt hoor. Feit is dat het gemiddeld inkomen zeer ruim onder de Nederlandse verdiensten ligt.

                Reageer


                • #23
                  Hier de bevestiging van de verbetering in beeldkwaliteit, vanuit de nieuwsbrief van Delta en Caiway:
                  Kwaliteitsverbetering TV en zenderwijzigingen
                  Op tv-kwaliteit hebben we onlangs een belangrijke update doorgevoerd. Hierdoor is de beeldkwaliteit van interactieve TV verbeterd voor een nog betere tv-ervaring. Daarnaast willen we ook in 2024 een gevarieerd en kwalitatief zenderaanbod aanbieden, daarom voeren we op 15 januari 2024 een aantal wijzigingen door in het televisiepakket.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X